Siemens M50 vs. C55?

Permalänk

Siemens M50 vs. C55?

Hej!

Är det någon som kan rekommendera någon av dessa två telefoner? För respektive nackdelar...

Visa signatur

-GhostMan-
Victory alone is not everything,
but is it not, after all what really counts?

Permalänk
Medlem

Jag kan endast uttala mig om M50, och för mig har den funkat utmärkt. Den är stabil, skön och snygg, enda nackdelen är att det saknas en miniräknare, men den går att tanka ner via wappen.

Visa signatur

854T

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonka
Jag kan endast uttala mig om M50, och för mig har den funkat utmärkt. Den är stabil, skön och snygg, enda nackdelen är att det saknas en miniräknare, men den går att tanka ner via wappen.

Hur är menyerna, min telefon jag har nu är irriterande seg när man ska bläddra i dem...

Visa signatur

-GhostMan-
Victory alone is not everything,
but is it not, after all what really counts?

Permalänk
Medlem

Hmm. Jag tycker det går hyffsat, är man en hyperstressad fjortis så kanske det är irriterande. Däremot så kan det gå lite segt när man tex skall starta wapbläddraren.

Visa signatur

854T

Permalänk
Medlem

C55 är helt underbar! Enda nackdelen jag kan säga är väl att när man är i telefonboken och ska till en viss bokstav så tar det för lång tid innan man kommer till den bokstaven man tryckt på.
Man kan t.ex. ladda hem nya spel, program, ringsignaler och loggor.
En irriterande sak om man har en skräpmus till datorn är att telefonen stör musen så muspekaren glider iväg...
Till C55 kan man designa sitt eget skal på siemens hemsida och sedan köpa det... astufft!
Men du kan ju kolla denna jämförelse mellan M50 och C55
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Channel/Standard/Popu...

Visa signatur

Tjejer kör bättre än höns!

Permalänk
Hedersmedlem

Ganska lätt, C55.

Den har allt M50:n har + lite till. Sen är den mindre och lättare, sen är den ju faktiskt riktigt snygg..

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Jag har C55 och jag har inte hittat nånting dåligt på den än så länge. För priset har den allt + lite till. Det ända som saknas är färgskärm men då får man lägga en tusing extra.

Visa signatur