Var ladda ner ISO Win7 x64 ultimate ? Lagligt ofc :P

Permalänk
Medlem

Var ladda ner ISO Win7 x64 ultimate ? Lagligt ofc :P

Hej!

Har sett tidigare på SWEC länkar till var man laddar hem Win7 direkt från windows helt lagligt.. har ju en laptop med CDkey till Windows 7 64 Ultimate.. men har bara sett länkar till Home och Pro..

Så var kan man hitta Ultimate x64? Ska nämligen installera en SSD så kan inte installera från den gömda partitionen :/

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Som jag beskriver i min FAQ kan du få tag på vilken ISO somhelst och ta bort ei.cfg så har du alla versioner (Detta gäller dock inte enterprise)

Du kan säkerghetskopia nuvarande aktiveringen så slipper du använda den på klisterlappen

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Hej!

Har sett tidigare på SWEC länkar till var man laddar hem Win7 direkt från windows helt lagligt.. har ju en laptop med CDkey till Windows 7 64 Ultimate.. men har bara sett länkar till Home och Pro..

Så var kan man hitta Ultimate x64? Ska nämligen installera en SSD så kan inte installera från den gömda partitionen :/

Bränn ut återställningsskivorna så har du din iso. Dock skulle jag rekommendera ändå en clean install

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Ultimate fanns ju bara i engelska? ;/

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Du kan ändra efter installation.
http://blogg.tkj.se/windows-7-ultimate-svenska/

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |