Permalänk

Har ni möjlighet att ta in produkter från Supermicro? Det är främst moderkortet X9SCM-F-B (X9SCM-F-O) som jag är ute efter.

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Tycket att ni på Dustin är riktigt dåliga på att gå in här och på eran facebook sida och ge svar på alla frågor.

Permalänk
Medlem

Nån som beställt nu i mellandagarna och fått det levererat? la en order i Onsdags och det stod den var på väg men Posten har inte plockat upp paketet hos dustin ännu.

Jobbar inte Dustins lager på mellandagarna eller? värdelös service i så fall

Permalänk
Medlem

Nix, kollisökningen har visat "förhandsinformation mottagen" för mig sedan lunchtid den 26:e.

Permalänk
Medlem

Snackade med Dustin i deras chatt och då sa han jag pratade med att Posten hade mycket att göra. Och därför fungerade inte deras spårning som den skulle. Paketen skulle komma antingen idag eller på onsdag nästa vecka (efter nyår).

Pontus: Hej och välkommen till Dustin Home! Hur kan jag hjälpa dig? Du: Hej. Jag undrar om mitt paket är skickat? Igår pratade jag med Mats. Han sa att det skulle vara skickat men kollar man på kolliid:t som man fick med email:et så är det inte skickat. Står "Elektronisk förhandsinformation mottagen". Ordernr: XXXXX Kollinummer: YYYYYYYYYYY Pontus: Din order kommer troligtvis fram till dig idag. Det är lite högt tryck på Posten och deras spårning funkar inte som den ska. Du: Okej tack :)

Bor i Stockholm btw.

Permalänk
Medlem

Tyvärr verkar posten ha problem. Detta finns att läsa på Dustins sida

Leveransinformation
Posten har haft förseningar i sorteringen vid uppsamlingsterminal i Segeltorp. Problemen planeras vara lösta under dagen, men leveranser skickat från oss de senaste dagarna och som ännu ej fått någon mer scanning än ”Förhandsinformation skickad” ligger för distribuering hos posten och kommer ej komma ut innan den 2:a januari. Vi beklagar eventuella oangelägenheter som detta medför för våra kunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lutop:

Tyvärr verkar posten ha problem. Detta finns att läsa på Dustins sida

Leveransinformation
Posten har haft förseningar i sorteringen vid uppsamlingsterminal i Segeltorp. Problemen planeras vara lösta under dagen, men leveranser skickat från oss de senaste dagarna och som ännu ej fått någon mer scanning än ”Förhandsinformation skickad” ligger för distribuering hos posten och kommer ej komma ut innan den 2:a januari. Vi beklagar eventuella oangelägenheter som detta medför för våra kunder.

Jävla Posten, så går det när man bantar företagen med färre och färre anställda så får kunderna lida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Likvid:

Jävla Posten, så går det när man bantar företagen med färre och färre anställda så får kunderna lida.

Du tror inte det delvis beror på att de firat jul med familjen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Du tror inte det delvis beror på att de firat jul med familjen?

Men då sätter man in personal som täcker upp så inte logistiken blir lidande, har du tänkt så långt kanske?

Permalänk
Medlem

Har ringt 2 ggr nu och bett om en RMA på en produkt men har inte fått något RMA papper hemskickat/mailat till mig på över 2 veckor nu. Ni brukar ju alltid vara så snabba och bra på service annars, möjlighet att kolla vad som hänt?

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Likvid:

Men då sätter man in personal som täcker upp så inte logistiken blir lidande, har du tänkt så långt kanske?

Nej anser inte att allt måste fungera 365 dagar om året. man överlever några helgdagar.
Dessutom skulle det blir det dyrare att köra på storhelger, och det är nog inte alla beredda att betala för
när det helst skall vara gratis.

Jag var med på den tiden inte ens kiosker hade öppet på Söndagar, det gick det med, man handlade på lördagen istället.

Permalänk
Skrivet av Likvid:

Jävla Posten, så går det när man bantar företagen med färre och färre anställda så får kunderna lida.

Ring Posten och klaga istället för att posta sånt i Dustins tråd kanske? Kan ju också vara så att de faktiskt inte har bantat ner personalen under helgen, utan att näthandeln växer och därmed skickas det fler paket.

Permalänk
Medlem

Angående denna skärmen: http://www.dustinhome.se/product/5010641296/lg-e2722py-27-wid...
'
Det står att det är E2722PY och det är den skärmens specifikationer men under Tillverkarens artikelnummer står det: E2722PY-BN.
E2722PY-BN är en annan, sämre, skärm. Är detta en felskrivning av er eller är det den sämre skärmen E2722PY-BN som ni säljer?

