Någon snäll skäl som kan lägga ihop en dator 4-6k ? :D

Permalänk
Avstängd

Någon snäll skäl som kan lägga ihop en dator 4-6k ? :D

Tjenare allihopa är det någon snäll skäl som skulle vilja lägga ihop en dator för ungefär 4 - 6k? det skulle vara ruggit snällt.
Dom spelen jag skall spela är typ, Dota 2, LoL, Call of duty, Cs, och lite andra grymma spel!! lägg helst ihop en dator på Inet...! Tacksam som fan får svar
Peace out <3

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

sen tycker ja du sak beställa från cdon.
Finns iaf en 1tbdisk at köpa för 599 där:) samma märka länkens hårdsik ovan. Plus att priollen var biligare där å.
plus att vi sweC medlämmar får 5% på varorna. kommer inte ihåg vår sweC kod, någon anna som kan posta det?

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Tawen:

sen tycker ja du sak beställa från cdon.
Finns iaf en 1tbdisk at köpa för 599 där:) samma märka länkens hårdsik ovan
plus att vi sweC medlämmar får 5% på varorna. kommer inte ihåg vår sweC kod, någon anna som kan posta det?

SWEC1209 i september
SWEC1210 i Oktober.

Allt finns i min signatur

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Det ser ju ut som en bra kundvagn.
Ifall man inte vill betala mer än 4.600 kr.
Men när jag ser de spelen du spelar, undrar jag om du inte behöver bättre grafikkort.
Det skulle bli HD 7850.

Då skulle kundvagnen se ut så här
5.383 kr
https://www.inet.se/kundvagn/visa/2324622

Visa signatur

Core i9 13900K, Geforce GTX 650 Ti, 750W, ASUS Prime Z790, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB, Samsung Pro 990 1TB

Permalänk
Avstängd

Halojoy Tack som fan du är bäst <3 tackar blir att beställa denna dator så småningom