Permalänk
Medlem

Men om man nu fått en mod på trailern. När/var/hur ser jag min moddade trailer då? Den ligger i rätt mapp.

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk

Beror på vilken trailer du har moddat eller har en mod på.

Jag har "logg trailern" moddad och får denna
http://gamesmods.net/uploads/posts/2012-11/1353588618_pas.png
när jag kör någon form av trä produkter eller rör.

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Skrivet av LightForz:

Beror på vilken trailer du har moddat eller har en mod på.

Jag har "logg trailern" moddad och får denna
http://gamesmods.net/uploads/posts/2012-11/1353588618_pas.png
när jag kör någon form av trä produkter eller rör.

Har du någon länk till den där? Ersätter den alla "timmersläp"?

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk

Timmersläp:
http://gamesmods.net/euro-truck-simulator2/ets2-trailers/2944...

Ersätter alla timmer, rör och träpanel släp.

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem

Finns det något sätt att göra spelet svårare? Jag har 10 garage nu och jag tycker mina arbetare tjänar ihop för mycket pengar till mig. I början fick man ju kämpa för att för att få det att gå ihop sig. Nu behöver man ju inte ens göra något och ändå få grymt mycket pengar och det tycker jag inte är så kul känns typ som spelet är slut. Testade real eco mod men dom drog in lika mycket ändå, bara veckoomsättningen som gick ner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tedz:

Finns det något sätt att göra spelet svårare? Jag har 10 garage nu och jag tycker mina arbetare tjänar ihop för mycket pengar till mig. I början fick man ju kämpa för att för att få det att gå ihop sig. Nu behöver man ju inte ens göra något och ändå få grymt mycket pengar och det tycker jag inte är så kul känns typ som spelet är slut. Testade real eco mod men dom drog in lika mycket ändå, bara veckoomsättningen som gick ner

Hur kan du ha 10 garage och tjänat in så mycket cash? Vilken lvl är du? Tycker de är drygt att man måste köpa ett garage för 180 000 och sen uppgradera det för 100tusen.

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som tycker trailarna är för korta? Man behöver ju inte ens kämpa för att ta en kurva eller så. Vore najs med en mod som fixar längre släp, något som finn eller går att fixa?

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Skrivet av LightForz:

Timmersläp:
http://gamesmods.net/euro-truck-simulator2/ets2-trailers/2944...

Ersätter alla timmer, rör och träpanel släp.

Okej tack! Skall testas.

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Skrivet av Inteno:

Någon mer än jag som tycker trailarna är för korta? Man behöver ju inte ens kämpa för att ta en kurva eller så. Vore najs med en mod som fixar längre släp, något som finn eller går att fixa?

Håller med! Antingen längre släp eller lastbil med släp vore trevligt.

Men gissar att det blir lite för stor förändring i spelet, då det bygger på "dragare".

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Laddar ner demot just nu....

Permalänk

Tja
Har för mig att ja läste här någonstans att det fanns en sak o lägga in så sina anställda drog hemlass istället för tomma så man tjäna lite extra??!

Permalänk
Skrivet av bengtsson423:

Tja
Har för mig att ja läste här någonstans att det fanns en sak o lägga in så sina anställda drog hemlass istället för tomma så man tjäna lite extra??!

http://fuskbugg.se/dl/YZ9y1q/cargo_return_no_empty_by_Baab.ra...

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

tack så mycket! du får gärna säga vilken map den ska ligga i!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bengtsson423:

tack så mycket! du får gärna säga vilken map den ska ligga i!

Dokuments/Euro truck/mod

Permalänk
Skrivet av bengtsson423:

tack så mycket! du får gärna säga vilken map den ska ligga i!

Dokument->Euro Truck Simulator 2->mod

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Dokument->Euro Truck Simulator 2->mod

Mvh: Eric

tack för snabbt svar!

Permalänk

Om jag nu skulle vilja ha en mod från första ets till de nya hur konverterar jag den då?

Permalänk

Min Volvo FH16 700hk :

Anställdas bil:

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Om plånboken hade varit lite tjockare atm så hade det här varit droppen fått mig att köpa en G27. Får väl nöja mig med min gamla ~270-280 graders microsoftratt utan ff från 90-talet tills vidare, måste vara bättre än tangentbord iaf ^^ provade ettan litegrann för nåt år sen och tyckte det var helt ok då så det här måste ju vara mycket intressantare.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

De här med 6x2 axlar, blir de bättre grepp i svängarna eller? Går få rejält med kass med 4x2 iallafall

Och är viltbågarna enbart till för "snygghet" eller finns de vilda djur, om någon sett eller kört på? Hade varit fräckt om det fanns mening för dem

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Bilarna svänger ut framför mig hela tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loweann:

De här med 6x2 axlar, blir de bättre grepp i svängarna eller? Går få rejält med kass med 4x2 iallafall

Och är viltbågarna enbart till för "snygghet" eller finns de vilda djur, om någon sett eller kört på? Hade varit fräckt om det fanns mening för dem

Tycker det verkar som om lastbilen tar mindre skada när man "mejar ner" nån mupp som svänger ut framför en.

Skrivet av Ohcha:

Bilarna svänger ut framför mig hela tiden

Du är inte ensam.......

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sagt idiot cirkus 30 gånger bara idag....

Permalänk
Medlem

Jag fick möte på min körbana idag av en volvo xc90

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Skrivet av Loweann:

Jag fick möte på min körbana idag av en volvo xc90

Antar att det är när bilarna ska köra om, inte mycket hjärna där då.
Finns mycket kvar att förbättra i det här spelet, och ännu mer att tillägga. Men man kan väl inte förvänta sig så mycket av ett spel på cirkus 550mb.

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Antar att det är när bilarna ska köra om, inte mycket hjärna där då.
Finns mycket kvar att förbättra i det här spelet, och ännu mer att tillägga. Men man kan väl inte förvänta sig så mycket av ett spel på cirkus 550mb.

Oh no you didn't Hur stort ett spel är har väl knappast med att göra hur välgjort det är?

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Oh no you didn't Hur stort ett spel är har väl knappast med att göra hur välgjort det är?

Nej absolut inte men menar på att det inte känns som att utvecklarna satsat så stort på spelet. Att spelet inte är stort visar på att det trots allt inte finns så mycket innehåll t.ex. världen som ser ganska lika ut överallt och speciellt "städerna" som inte är så mycket städer.

Vill egentligen inte starta en diskussion och försöka vinna för jag är för trött för det. Du kan få vinna om du vill

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Nej absolut inte men menar på att det inte känns som att utvecklarna satsat så stort på spelet. Att spelet inte är stort visar på att det trots allt inte finns så mycket innehåll t.ex. världen som ser ganska lika ut överallt och speciellt "städerna" som inte är så mycket städer.

Vill egentligen inte starta en diskussion och försöka vinna för jag är för trött för det. Du kan få vinna om du vill

Tack

Det är väl ganska svårt att veta hur "kompetenta" utvecklarna är, men om spelet verkar buggigt eller inte färdigt, så har dom ju något att jobba på iaf. Bara att hoppas att nästa spel blir bättre

Permalänk
Skrivet av Ohcha:

Bilarna svänger ut framför mig hela tiden

Skrivet av Loweann:

Jag fick möte på min körbana idag av en volvo xc90

Skrivet av Blomman1337:

Antar att det är när bilarna ska köra om, inte mycket hjärna där då.
Finns mycket kvar att förbättra i det här spelet, och ännu mer att tillägga. Men man kan väl inte förvänta sig så mycket av ett spel på cirkus 550mb.

Jag har kört lastbil i snart 10 år nu, och kan säga att det är nog värre i verkligheten. Man råkar ut för fler idioter och farliga situationer på riktigt orsakade av riktiga människor under en arbetsvecka, än några timmars körande i detta spel.
Så det är ju en stor del av lastbilsyrket; att man måste vara förutseende och anpassa sig till varje situation. I början händer det många incidenter i trafiken som man tycker bara uppstod på grund av att någon annan klantade sig, tills man inser att man måste köra och tänka åt både sig själv och andra, annars tar det inte lång tid innan olyckan är nära.
Jag har spelat många timmar nu, och upplever inte att bilar åker ut framför en osv mer än på riktigt... det gäller bara att anpassa körningen.

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker det är sjukt kull att lulla runt med sina pengar i det här spelet? just nu ligger jag smått över 350000 inkomst per ingame dag.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8