Hjälp! GTX 590 drivar problem

Permalänk

Hjälp! GTX 590 drivar problem

Hej alla på Swec!

Jag har nyss installerat de nya nvidia drivarna på min dator och nu har det fått flipp!
Direkt efter jag installerade dem så försvann skärmarna(Asus 27" VG278H LED och en äldre Acer) och fick lite panik för så har det aldrig hänt innan så jag
stängde av datorn och satte på den och nu så blickar skärmen mellan en svart och skrivbordet, i en sekund så ser jag skrivbordet och sen tio sekunder svart skärm och upplösning är helt fuc**d.

tack i förhand!

Permalänk
Hedersmedlem

Starta i felsäkert (spamma F8) och avinstallera de nya drivisarna och gå tillbaka till de äldre. Valde du att rensa från de gamla drivisarna i vid installationen?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk

Jag fixade det men tack för hjälpen !

Permalänk
Medlem

dog datorn för dig utan förvarning? min började göra det med det dom nya drivrutinerna har ett asus gtx 580 dcii vet inte om det är det som är felet men blev ett j*vla prestanda lyft för min del sen dog datorn

Visa signatur

| CPU: Intel i5 3570K 4,4Ghz | GPU: msi twin frozr iii 680 | MB: ASUS p8z77 v-lx | RAM: Corsair Vengeance 12GB 1600Mhz |
| PSU: XFX XXX Edition 650W 80+ | Chassi: Fractal Design r4 white | SSD: sandisk 128gb / Kingston SSDNow V300 120GB | CPU-Kylare: Noctua nh-d14 |