Dags att bygga speldator, och som rubriken säger så behöver jag hjälp med det bästa för min budget.
Den ska kunna klara det mesta (med bra grafik och fps), men är inte så kräsen med FPS då jag nuvarande kör på skoldatorn med cirka 20-40 FPS i Guild Wars 2.
Men som sagt, jag KRÄVER "nästan" dubbelt så mycket (alltså helt lagfritt, kör nu trådlöst med cirka 32ms varje LoL-game, men kommer gå över till kabel med stationära).
Om det krävs mer info, är det bara att fråga! Jag ska försöka svara så gott jag kan
Observera att det inte är med chassi, utan det får du välja själv. Du har 600kr till 8000. Kolla bara upp att grafikkortet får plats.
Moderkortet är budget men har allt du kommer behöva eftersom det är spelprestanda du vill åt. Sen ingår det inte windows, visste inte om du vill ha det eller inte.
Observera att det inte är med chassi, utan det får du välja själv. Du har 600kr till 8000. Kolla bara upp att grafikkortet får plats.
Moderkortet är budget men har allt du kommer behöva eftersom det är spelprestanda du vill åt. Sen ingår det inte windows, visste inte om du vill ha det eller inte.