Är inte detta är väldigt bra deal?

Permalänk
Medlem

Är inte detta är väldigt bra deal?

Hej, märkte nyss detta paketerbjudande på denna samsung ultrabook, såg även att någon hade länkat till den i en tråd också.

Är inte detta erbjudande väldigt bra? piskar macbook air i samma storlek på flera punkter, skärmen är högre upplöst och PLS panel istället för TN. Den verkar till och med vara tunnare och lättare än macbook air. Det verkar dock som att pekplattan är ganska risig men snygg som fan och för det priset, vad tror ni?

Länk till erbjudandet: http://www.inet.se/produkt/1970171/samsung-np900x3c-premiumpa...

Visa signatur

Uppdateras..

Permalänk

Verka ju hur bra som helst!
Skulle själv köpt om jag hade haft behov och pengar för't!

Permalänk
Avstängd

Jo den har postats i fyndtråden, verkar nice.

Permalänk

Annars får du Asus Zenbook UX32VD för samma pris från inet http://www.inet.se/produkt/1969545/asus-zenbook-ux32vd?utm_so...

Permalänk
Medlem

Köpte min där igår. Grym bra deal. DOck kommer den med windows 7..

VIKTIGT dock...jag bytte in den första. Det ser nästan ut som att de varit använda innan? Min hade bruten bombering, även den andra förpackingen?
Det är dock samsung som brutit den en gång och sedan återförseglat den, säger dem....
Så testa att allt är OK innan ni lämnar stället

Grym deal

Visa signatur

SAMSUNG NP900X3C

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Riktigt grym dator för pengarna!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Frågan är bara vilken man vill ha av Asus eller Samsung.

Asus:
+ Bättre grafikkort
+ Bättre skärm
+ Snäppet bättre processor
- Fläktarna pekar rätt ned, glöm att ha den direkt på sängen t.ex.
- Större
- Väger mer

Samsung:
+ Mindre
+ Lättare
+ Fläktarna pekar bakåt
+ SSD ingår
+ Många utlovade cykler på batteriet (vet inte om Asus kör samma typ)
- Sämre skärm
- Bara ett HD4000 grafikkort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proer:

Hej, märkte nyss detta paketerbjudande på denna samsung ultrabook, såg även att någon hade länkat till den i en tråd också.

Är inte detta erbjudande väldigt bra? piskar macbook air i samma storlek på flera punkter, skärmen är högre upplöst och PLS panel istället för TN. Den verkar till och med vara tunnare och lättare än macbook air. Det verkar dock som att pekplattan är ganska risig men snygg som fan och för det priset, vad tror ni?

Länk till erbjudandet: http://www.inet.se/produkt/1970171/samsung-np900x3c-premiumpa...

Synd att det inte är någon mer hdd än den ssd på ynka 128GB

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Ahh blev med sugen på att köpa en nu!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Då kan man ju köpa denna istället, med rabattkoden xY9b57rA får man 2000 kr rabatt vilket gör att priset blir 6990 för en bättre datorn och då även tjäna en tusenlapp
http://cdon.se/hemelektronik/thor_einride_intel_core_i7-3630q...

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbano:

Då kan man ju köpa denna istället, med rabattkoden xY9b57rA får man 2000 kr rabatt vilket gör att priset blir 6990 för en bättre datorn och då även tjäna en tusenlapp
http://cdon.se/hemelektronik/thor_einride_intel_core_i7-3630q...

Är medveten om det, finns en billigare variant för 5500:- med. Men det är ju en helt annan typ av dator, inget du traskar runt med under armen direkt. Visst blir man sugen på prestandan dock, men vet inte när jag ska ha nytta av den ärligt talat. Spelar ju bara på min stationära ändå.

Permalänk

Har beställt en!
Får den nog mest troligt idag...

Tycker det var bra pris!
Verkar som andra sidor säljer den för flera tusen mera.
Det enda negativa jag kan anmärka på är SSD disken som inte är den snabbaste!
Dock lär den funka för det jag använder den till, surf, film etc...

Visa signatur

Asus A8N-E , AMD64 3200+ , ATI X1950XT , 1GB Corsair , Antec Sonata II , Zalman: ZM-7000B-CU , VF700-CU , ZM-NB47J.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JockeII:

Är medveten om det, finns en billigare variant för 5500:- med. Men det är ju en helt annan typ av dator, inget du traskar runt med under armen direkt. Visst blir man sugen på prestandan dock, men vet inte när jag ska ha nytta av den ärligt talat. Spelar ju bara på min stationära ändå.

Jag har Samsungen och är jätte nöjd med den, jag precis som du spelar bara på min stationära.
Samsungen är ingen speldator men den är lätt, tyst, snygg och skärmen är otroligt bra.
Köpte den på julrea för 8000 men då utam alla tillbehör som i kampanjen på Inet.

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av raoul_duke:

Annars får du Asus Zenbook UX32VD för samma pris från inet http://www.inet.se/produkt/1969545/asus-zenbook-ux32vd?utm_so...

Jag skulle säga att Samsung series 9 slår den på alla sätt. Series 9 har en ssd, asus har en ssd cache på 24gb. Series 9 är helt i aluminium, ux32 är inte det.

Jag tycker det är ett riktigt bra erbjudande. Jag köpte en series 9 i julas efter att ha kollat runt på en massa ultra books, jag köpte min för 10500 kr och tyckte det var ett riktigt bra pris. Dock har jag 256gb ssd så det jämnar ju ut prisskillnaden en del. Den är underbar att ha med i väskan. Den väger väldigt lite och tar väldigt lite plats. Den är väldigt rapp också. Den har inte så stort batteri, men den har ändå bättre batteritid än ultrabooks med större batteri. Jag skulle gissa att Samsung lyckats pilla runt rätt bra i energi inställningarna.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell