Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem

Läste en intressant sak på halebops facebooksida.

Peter Svensson
"Leveransdatum för Nokia Lumia 920 är 29/11 (imorgon) betyder det leverans till er som sedan skickar ut den, eller betyder det leverans från er till kund?"

Halebop "Hej! Leverans från oss till kund. Vi kommer dock inte få så många mobiler i första leveranser så alla som beställt kommer inte få sin beställning. Hälsningar Emma"

Stämmer detta är det happy face som gäller.

Permalänk
Medlem

Sådär, en vit L920 ligger på postens utlämningsställe och väntar på mig (från tele2, beställd 24e oktober).

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Krävs väl bara en vanlig mini-usb + usb-el uttag?

Jo, jag skulle dock vilja ha en exakt likadan då jag gillar enhetlighet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Jo, jag skulle dock vilja ha en exakt likadan då jag gillar enhetlighet.

Skickades från m.sweclockers.com

http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=5750492&hbx...

Så svårt är det inte att kolla nokias hemsida och prisjakt.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Jag blir fortsatt psykist torterad av 3. Igår smsade de mig o sa att jag fick vänta till vecka 51 på den gula. Men idag kom detta mail:

"Då vi har en estimerat leveranstid på ca 3 veckor från beställningsdatum så bör du ha din telefon tillhanda under nästa vecka.
Du har min uppriktiga ursäkt om detta skapar problem för dig."

Som jag sagt tidigare, hopp finns alltid

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

Och tänk om nån hade velat ha en projektor, äggkokare, you name it. Du pratar om en procent av köparna.

Och på en skala ett till tio, hur många gånger visar man bilder på TV:n? I princip aldrig, därav mitt svar, värdelöst.

Att visa material från sin smartphone/tablet känner flertalet som gör men kan hålla med om att sladd är kanske inte det man vill använda. Det stora användingsområdet som jag vet folk har det för är att t ex streama svt-play material från sin mobil till TV. Själv kör jag även spel lite då och då på TVn från mobilen (via AppleTV).

Permalänk
Skrivet av dahldahl:

Läste en intressant sak på halebops facebooksida.

Peter Svensson
"Leveransdatum för Nokia Lumia 920 är 29/11 (imorgon) betyder det leverans till er som sedan skickar ut den, eller betyder det leverans från er till kund?"

Halebop "Hej! Leverans från oss till kund. Vi kommer dock inte få så många mobiler i första leveranser så alla som beställt kommer inte få sin beställning. Hälsningar Emma"

Stämmer detta är det happy face som gäller.

Får hoppas på det, skandal att dom ger ut olika historier hela tiden.

Permalänk
Medlem

Jag bestälde min vita från tele2 den 8/11 fick nyss e-post att den är på väg !!!!!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

Får hoppas på det, skandal att dom ger ut olika historier hela tiden.

Om telefonerna är skickade till Halebop så är det ju klart de vet hur många de får, allt annat är ju hitte-på från deras sida.
Det är ju inte så att Nokia och deras distributörer skickar iväg försändelser utan att ha koll på hur många kolli det är...

Permalänk
Medlem

Woho, skickad från Tele 2 lager precis nu! Beställde 28e oktober...

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:

Yes. Min dyker upp imorgon och jag fick Kollinr av Tele2 också. Kunde inte få det förra gången då det var någon säkerhetspolicy hos dem men denna killen i deras webshop gjorde min dag.

Jag beställde från Tele2 och fick min idag. Kan dock bero på var man bor. Jag bor i Stockholm. Ska hämta den senare

Permalänk

Fick min nu, jäklar va stor den är när man är van med en 3,8" HTC Mozart
Men grymt snygg!!

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Jaaaa nu är den på väg!

Fick detta från Halebop nyss:

Hejbop! Nu har vi lämnat dina varor till Posten. Orderinfo Ordernummer: ###### Orderdatum: den 22 oktober 2012 Beskrivning Produkt Antal Nokia Lumia 920 (Nokia Lumia 920 Black) Artikelnr: 205302

Permalänk
Medlem
Skrivet av mew:

Jaaaa nu är den på väg!

Fick detta från Halebop nyss:

Hejbop! Nu har vi lämnat dina varor till Posten. Orderinfo Ordernummer: ###### Orderdatum: den 22 oktober 2012 Beskrivning Produkt Antal Nokia Lumia 920 (Nokia Lumia 920 Black) Artikelnr: 205302

Grattis! Ytterligare ett bevis på att Halebop har noll koll...

Permalänk
Medlem

Är det någon som har tips på vilken operatör man kan köra på om man vill ha en vit så fort som möjligt? Vill inte betala någonting för hårdvaran utan binder hellre upp mig.

(Dem skulle ringt från 3 idag med mer info om ifall dem skulle ta in den vita och isåfall när etc. men det har dem inte gjort så nu får dem kalla handen.)

Mvh. Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Är det någon som har tips på vilken operatör man kan köra på om man vill ha en vit så fort som möjligt? Vill inte betala någonting för hårdvaran utan binder hellre upp mig.

(Dem skulle ringt från 3 idag med mer info om ifall dem skulle ta in den vita och isåfall när etc. men det har dem inte gjort så nu får dem kalla handen.)

Mvh. Mansion

Just a note, du betalar alltid för hårdvara även om du binder upp dig

Permalänk

Ni som har fått den via Tele2. När beställde ni den? Fick ni sms, mail eller båda när den var på g in?

Beställde den 27 oktober. Fick ett sms för typ två veckor sen att den ska komma ca 29 november. Men har inte hört något sen dess

Permalänk
Medlem
Skrivet av mew:

Jaaaa nu är den på väg!

Fick detta från Halebop nyss:

Hejbop! Nu har vi lämnat dina varor till Posten. Orderinfo Ordernummer: ###### Orderdatum: den 22 oktober 2012 Beskrivning Produkt Antal Nokia Lumia 920 (Nokia Lumia 920 Black) Artikelnr: 205302

Hejbop!

Nu har vi lämnat dina varor till Posten.

Min är också på väg
Jag beställde en Svart 2:a Nov om folk undrar.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erik508:

Jag bestälde min vita från tele2 den 8/11 fick nyss e-post att den är på väg !!!!!

Och jag beställde den svarta från Tele2, skickades idag ^^ Kan knappt bärga mig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Just a note, du betalar alltid för hårdvara även om du binder upp dig

Hur menar du nu? Antar att du missförstod mig.

Jag vill inte betala någonting för mobilen i sig i månaden utan bara för abonnemanget; exempelvis binda upp mig 24 månader med 3Trygg Total och betala 649:- i månaden, vilket abonnemanget kostar, och inte t.ex. 749:- (649:- + 100:-).

Må väl.
- Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk

Äntligen så är min lilla röda skönhet påväg till postombudet. Får hämta den efter Kl16, hoppas att ni andra som väntar får era snart med!

Visa signatur

l CPU: X3 440 @ 3.6GHZ l Grafikkort: XFX 5850 1GB l Ram-minne: Corsair XMS3 4gb 1600MHZ DDR3 l Ljudkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer l Moderkort: Gigabyte 880GA-UD3H l Bildskärm: 21,5'' LG FLATRON IPS226 l Ljudsystem: Proson Event 6+ JVC SP-EI + Sherwood förstärkare l Mobil: LG Optimus 7 + Nokia Lumia 920 l Spelkonsoler: l PS1 l NES-WII U l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Hur menar du nu? Antar att du missförstod mig.

Jag vill inte betala någonting för mobilen i sig i månaden utan bara för abonnemanget; exempelvis binda upp mig 24 månader med 3Trygg Total och betala 649:- i månaden, vilket abonnemanget kostar, och inte t.ex. 749:- (649:- + 100:-).

Må väl.
- Mansion

Jao måste väl säga att du ägde mig där. Inte visste jag att det fanns abonnemang som kostade lika mycket med eller utan mobil, kanske för jag inte brukar använda mig av högprisade sådna med allt inkluderat

Permalänk
Medlem
Skrivet av mew:

Jaaaa nu är den på väg!

Fick detta från Halebop nyss:

Hejbop! Nu har vi lämnat dina varor till Posten. Orderinfo Ordernummer: ###### Orderdatum: den 22 oktober 2012 Beskrivning Produkt Antal Nokia Lumia 920 (Nokia Lumia 920 Black) Artikelnr: 205302

Beställde själv en röd den 9:e Oktober från halebop. Om jag inte får den innan helgen blir det "nerdrage" från min sida..

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrittMuske:

Ni som har fått den via Tele2. När beställde ni den? Fick ni sms, mail eller båda när den var på g in?

Beställde den 27 oktober. Fick ett sms för typ två veckor sen att den ska komma ca 29 november. Men har inte hört något sen dess

Beställde 25/10 men som jag sa, så kan det bero på var man bor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Jao måste väl säga att du ägde mig där. Inte visste jag att det fanns abonnemang som kostade lika mycket med eller utan mobil, kanske för jag inte brukar använda mig av högprisade sådna med allt inkluderat

Jag fick telenor 449kr pott för 399kr/mån(fri surf o lite fler tillägg utöver potten) plus mobil(L920) ej operatörlåst så visst finns det sätt att få mobilen "på köpet"

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem

"Hejbop!

Nu har vi lämnat dina varor(svart L920) till Posten."

Wiiho! Sinnesjukt att man kan vara så här peppad för en telefon! Betyder detta att vi får den imorgon eller på fredag!? Grymt i vilket fall! Er fan så j*vla taggad! Måste fan ta sig några järn så man kan lugna ner sig.

Beställde för övrigt min den 11/19 hade köplats 69 på de svarta.

Sample från de magnetiska linserna btw verkar som en spännande produkt detta:

Någon som har koll på om de finns att köpa i sverige och till vilket pris?
Annars finns de på amazon.com:http://www.amazon.com/AGPtek-Camera-Lens-Apple-iPhone/dp/B005GTR0R6/ref=sr_1_6?s=electronics&ie=UTF8&qid=1354114977&sr=1-6&keywords=AGPtek+3+in+1

Eller finns det liknande produkter som rentutav är bättre?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Jao måste väl säga att du ägde mig där. Inte visste jag att det fanns abonnemang som kostade lika mycket med eller utan mobil, kanske för jag inte brukar använda mig av högprisade sådna med allt inkluderat

På tre.se betalar du 299kr/mån för 16 mbt,10 Gb + 3000 fria sms. Om man ringer gratis till alla inom tre med som det var förr vet jag inte. Men iallafall för 299 kr i månaden då du inte betalar något för telefonen är rätt nice (: inte så dyrt tycker jag jämfört med andra abonnemang där man kanske bara får 10 mbt och 3 gb surf osv för över 300kr/mån

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrittMuske:

Ni som har fått den via Tele2. När beställde ni den? Fick ni sms, mail eller båda när den var på g in?

Beställde den 27 oktober. Fick ett sms för typ två veckor sen att den ska komma ca 29 november. Men har inte hört något sen dess

Beställde 28:e fick sms idag. Fast snackade med supporten idag innan och dom sa 1-2 veckor. Oxå bra koll :-/

Permalänk
Medlem

Jag beställde en Vit idag från Elgiganten. Pratade nyss med kundtjänst och den packas just i detta nu.