Mvh

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Hejsan Dustin,

På er sida säljer ni:
http://www.dustinhome.se/product/5010596597/arctic-cooling-ac...
Det står att den ska passa en rad grafikkort direkt ur lådan, bland annat GTX570. Igår lärde jag mig den hårda vägen att detta är felaktigt, den passar inte alls GTX570 direkt ur lådan, utan det krävs en mountplate till, som ni inte säljer. (varför gör ni inte det?)

Plattan som krävs för GTX570 heter VR004. Ni bör kanske ta in den, eller åtminsonde uppdatera informationen på produkten. Sitter här med en oanvändbar Xtreme Plus II nu, och plattan går knappt få tag på längre.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Hejsan Dustin,

På er sida säljer ni:
http://www.dustinhome.se/product/5010596597/arctic-cooling-ac...
Det står att den ska passa en rad grafikkort direkt ur lådan, bland annat GTX570. Igår lärde jag mig den hårda vägen att detta är felaktigt, den passar inte alls GTX570 direkt ur lådan, utan det krävs en mountplate till, som ni inte säljer. (varför gör ni inte det?)

Plattan som krävs för GTX570 heter VR004. Ni bör kanske ta in den, eller åtminsonde uppdatera informationen på produkten. Sitter här med en oanvändbar Xtreme Plus II nu, och plattan går knappt få tag på längre.

hm.
Är det ett stock gtx 570 du har?
Jag vet att Arctic alltid bara passat stock "bygge", dom flesta 2:a part använder ju dock stock, men vissa har kladdat till.
Läser man på deras sida står det att gtx 570 ska passa direkt, andra kräver dock tillbehör.

Om jag kollar Inet reviews på kylaren så skriver några:

"Första eftermarknadskylaren för min del till grafikkort och kan säga att denna går ej över 56-57 grader i load på max överklockning på mitt Gtx 570 och idle på 30-31 grader och lätt installerad och enda som är drygt är 5 tim torktid på limmet till kylflänsarna.

Värd varenda krona och måsta vara bästa luftkylaren som finns idag."

"Bytte ut till denna kylning från en stock gainaward gtx 570. - För orginal kylningen var värdelös!
Montering:
Ja, de är pilligt att montera denna, de ska man inte sticka under stolen med.
Alla extra flensar passar väl inte som en handske, men du får MÅNGA små flensar med, så de går att lösa.
På mitt grafikkort fick kylaren inte plats som den skulle - 2 heatpipes tog emot - så ja var tvungen att kapa ner dessa. Sedan passa det perfekt.
Ljud & Kylning
De va främst ljudnivån jag ville få ner. Viilken lycka!! Är nästan helt ljudlös!
Top temp i FurMark burn-in med stock - >90 grader, med denna cirka 65 grader. Ljudnivån på MAX blås låter nästan ingenting!
Jag är fruktansvärt nöjd! de jobbiga är härdningstiden på "kyl/lim-pastan >5h"
- ja tröttna och förstärkte småflänsarna med 2-komponent!
4/5 för att ja fick fila i kylaren de första ja fick göra - men ja hade faktiskt inte förväntat mig att allt skulle gå som en dans.

- min rabarberstång föll visst ur när jag hämtade ut paketet från statoil, så ja höll på att åka dit för snatteri! -fan skärpning - tejpa fast den nästa gång!!"

Det verkar ju som det ska gå på Gtx 570 utan tillbehör som backplaten.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nivity:

hm.
Är det ett stock gtx 570 du har?
Jag vet att Arctic alltid bara passat stock "bygge", dom flesta 2:a part använder ju dock stock, men vissa har kladdat till.
Läser man på deras sida står det att gtx 570 ska passa direkt, andra kräver dock tillbehör.

Det verkar ju som det ska gå på Gtx 570 utan tillbehör som backplaten.

Ja, det är det. Inte ens någon partnertillverkare, det jag har är "Nvidia".

http://www.inet.se/produkt/5321754/arctic-cooling-accelero-xt...
En mountplate som sägs passa GTX570. Varför skulle det finnas en sådan mountplate för om det passade ur kartong?

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Ja, det är det. Inte ens någon partnertillverkare, det jag har är "Nvidia".

http://www.inet.se/produkt/5321754/arctic-cooling-accelero-xt...
En mountplate som sägs passa GTX570. Varför skulle det finnas en sådan mountplate för om det passade ur kartong?

Den där backplaten är till första http://www.arctic.ac/en/p/detail?sArticle=18.%3F
Denna hade ej stöd för gtx 570 när kylaren släpptes, och krävde extre tillbehör.

Xtreme plus II har stöd för det som default, eller ska ha.
http://www.arctic.ac/fileadmin/axp2/manual_en.pdf

Ser din mounting plate ut såhär så ska det passa gtx 570, den som medföljer IIan
http://www.arctic.ac/en/p/spare-parts/525/mounting-plate-acce...

Konstigt Dustin säljer IIan dock, då den redan är utgången och ersatt av III för ett tag sedan.

Som sagt, verkar väldigt konstigt. Men det var vad jag kunde hitta hm.
Lite off topic så ska inte kladda ner tråden mera.

Permalänk
Medlem

Vill tacka för eran bra kundservice och grymt snabba leverans av min SSD, fick den dagen efter beställning. Jag är väldigt nöjd med min köpupplevelse och kommer garanterat att använda mig av er igen vid framtida köp!

Permalänk
Medlem

Har startat ett returärende sen tidigt i torsdags och har fortfarande inte fått svar.. Hur lång tid ska det ta att få ett svar hos kundtjänst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Ja, det är det. Inte ens någon partnertillverkare, det jag har är "Nvidia".

Kan detta vara problemet?

"The cooler is NOT compatible with any NVIDIA graphic cards with double deck DVI outputs."

Källa - officiell produktsida:
http://www.arctic.ac/en/p/cooling/discontinued-products/vga/376/accelero-xtreme-plus-ii.html?L=1

Edit: Står under fliken "Technical data".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Electrix:

Kan detta vara problemet?

"The cooler is NOT compatible with any NVIDIA graphic cards with double deck DVI outputs."

Källa - officiell produktsida:
http://www.arctic.ac/en/p/cooling/discontinued-products/vga/376/accelero-xtreme-plus-ii.html?L=1

Edit: Står under fliken "Technical data".

Skickades från m.sweclockers.com

Nej hehe, herrn ovanför här identifierade problemet, typ. Jag har tidigare haft två såna här kylare på två GTX460 (som kräver mountplate) men de är numera avmonterade. På det ena av korten behövdes inte mountplaten dock, utan standardplattan gick bra, så jag bytte aldrig plattan där. Det hade jag glömt nu när jag hittade en mount plate i lådan, och monterade av en från ett av korten, jag antog helt enkelt att en av dem skulle vara standard. Det var de inte.

Double deck DVI outputs betyder ju bara att DVI-portarna är staplade på varandra, och det är ju inte mina.

Sorry Dustin! Jag hade fel, ni hade rätt!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

Har alltid varit kanon nöjd med allt hos Dustin. Priser, support via mail och leveranser.
Idag var jag i kontakt med telefonsupporten för första gången angående en eventuell reklamation. Och här var det bara att hoppas att jag fick tala med en som hade en dålig dag på jobbet. Trötta snabba svar utan att någon närmare förklaring. Fick upprepa vissa frågor då det bara blev tyst i luren.
Någon speciell stastans kom vi inte då jag på en gång bara fick svaret att ni inte ger support på era produkter. Detta är förståeligt men frågan jag hade var ändå ganska enkel.
Så nu blir det att höra av sig till tillverkaren istället.

Men snälla, ett lite bättre och muntert bemötande vill jag ha nästa gång. Jag har själv arbetat på ett flertal telefonaupporter och vet hur viktigt ett bra bemötande betyder.

Absolut ingen katastrof, men väl ett icke positivt intryck. Jag hoppas att ni kan se detta som konstruktiv kritik för det är vad jag vill lämna då jag annars varit toppennöjd med er!

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Avstängd

väntar fortafarande att få grafikkortet utbytt efter snart 4 veckors vänte tid... Om inte jag får den utbytt innan helgen så blir det att kontakta konsumentverket & ARN. Kan det verkligen ta så lång tid att felsöka!? Max 1 timma inget mer! Så jävla bedrövligt! Ringt 23ggr och får som svar: vi väntar på ett svar ifrån service. Ni har gott ryckte när det gäller köp men reklamation nje inte alls faktiskt, ni borde förbättra er på den fronten. Det är därför man blir fundersam om man ska köpa sin nästa produkt hos er och olyckligtvist få ett dåligt ex och vänta ett par månader för att få tillbaka den reparerad eller utbytt.

Edit: suttit med integrerad grafik lika länge som grafikkortet har varit ute på service.

Edit2: Har ringt och det har sagt att det ska påskyndas. Inget kan göras förens 18 januari!? VA! jag lämnade in den tidigt den 13 januari så måste jag nästan vänta en vecka extra (5veckor) för att det ska göras något åt?

Edit3: En förlorad kund och ett återköp ät gjord, får väl la ta och se när man får tillbaka pengarna. Hoppas på att ni vet vad ni gör. Ni är inte ens aktiva här längre?

Permalänk
Medlem

Hur längre brukar man få räkna med innan mailsupporten svarar?
Har snart gått 3 arbetsdagar och det är väl lite segt tycker jag när det är en enkel grej.

edit: Fick svar efter 5 arbetsdagar, men då löstes problemet samtidigt.

Chatten gick väldigt snabbt idag och med ett trevligt bemötande.
Efter 2 minuters väntan fick jag svar och sedan blev "problemet" avhjälpt efter 2 minuter till.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Kommer JBL PlayUp (Förövrigt fel namn på produktsidan, http://www.dustinhome.se/product/5010661742/nokia-jbl-power-u... ) få ett nersänkt pris för att kunna matcha konkurrenter? Idag så är det billigare att handla den på närliggande storbutik än det är hos er med studentrabatt. Och jag föredrar att inte köpa den från närliggande storbutik men det känns fel då den är 500:- billigare där än hos er (200 med studentrabatt).

Permalänk

Beställde ett gäng saker på kvällen, hade dom dagen efter, sjuk snabb leverans!

Packar ni saker på nätterna eller?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Hej Dustin

Kommer ni att få in Zyxel NBG4615 i version 2 snart? Ser att den finns ute på prisjakt hos diverse handlare men hos er ligger den första, äldre versionen uppe.

Äldre:
http://www.dustinhome.se/product/5010586427/zyxel-nbg-4615-wi...

Nya:
http://www.zyxel.com/se/sv/products_services/nbg4615_v2.shtml...

Permalänk

Hej.
Vi ber om ursäkt att vi inte har varit så aktiva här den senaste måndaden. Vi ska försöka bli bättre på det och få ner svarstiden.

Skrivet av Leifson:

Nej hehe, herrn ovanför här identifierade problemet, typ. Jag har tidigare haft två såna här kylare på två GTX460 (som kräver mountplate) men de är numera avmonterade. På det ena av korten behövdes inte mountplaten dock, utan standardplattan gick bra, så jag bytte aldrig plattan där. Det hade jag glömt nu när jag hittade en mount plate i lådan, och monterade av en från ett av korten, jag antog helt enkelt att en av dem skulle vara standard. Det var de inte.

Double deck DVI outputs betyder ju bara att DVI-portarna är staplade på varandra, och det är ju inte mina.

Sorry Dustin! Jag hade fel, ni hade rätt!

Hej!
Skönt att det löste sig! Ber om ursäkt att vi har varit usla på att svara här. Ska bli ordning på detta framöver.
Trevlig helg!

Skrivet av FaniSkogen:

Har alltid varit kanon nöjd med allt hos Dustin. Priser, support via mail och leveranser.
Idag var jag i kontakt med telefonsupporten för första gången angående en eventuell reklamation. Och här var det bara att hoppas att jag fick tala med en som hade en dålig dag på jobbet.

Trötta snabba svar utan att någon närmare förklaring. Fick upprepa vissa frågor då det bara blev tyst i luren.
Någon speciell stastans kom vi inte då jag på en gång bara fick svaret att ni inte ger support på era produkter. Detta är förståeligt men frågan jag hade var ändå ganska enkel.

Så nu blir det att höra av sig till tillverkaren istället.

Men snälla, ett lite bättre och muntert bemötande vill jag ha nästa gång. Jag har själv arbetat på ett flertal telefonaupporter och vet hur viktigt ett bra bemötande betyder.

Absolut ingen katastrof, men väl ett icke positivt intryck. Jag hoppas att ni kan se detta som konstruktiv kritik för det är vad jag vill lämna då jag annars varit toppennöjd med er!

Hej!

Ber om ursäkt även till dig för ett extremt sent svar!
Tråkigt att du inte fick ett bra bemötande. Jag hoppas och tror det var en engångsföreteelse som inte kommer upprepas. OM det gör det, återkom genast till oss med detta så ska vi fixa till det.

Skrivet av Alle22:

väntar fortafarande att få grafikkortet utbytt efter snart 4 veckors vänte tid... Om inte jag får den utbytt innan helgen så blir det att kontakta konsumentverket & ARN.
Kan det verkligen ta så lång tid att felsöka!? Max 1 timma inget mer! Så jävla bedrövligt! Ringt 23ggr och får som svar: vi väntar på ett svar ifrån service. Ni har gott ryckte när det gäller köp men reklamation nje inte alls faktiskt, ni borde förbättra er på den fronten. Det är därför man blir fundersam om man ska köpa sin nästa produkt hos er och olyckligtvist få ett dåligt ex och vänta ett par månader för att få tillbaka den reparerad eller utbytt.

Edit: suttit med integrerad grafik lika länge som grafikkortet har varit ute på service.

Edit2: Har ringt och det har sagt att det ska påskyndas. Inget kan göras förens 18 januari!? VA! jag lämnade in den tidigt den 13 januari så måste jag nästan vänta en vecka extra (5veckor) för att det ska göras något åt?

Edit3: En förlorad kund och ett återköp ät gjord, får väl la ta och se när man får tillbaka pengarna. Hoppas på att ni vet vad ni gör. Ni är inte ens aktiva här längre?

Detta gillar jag inte! Ber verkligen om ursäkt. Det är inte så här vi ska jobba. Det är vi som ska kontakta dig.
Ni ska inte behöva ödsla tid på detta. Vi tar verkligen till oss denna kritik och kommer gå igenom vad som gått fel.
Jag hoppas att ni kommer ge oss en ny chans och att ni handlar av oss igen.

Vi tar även till oss kritiken på att vi inte har svarat här på SweC. Kommer svara er betydligt snabbare i framtiden.
Ha en trevlig helg.

Skrivet av glemmy:

Hur längre brukar man få räkna med innan mailsupporten svarar?
Har snart gått 3 arbetsdagar och det är väl lite segt tycker jag när det är en enkel grej.

edit: Fick svar efter 5 arbetsdagar, men då löstes problemet samtidigt.

Chatten gick väldigt snabbt idag och med ett trevligt bemötande.
Efter 2 minuters väntan fick jag svar och sedan blev "problemet" avhjälpt efter 2 minuter till.

Hej.

Under jul och nyår fick vi in otroligt mycket mail. Vi hann helt enkelt inte med och svara alla inom en rimlig tid. Ber om ursäkt för det.
Nu börjar det närma sig det normala och svarstiden ska nu vara bättre.
Bra att ert problem är löst!
Trevlig helg.

Skrivet av Reyintaz:

Kommer JBL PlayUp (Förövrigt fel namn på produktsidan,
http://www.dustinhome.se/product/5010661742/nokia-jbl-power-u... ) få ett nersänkt pris för att kunna matcha konkurrenter?
Idag så är det billigare att handla den på närliggande storbutik än det är hos er med studentrabatt.
Och jag föredrar att inte köpa den från närliggande storbutik men det känns fel då den är 500:- billigare där än hos er (200 med studentrabatt).

Hej.

Inte som det ser ut nu. Vi använder oss av dagspriser, vilket betyder att priserna kan ändras från dag till dag. Får vi ett lägre pris från distributör så kommer vi sänka priset på hemsidan.

Skrivet av blue eyed devil:

Beställde ett gäng saker på kvällen, hade dom dagen efter, sjuk snabb leverans!

Packar ni saker på nätterna eller?

Hej!
Skönt att höra att det fungerar!
Nej inte vad jag vet. Då måste det varit någon som har tagit sig friheten och stanna kvar

Skrivet av Reckie:

Hej Dustin

Kommer ni att få in Zyxel NBG4615 i version 2 snart? Ser att den finns ute på prisjakt hos diverse handlare men hos er ligger den första, äldre versionen uppe.

Äldre:
http://www.dustinhome.se/product/5010586427/zyxel-nbg-4615-wi...

Nya:
http://www.zyxel.com/se/sv/products_services/nbg4615_v2.shtml...

Jag kollar det med vår produktavdelning. Jag återkommer till dig så fort jag har fått svar.

Jag önskar er alla en trevlig helg!

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Härligt att ni är först av alla återförsäljare med att ha nya Dell u2713h i lager, och dessutom överlägset bäst pris! Igår var beskedet tidigast 31/1,men idag finns den i lager på er hemsida!

Ser nu verkligen fram emot denna under kommande veckan!

Ang. Mitt tidigare inlägg om bemötande på er support så tror och hoppas även jag att det var en engångsföreteelse. Igår var supporten toppen!

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Skrivet av FaniSkogen:

Härligt att ni är först av alla återförsäljare med att ha nya Dell u2713h i lager, och dessutom överlägset bäst pris! Igår var beskedet tidigast 31/1,men idag finns den i lager på er hemsida!

Ser nu verkligen fram emot denna under kommande veckan!

Ang. Mitt tidigare inlägg om bemötande på er support så tror och hoppas även jag att det var en engångsföreteelse. Igår var supporten toppen!

Det stämmer bra! Skärmen har kommit in på lager och är redo att skickas. Skönt å höra att supporten nu var bra igen!
Ha en bra vecka.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin