Hur får man tag på Project CARS?

Permalänk
Medlem

Hur får man tag på Project CARS?

Halloj

Fick upp ögonen för Project CARS ganska nyligen och tänkte att jag skulle försöka lägga vantarna på det. Till min stora besvikelse tycks det inte gå att få tag på längre. På deras hemsida hänvisas man till ett forum där man ska registrera sig för att få tillgång till spelet, men registreringen på forumet verkar vara stängd..

Är det möjligt att få tillgång till spelet i dagsläget, eller måste man invänta release? Eller är det jag som gör nåt fel?

Permalänk
Medlem

Det verkar vara omöjligt att få tag på det här spelet varken legalt eller illegalt.

Visa signatur

"Trying is the first step towards failure" Homer

Permalänk

Ni får vänta tills det är släppt. Dom hade någon eller några anledningar till att dom inte ville ha flera förhandsbokningar. Minns inte om det var skattetekniska problem eller om dom tyckte det blev för många viljor.

Visa signatur

Argaste

Permalänk

Hej

Jag har spelet, och som det verkar så har dom stängt för fler registreringar eftersom dom fick som det stod ovan en redovisningsfirma på sig som började ifrågasätta om företaget var seriöst. (som jag tolkade det) Det som redovisningsfirman opponerade sig emot var att (nu är det min tolkning av texten) dom hade tagit emot en massa pengar från folk och hade inte gett ut nån färdig produkt så dom rekommenderade att stänga registreringen och göra klart innan dom släppte in mer folk. Dom är väl rädda att dom ska lägga ner och ta pengarna och schappa.

Men personligen kan jag också tycka att det börjar ta FÖR lång tid, men vi får väl vänta och se vad som blir... Just nu är det tungdrivet som F*N, snyggt men i mitt tycke ospelbart, om man ska köra det så att säga seriöst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rinsewood:

Hej

Jag har spelet, och som det verkar så har dom stängt för fler registreringar eftersom dom fick som det stod ovan en redovisningsfirma på sig som började ifrågasätta om företaget var seriöst. (som jag tolkade det) Det som redovisningsfirman opponerade sig emot var att (nu är det min tolkning av texten) dom hade tagit emot en massa pengar från folk och hade inte gett ut nån färdig produkt så dom rekommenderade att stänga registreringen och göra klart innan dom släppte in mer folk. Dom är väl rädda att dom ska lägga ner och ta pengarna och schappa.

Men personligen kan jag också tycka att det börjar ta FÖR lång tid, men vi får väl vänta och se vad som blir... Just nu är det tungdrivet som F*N, snyggt men i mitt tycke ospelbart, om man ska köra det så att säga seriöst.

Jag tycker spelet känns ganska bra optimerat ändå till skillnad för några månader sedan eller fall till min hårdvara.
Flyter bra på mitt 660 Ti 2GB på höga inställningar och grafiken är absolut den bästa på ett bilspel idag.

rFactor 2 känns otroligt mycket sämre optimerat och grafiken är ju bevisligen 10 gånger sämre om inte mer.