Kan inte ändra inställningar på BenQ XL2420T

Permalänk

Kan inte ändra inställningar på BenQ XL2420T

Tjenare SweCare har problem med min BenQ XL2420T, det går inte att ändra inställningar med färg eller liknande. Jag kan bara ändra brightness,contrast, sharpness, black EQ och lite andra småsaker. allt annat som jag vill ändra är färgade grå och går inte att markera, har försökt med att ta annan kabel "HDMI ist för DVI-DL" går fortfarande inte. har inte hittat nått i manualen heller fast har inte tittat på alla sidor. har sökt lite på google också men utan att hitta nått. om det är någon som vet hur jag skulle kunna ändra dessa saker så skulle det vara skitbra

Tack för svar!
Mvh/ Oliwer

Visa signatur

GPU: RTX 4090CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF850W Moderkort: Gigabyte Z590i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: Ncase M2 Skärm: LG C2 42" [B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derbi_QuiZ:

Tjenare SweCare har problem med min BenQ XL2420T, det går inte att ändra inställningar med färg eller liknande. Jag kan bara ändra brightness,contrast, sharpness, black EQ och lite andra småsaker. allt annat som jag vill ändra är färgade grå och går inte att markera, har försökt med att ta annan kabel "HDMI ist för DVI-DL" går fortfarande inte. har inte hittat nått i manualen heller fast har inte tittat på alla sidor. har sökt lite på google också men utan att hitta nått. om det är någon som vet hur jag skulle kunna ändra dessa saker så skulle det vara skitbra

Tack för svar!
Mvh/ Oliwer

Har samma fundering så här vill vi ha svar!

Visa signatur

||Chassi - Corsair Obsidian 650D ||Motherboard - Asus P7P55D Deluxe ||PSU Corsair TX650v2
||Grafikkort Gigabyte GTX460oc SLI ||Corsair 16GB DDR3 XMS3 1333MHZ ||Steelseries Sibira V1
||Prosessor Intel I5 760 3.8GHZ + Transformer 4 ||Corsair Force 60gb ||Logitech G11

Permalänk
Skrivet av tobbsen5:

Har samma fundering så här vill vi ha svar!

Bra att man inte är själv om det iaf

Visa signatur

GPU: RTX 4090CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF850W Moderkort: Gigabyte Z590i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: Ncase M2 Skärm: LG C2 42" [B]

Permalänk
Medlem

Som jag fattat det hela går bara de inställningarna att ändra ifall man kör analogt (vga) men är inte helt säker var likadant på min när jag hade den

Permalänk

Har en xl2410t, var ett tag sen jag var inne där o pilla men om inte minnet sviker är det vissa inställningar som blir låsta om man väljer vissa presets eller "modes" så gå in och ändra det så ska du kunna ändra på alla inställningar.

Permalänk
Medlem

Ändra läge på skärmen

Yo!

Tror ni behöver ändra läge på skärmen till standard-mode.

Knappen över On-knappen -> Picture Mode -> Sätt till Standard

Hoppas det hjälper!

Permalänk
Medlem

Ändra läge till "Standard" så kan ni ändra med färginställningar.

Picture Mode, scrolla upp och välj Standard.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Skrivet av bjajjull:

Ändra läge till "Standard" så kan ni ändra med färginställningar.

Picture Mode, scrolla upp och välj Standard.

Tack som fan fanns visst saker över gamer 1,2,3 xP blev mycket snyggare

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Duce2000:

Yo!

Tror ni behöver ändra läge på skärmen till standard-mode.

Knappen över On-knappen -> Picture Mode -> Sätt till Standard

Hoppas det hjälper!

Tackar du!

Visa signatur

||Chassi - Corsair Obsidian 650D ||Motherboard - Asus P7P55D Deluxe ||PSU Corsair TX650v2
||Grafikkort Gigabyte GTX460oc SLI ||Corsair 16GB DDR3 XMS3 1333MHZ ||Steelseries Sibira V1
||Prosessor Intel I5 760 3.8GHZ + Transformer 4 ||Corsair Force 60gb ||Logitech G11