Permalänk

skånings gaming hörna !

tjena , nu har jag tänkt dela me mig utav min datorhörna , ge kritik osv , skriv gärna om de är något jag kanske borde ändra på , datorhörnan kommer självklart uppdateras när jag får tid till att få igång min nybyggda dator , följande setup består av följande

headset: steelseries siberia v2 white
tangentbord: steelseries 6gv2
musmatta:steelseries qck+ fnatic edition
mus:steelseries xai
skärm: hp2335 23"

skånings gaming hörna !

Permalänk

har du någon länk till wallpapern?

Permalänk
Medlem

Lite väl mycket close ups, speciellt på musen. Skulle vara fint att få se en hel helt.

Permalänk
Medlem

Alla jobbiga närbilder (eller vi kan kalla det för nära-bilder) gör att du får en etta.

För övrigt så skulle du kunna få de fint, men jut nu, når den inte medel tyvärr

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Inaktiv

Lite fler översiktsbilder så får du bättre poäng av mig

Permalänk
Medlem

byggt egna högtalare?

var köpte du elementerna och förrstärkaren? bra ljud?

Permalänk
Avstängd

Söt tjej som wallpaper, bara för detta får du max betyg.

Permalänk
Medlem

Är du mellan 12 och 14 år gammal eller är det bara det att du inte har någon självrespekt?

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

5p för att du är skåning

Permalänk
Medlem

håller med om att det är extrapoäng för bakgrundsbilden.. :x

Permalänk

Eftersom det stod ge kritik tänker jag passa på att säga att det va en riktigt möglig datornhöra! Och junkyard suger.

Visa signatur

I5 2500K 4,5Ghz, Gigabyte Z68-UD3H-B3, XFX Radeon 6870 1GB "Double Dissapation", Ocz Agility 3 60GB SSD, Western Digital 500GB HDD, Corsair 8GB XMS3 1600Mhz, Corsair 650D, Corsair TX650W

Permalänk

tack för alla kommentarer och eftersom de stod i de flesta kommentarer så vart de för många när bilder , och de kan jag självklart hålla me om nu när jag ser efter själv , kommer inom en stund lägga upp fler bilder , och för er som undrade över bakgrundsbilden så finns den här :http://imgur.com/kQjd7 ,, tack för mig !

Permalänk
Skrivet av Johnnylyzxc:

har du någon länk till wallpapern?

absolut! , http://imgur.com/kQjd7

Permalänk
Skrivet av fredde1337:

5p för att du är skåning

härligt , tack för den ! <3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av djrockarm2:

Lulz, vad ska han med wallpaper till ;). Ni här på swec suktar efter kvinnor

Permalänk

byt skärm, skippa klistermärken

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |