Permalänk
Administrativ avgift

Aquatunning bokförd

Hej vet ej om denna ligger rätt har ingen anning men Aquatunnings betalning gick inte igenom för mig men sen fick jag ett mail med bokförd? Så har mitt köp gått igenom eller hur är det? tycker bara det verkar wierd? Någon aning?

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

Hoppas på det bästa?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Gunvald Larsson:

Hoppas på det bästa?

Haha jao men undrar om det hänt någon annan eller om någon vet? Skulle beställa lite vattenblock o känns ju förjävligt att beställa 2x av allt

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av trisse23:

Hej vet ej om denna ligger rätt har ingen anning men Aquatunnings betalning gick inte igenom för mig men sen fick jag ett mail med bokförd? Så har mitt köp gått igenom eller hur är det? tycker bara det verkar wierd? Någon aning?

har det inte dragits några pengar från kontot så har det med största sannolikhet inte gått igenom, ta och mail dem har för mig att jag fick något liknande problem med dem.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av mattoys:

har det inte dragits några pengar från kontot så har det med största sannolikhet inte gått igenom, ta och mail dem har för mig att jag fick något liknande problem med dem.

Var lixom en polare som lånade mitt account för att beställa (Han orkade inte regga) och använde sin mammas konto Så det kan ta tid får se vad som händer^^

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop