Permalänk

Men vet nån hur RAT mössen är. Tycker dom e både snygga o verkar vara bra

Permalänk
Medlem

rat 5 är skön som sjutton enligt mig och jag har rätt stora händer

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk

Själv har jag ganska små händer men e musen jätte stor eller ?

Permalänk
Medlem

G400, med former som har hållt sig (mer eller mindre) sedan 2002.

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 1TB Kingston NV2 | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk

Vilken rekomenderar ni av RAT 5 och deathadder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Vilken rekomenderar ni av RAT 5 och deathadder

Deathaddern, den har bättre sensor.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk

Det här passar inte in men Hur stänger man sina trådar ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Det här passar inte in men Hur stänger man sina trådar ?

Att rekommendera för alla trådar när man vill "avsluta" den är att man tackar för hjälpen, förklara vad som gjorde att du löste problemet.
På så sätt blir folk glada och andra användare kan söka efter trådar med samma problem istället för att skapa nya trådar hela tiden.

Visa signatur

Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz | Asus P8Z77-V PRO |
Samsung SSD Basic 830-Series 256GB | Intel Core i7 3770K 3,5Ghz |
Asus Xonar Essence STX | Noctua NH-U9B SE2 | Antec Performance One P280 | Corsair HX 850W 80+ Gold Modulär | MSI GTX 770

Permalänk
Medlem

Minox Naos 5000 säger jag. Lovely!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Vad hade du innan? Vad är skillnaden mellan g9 och g9x? Vad prösjar du?

tycker ändå det med mw3 var snyggare än vad han sa

Skrivet av Victor Larsson:

Men med nagan kan man ju switcha item med elr?

ja det kan man .. jag har en vän som har naga molten edition men det är ju inte min favorit direkt

Skrivet av Victor Larsson:

finns det ingen razer som e lite bättre då

inget illa... Men jag fattar inte varför du envisades med att ha razer. men förhoppningsvis fattade du att det finns bättre ..det finns så mycket bättre grejer för det priset

P.s har också varit razer fan men nej tack!

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

inget illa... Men jag fattar inte varför du envisades med att ha razer. men förhoppningsvis fattade du att det finns bättre ..det finns så mycket bättre grejer för det priset

I överlag kanske. Men vissa av Razers prylar är riktigt bra, te.x Deathaddern. Förstår inte vad det är som skulle göra deras produkter mycket sämre, då de använder samma switchar och sensorer som konkurenterna. Även om jag haft kvalitétsproblem med någon mus från Razer så har jag haft minst lika mycket problem med konkurenterna.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Skrivet av NoPaiN^:

Att rekommendera för alla trådar när man vill "avsluta" den är att man tackar för hjälpen, förklara vad som gjorde att du löste problemet.
På så sätt blir folk glada och andra användare kan söka efter trådar med samma problem istället för att skapa nya trådar hela tiden.

Jodå tackar så hemskt mycket för alla svar o valde Deathaddern för den ser riktigt sjön ut o jag läste recensioner om den o den värka bra. Men mest på att den såg sjön ut Men vet inte hur man stänger tråden ?

Permalänk
Medlem

Min mus ser hav ut. -.-

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yooriitzz:

Min mus ser hav ut. -.-

Och sen så är det viktigt med en bra mus så man inte får "värk" i handen

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Skrivet av Yooriitzz:

Och sen så är det viktigt med en bra mus så man inte får "värk" i handen

ja de e klart. Men jag har ganska små händer o blev lite orolig att deathaddern skulle vara stor för mig som bara är 11år gammal??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

ja de e klart. Men jag har ganska små händer o blev lite orolig att deathaddern skulle vara stor för mig som bara är 11år gammal??

Haha klockren comeback.. Även om du troligtvis är helt omedveten om det

Visa signatur

I got a pair of shoes older than you are... -W. Gibson

Permalänk
Skrivet av Choppern:

Haha klockren comeback.. Även om du troligtvis är helt omedveten om det

Nej har ingen aning om det faktiskt Hade varit jätte tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Själv har jag ganska små händer men e musen jätte stor eller ?

du får känna efter , i början kan den kännas lite liten men med tiden brukar det gå bra!

Visa signatur

"Why do I have to be Mr.Pink? "

Permalänk
Skrivet av Fluffey:

du får känna efter , i början kan den kännas lite liten men med tiden brukar det gå bra!

Vet du om deathaddern e för stor för en 11årig kille?Har för mig att det är en stor mus

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Vet du om deathaddern e för stor för en 11årig kille?Har för mig att det är en stor mus

fråga mamma om dödsormen är passande musen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I got a pair of shoes older than you are... -W. Gibson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Vet du om deathaddern e för stor för en 11årig kille?Har för mig att det är en stor mus

Du ska ju växa i den påg ebay?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Skrivet av candyraver:

Du ska ju växa i den påg ebay?

Ja de e ju sant men känns som den kommer vara för stor i början?

Permalänk
Medlem

Är du så liten kanske Zowie EC-2/AM eller Razer Abyssus är bättre alternativ. Jag är rätt liten själv (165cm kort), och tycker att Zowie EC2 och AM är små, men att deathaddern är lagom i storlek.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Skrivet av Breddas:

Är du så liten kanske Zowie EC-2/AM eller Razer Abyssus är bättre alternativ. Jag är rätt liten själv (165cm kort), och tycker att Zowie EC2 och AM är små, men att deathaddern är lagom i storlek.

E själv runt 155cm men tror ni att jag har problem med att tex nå scrollen eller nåt sånt problem på deathaddern.jag har ganska stora händer för att vara 11år. Jätte tacksam för svar på de här

Permalänk
Medlem

Om den skulle vara för stor så rekommenderas som sagt Logitech G9X, den är liten och man kan sätta i vikter vilket gör att den får lite skön tyngd.

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Skrivet av Blazter:

Om den skulle vara för stor så rekommenderas som sagt Logitech G9X, den är liten och man kan sätta i vikter vilket gör att den får lite skön tyngd.

Den verkar rätt nice. Men vet ju inte om deathaddern är förstor då jag inte har butik i närheten + begränsad budget :/ Så jag undrar vad ni tror om deathaddern funkar. Är 11 o har ganska stora händer för att vara 11 år

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Den verkar rätt nice. Men vet ju inte om deathaddern är förstor då jag inte har butik i närheten + begränsad budget :/ Så jag undrar vad ni tror om deathaddern funkar. Är 11 o har ganska stora händer för att vara 11 år

Jag tror inte du får några problem att få grep om den.
Det du kan göra om du inte vet vad du har för mått på din mus nu, att du mäter din hand i det grepp du använder på musen.
Sen kolla du måtten för en deathadder, då borde du få en bra bild på om handen passar eller inte.

Visa signatur

Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz | Asus P8Z77-V PRO |
Samsung SSD Basic 830-Series 256GB | Intel Core i7 3770K 3,5Ghz |
Asus Xonar Essence STX | Noctua NH-U9B SE2 | Antec Performance One P280 | Corsair HX 850W 80+ Gold Modulär | MSI GTX 770

Permalänk
Skrivet av NoPaiN^:

Jag tror inte du får några problem att få grep om den.
Det du kan göra om du inte vet vad du har för mått på din mus nu, att du mäter din hand i det grepp du använder på musen.
Sen kolla du måtten för en deathadder, då borde du få en bra bild på om handen passar eller inte.

Jo men då ska den nog passa tror jag :)Musen jag har nu är bara 11cm och deathaddern ska vara 12cm så de e nog inga problem med att nå scroll o det Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor Larsson:

Jo men då ska den nog passa tror jag :)Musen jag har nu är bara 11cm och deathaddern ska vara 12cm så de e nog inga problem med att nå scroll o det Tack för hjälpen

Vet du att du har mycket handsvett så bör du överväga att köpa Black Edition. Den verkar ge de med handsvett bättre grepp, medans för mig som inte svettas alls tycker att vanliga greppar mycket bättre.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT