Diablo 3 item värdering

Permalänk
Avstängd

Hehe, hade du hittat det på Hardcore så hade det varit värt ett par miljoner ;).

Visa signatur

Dator: i7 4960x | 32GB RAM | Asus Rampage IV Formula | GTX 1080

Laptop: HP Elitebook 6930p | 8GB RAM | 211GB SSD RAID 0 | 256MB AMD Radeon HD 3450/3470 | Intel Duo T9900 @ 3.06GHz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av PHJ:

Tack för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av uniboot:

ingen crit chance/crit dam så tror d e ganska värdelösa faktiskt....

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

Fick tio miljoner för den! ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av uniboot:

Fick tio miljoner för den! ;D

Duktigt överpris, men visst köparen var väl ute efter >250 intelligence. Hade själv aldrig köpt ngn handske utan critchance eftersom handske kan ha upp till 10%, idiotiskt, men men grattis till easy money

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

värd nått?

Visa signatur

"Hur sätter man in ett minne åt fel hål ? typ 100% våld? "

Permalänk
Medlem
Skrivet av Engstr0m:

De två Storm Crow jag fått såg ut nåt sånt där också. De gick båda till disenchant.

Permalänk
Medlem

Någon som vågar gissa värdet? Köpte recepter och ville prova crafta gloves.. Körde en craft som blev dessa

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

Är denna värd något överhuvudtaget? hittar ingen liknande med reduced damage from ranged och +armor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AsDfreQ:

Är denna värd något överhuvudtaget? hittar ingen liknande med reduced damage from ranged och +armor.
http://piclair.com/data/dcyja.jpg

2151 g är den värd. Fast nästan det är tom överpris.

Permalänk

Vad är ett bra pris på dessa handskar? vill gärna tjäna så mycket som möjligt, är ganska pank!

tack på förhand!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av henning123:

Vad är ett bra pris på dessa handskar? vill gärna tjäna så mycket som möjligt, är ganska pank!

tack på förhand!

Det finns handskar med 125 dex, 9 crit, 40 critdmg från 3m på AH. Ett par nästan identiska med dina men dubbelt så mycket AR finns också utan BO där auktionen slutar om 22 minuter. Du kan kanske få en fjärdedel av prisskillnaden får den lilla AR du har på dina så håll ett öga på dem.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan den här vara värt något?

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Permalänk
Inaktiv

Post nummer 1337

Permalänk

Ingen på AH som är lika bra, näst bäst efter din är ju på 300 mill, har ingen koll på DH egentligen så vet inte om det finns bättre liknande för billigare peng men skulle säga att du ska inte sälja den där billigt

Vad säger ni om dessa då? Prövade AH fan liknande med sämre eller samma stats men för väldigt mycket mer guld än jag tycker dem är värda... Vad skulle ni lagt ut dem för?

Permalänk
Medlem

Hej

Hittade denna idag när jag körde en kort runda

Vad kan den vara värd, hittar ingen med samma mängd vit på AH.

Mvh
Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Hej

http://i48.tinypic.com/25zht2x.jpg

Mvh
Erik

du e stenrik kan jag säga.. tror på 500 mille. eller så e du en kompis och byter de mot mina plus 50 mille.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Hej

http://i48.tinypic.com/25zht2x.jpg

Mvh
Erik

sanslöst feta ... grattis!

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem

Oj kan det vara så bra

Det var en bra dag att ha sjuka barn alltså

Har en polare som behöver sådana Och när jag såg dem tänkte jag först ge bort dem men de verkar vara lite för dyra för det haha

Hittade 2 set och 2 legendary i det gamet
En cindercoat Kass
En Innas Radiance inte så bra
samt ngt annat jag ej minns vad det var hehe

Ett bra game helt enkelt
Och imorse hittade jag en 1200dps Echoing furiy som polaren fick

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Oj kan det vara så bra

Det var en bra dag att ha sjuka barn alltså

Har en polare som behöver sådana Och när jag såg dem tänkte jag först ge bort dem men de verkar vara lite för dyra för det haha

Hittade 2 set och 2 legendary i det gamet
En cindercoat Kass
En Innas Radiance inte så bra
samt ngt annat jag ej minns vad det var hehe

Ett bra game helt enkelt
Och imorse hittade jag en 1200dps Echoing furiy som polaren fick

Rötgubbe

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twoedge:

Rötgubbe

Förlorar ju lite förstånd och pengar på att Vårda Sjuka Barn haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJiM:

du e stenrik kan jag säga.. tror på 500 mille. eller så e du en kompis och byter de mot mina plus 50 mille.

Vad bör man lägga ut dem för tror du?

Permalänk

Har ingen aning alls. Mer än 30 miljoner har jag kommit fram till iaf Har gjort bort mig förr så frågar här först.

Visa signatur

Intel i5 2500K | GTX 980 | ASRock P67 Extreme4

Permalänk
Medlem
Skrivet av python_ormen:

Ingen på AH som är lika bra, näst bäst efter din är ju på 300 mill, har ingen koll på DH egentligen så vet inte om det finns bättre liknande för billigare peng men skulle säga att du ska inte sälja den där billigt

http://i45.tinypic.com/14uxr7q.png

Vad säger ni om dessa då? Prövade AH fan liknande med sämre eller samma stats men för väldigt mycket mer guld än jag tycker dem är värda... Vad skulle ni lagt ut dem för?

Hjälmen vet jag inte, men bracern skulle jag nog lägga på minst 50m bid 200m buyout vilket även det kan vara lite väl billigt.
En lightning munk skulle älska en sådan bracer. Ligger just nu en liknande fast med Arcane res ist. för Lightning res på AH för 65m bid som precis blivit upplagd, du kan ju hålla ett öga på den och sen om den går eller inte.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Vad kan var lagom försäljningspris?

Permalänk
Skrivet av mattoys:

Vad kan var lagom försäljningspris?

Followeritem får du ingenting för. Vendor direkt.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av thg-linus:

Followeritem får du ingenting för. Vendor direkt.

Templarn är inte direkt det hetaste sedan stekt gröt, men den där reliken torde gå för en bra bit över miljonen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Templarn är inte direkt det hetaste sedan stekt gröt, men den där reliken torde gå för en bra bit över miljonen.

Saknar tyvärr crithit dmg så tveksamt om den går över miljonen då survival stats värderas 0 till follower.