Jag tänkte köpa en skrivare som är bra på att skriva ut bilder från min digitalkamera! men jag vill inte betala över 2000 kr. är det nån som har ett bra förslag?
har sett "Epson 830 Photo", den verkar vara hyfsad. någon som vet någonting om den eller som kan tipsa om en annan bra till digitalbilder?
en fråga till: jag vet att det skiljer från skrivare till skrivare, men på ett ungefär: vad skulle det kosta att skriva ut ett foto i med en sån skrivare på fotopapper? (jag tänker på kostnaden av färg och fotopapper). är det lönt att köpa en sån skrivare när man kan lämna in sin digitalkamera i stan och få bilderna utskrivna för 4 kr/st?
Epson 830 Photo tycker jag är ett schysst val.
Köpte en sån själv för en månad sen och är jäkligt nöjd än så länge. Riktigt snygga utskrifter på fotopapper.
Canon i550 är också ett bra val, billiga utskrifter blir det med den.
Sen är det rätt dyrt att skriva ut foton själv, fotopapper ligger runt 5-10 kr /A4 och uppåt, sen är det bläck för 4-10 kr per sida beroende på skrivare.
Men det är ju kul att kunna hålla på själv och pyssla lite.
Skulle lätt valt Canon i detta fall. Epsons färgpatroner är inte billiga och till råga på allt räcker de inte speciellt länge. Skulle också hellre valt Hewlett Packard före Epson.
Visa signatur
Take care of what you love, before it becomes a memory.