Permalänk
Medlem

BF3 Pc hjälp noob over here

Eftersom man söker server genom webbläsaren, hur ska man då ha tid över att customize din gubbe på bara 50 sekunder innan man joinar en ny bana? Jag hinner inte, förstår mig inte alls på menyn.. Förstår ni vad jag menar? om inte så fråga bara på

Permalänk

Du kan ju ändra din loadout på dina karaktärer varje gång du dött och då har du hur mycket tid på dig som helst

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johodu:

Eftersom man söker server genom webbläsaren, hur ska man då ha tid över att customize din gubbe på bara 50 sekunder innan man joinar en ny bana? Jag hinner inte, förstår mig inte alls på menyn.. Förstår ni vad jag menar? om inte så fråga bara på

Nej du har inte bara 50 sekunder på dig? IN-game så om du trycker på cuztomise sen loudout på klassen du vill ändra i?

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Du kan ändra vapen och vapentillbehör innan du spawnar även efter du dött, tryck bara inte på deploy utan customize sen loadout.

Men som sagt går göra ingame innan du väljer spawn point

Edit: såg att många han före mig.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

I regel när man hoppar in på en server så hamnar man mitt i matchen. Då spelar det ju ingen roll om du lägger en minut eller två på att fixa utrustningen. Själv så kör jag i princip alltid samma pryttlar till vardera klass, så där spar man ju tid.

Så stressa inte, och kör dina färdigutrustade klasser till nästa bana så kan du spawna tidigt och få tag på ett fordon. Om det nu var det du syftade på med tidspressen

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.

Permalänk
Medlem

man kan ju ändra "loadouten" i battlelog också om man inte gör som tidigare inlägg...

Visa signatur

Citera för svar!