Permalänk
Medlem

Öst i mig allt möjligt.. gick till och med ner till apoteket och köpte "bra skit".. men ändå.. när jag gick å la mig igårkväll klockan 22 (tänkte nu fan ska jag sova länge!) så kunde jag fan inte somna.. ögonen sved o gjorde ont av trötthet men de gick inte somna.. Sist jag kollade på klockan va den 5:00.. Sedan så försov jag mig på morgonen.. Å jag mår helt trasigt idag. Jag vill gärna gå men jag orkar verkligen inte. Jag orkar knappt hålla mig vaken.. Skulle jag gå ikväll så smittar jag kanske ner er andra också.. De är fan.. Aja.. inte så mycket å göra. Jag har två vänner som gärna går dock. Jag bjöd med dem när jag såg detta. Dom är redan anmälda så om inget annat händer så kommer dom i alla fall. Hoppas ni får de gott ikväll ändå. Jag tar gärna en träff igen snart.. Förhoppningsvis frisk då.

Visa signatur

🎮 MSI GeForce RTX 5090 32GB Suprim Liquid SOC • AMD Ryzen 7 9800X3D • Define 7 • ASUS ROG Strix B650E-F ⌨ 64GB DDR5 6000MHZ 💿 8TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Tänkte försöka dyka upp vid 18:00 beror lite på jobbet dock

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Hjälpsam

Jag e på G, där om 10min. Leta efter mig med brun skinnrock och svårt hatt.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Hjälpsam

Live update, 18 e ok

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Permalänk
Medlem

Blev det något bra?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

jag får tacka för en otroligt trevlig kväll med gott folk och en del sköna skratt!!!

Visa signatur

I7 9700k : Asus ROG Maximus Hero XI (wifi) : Corsair Dominator 32GB : EVGA RTX 2080TI Black Gaming : 500GB + 2TB Samsung 970evo : Corsair HX750i

Permalänk
Medlem

Kvällens sista bild

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Blev det något bra?

Det blev bra!

Men jag var nog inte ensam om att tro att quizen skulle vara spelquiz och inte wikipediaquiz

Bild på två SweC:are, vet dock inte vilka så jag hoppas ni kan identifiera er själva

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

fick bli en tidig kväll för mig, stack väl vid 21 typ Men tack alla för en trevlig kväll!

Visa signatur

Bygglogg | Alumex HTPC Ta en titt och glöm inte att kommentera! :)
---------------------------------------------------------------
Corsair Obsidian 650D - Corsair Dominator 16GB 2133Mhz - Corsair H100 - Intel i7 3930K - Asus Radeon 7950 OC - Samsung SSD 250gb

Permalänk
Hjälpsam

Tusen tack en väldigt trevlig kväll allihop! Var skoj att träffa både nya och gamla bekanta

Här kommer mina bilder.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Det blev bra!

Men jag var nog inte ensam om att tro att quizen skulle vara spelquiz och inte wikipediaquiz

Bild på två SweC:are, vet dock inte vilka så jag hoppas ni kan identifiera er själva

http://i.imgur.com/KlsOq.jpg

Hahaha

Högst oklart om jag vill identifiera mig med den bilden

Men jag får la erkänna att det är jag som somnat stående...

Permalänk
Medlem
Skrivet av misiler:

Hahaha

Högst oklart om jag vill identifiera mig med den bilden

Men jag får la erkänna att det är jag som somnat stående...

Du lyckas även somna sittandes senare.

Men det gör ingenting, ni ser ut att ha haft en riktigt bra träff!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 | Sapphire RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M | EVGA Supernova 750 G2 | Corsair 32 GB DDR5 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech MX Master 3 | Logitech G305

Permalänk
Hjälpsam

Pascal till vänster, jag i mitten och Johan från Inet till höger på denna bilden

Faktiskt osäker på vad Pascal och Johan nickar som på Swec.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hörde att de va bra igår av mina tre polare som va där! Min plats togs av en annan kompis som dock inte är Sweclockare.. så min stol blev ju inte tom ändå! Men nästa gång, då ska jag fan tagga till de å inte va trasig i kroppen. Hoppas vi kan ta en Raincheck Fluf! Ett par kalla i slottskogen till sommaren kanske? Eller tidigare om du så vill. Tack för att du tog initiativet till det hela å fick de att bli av!

Visa signatur

🎮 MSI GeForce RTX 5090 32GB Suprim Liquid SOC • AMD Ryzen 7 9800X3D • Define 7 • ASUS ROG Strix B650E-F ⌨ 64GB DDR5 6000MHZ 💿 8TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Pascal till vänster, jag i mitten och Johan från Inet till höger på denna bilden

Faktiskt osäker på vad Pascal och Johan nickar som på Swec.

Finns en ledtråd i tråden :>

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Mocka:

Finns en ledtråd i tråden :>

Misstänkte det Pascal

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hade tyvärr kraftig huvudvärk igår och är fortfarande sängliggandes.. :-\

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Åhhh så missade jag det här det får ni styra upp någon gång igen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nemran:

Åhhh så missade jag det här det får ni styra upp någon gång igen!

Antar att du kan räkna med det

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Men vann ni quizet, då?

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk

Sköna gubbs från mitt bord! Blev lite suddigt på grund av ljuset och hastigt taget foto.

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r

Permalänk
Medlem

awesome kväll med sköna lirare, prestationsångest på frågesporten lite hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av phz:

Men vann ni quizet, då?

Vårt bord (se Zellpsynt's bild ovan) körde local Co-op, två lag men det hjälpte inte så mycket Nästan lite för pinsamt att säga vad vi fick men det var inge många poäng.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag glömde helt och hållet bort detta! Fick för mig att det var nästa vecka. Känner mig så jävla dum, hehe.... Jag hade ju anmält mig, hoppas att någon annan tog min plats?

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Medlem

Missade helt detta, att inte övriga ämnen finns i nya trådar på första-sidan

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."