Permalänk
Medlem

kunna skicka fil på messenger

har börjat använda messernger nu igen efter ett tag.

Förut gick det alltid att skicka en bild eller fil enkelt till den du konverserar med.

Men nu hittar jag ingen sådan funktion, se

http://img688.imageshack.us/img688/6724/msnnl.png

Jag har bläddrat uppe i menyn och där står det funktionen skicka fil och skicka vibb osv, men funktionen är off då man inte kan trycka på det stället.

Är det något med inställningarna jag behöver göra och vad? Har tittat runt lite i programmet men inte hittat nåt, dom gör ju om messenger hela tiden också.

Permalänk
Medlem

har personen du pratar med msn eller är det yahoo eller nåt annat?

Permalänk
Medlem

han har skype

Permalänk
Medlem

Jag har inget direkt svar på din fråga men ett alternativ vore att gå över till Skype du med. Messenger gick i graven förra året och togs över av Skype om jag inte minns fel.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

"MSN Messenger"/"Live Messenger" kommer att läggas ned den 15:e mars och migreras till Skype.
Artikel.

Visa signatur

[i]Those who don't understand UNIX are condemned to reinvent it, poorly. – Henry Spencer [/i]
[i]“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs,
while the Universe is trying to create bigger and better idiots.
So far the Universe is winning.”
[/i]

Permalänk

Det är väl MSN Säkerhets system som är på, Ska gå stänga av i inställningar så man kan skicka filer dock måste man använda "eget" virus skydd har man inget så går det lägga in vilket EXE fil som helst dock tänk på varje gång du tar emot en fil eller skickar så kommer denna EXE filen att köras.
Dock så har jag inte använt msn på 8 år. Det var dåligt då och dåligt än idag.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Testa att dra in filen i konversationen!

Permalänk
Medlem

Dra och släpp i rutan,