Permalänk
Medlem

War Of The Roses

Någon här som lirar Wotr? Sjukt kul spel, dock otroligt mycket buggar fortfarande... Tips på bra bågskytt som skjuter snabbt, hur speccar man bäst?

Permalänk
Medlem

Föredrar Chivalry Medieval Warfare, allmänt bättre spel. +mer blod

Visa signatur

rig: NZXT Phantom (röd :P) | i5 3570k 4.1ghz | Corsair h100i | Corsair hx850 (röd sleeve) | Asus HD 7970 Matrix | Asus Sabertooth Z77 | Corsair Vengeance 8gb LP red | Samsung 840 250 gb ssd | 2 Wd 1.5 tb hdd | Windows 7 64bit | 3x Corsair af120 | 2x Dell U2311H
HTPC: Asus P8H77-I | i3 3220 | Asus DirectCU GTX 660 | Cooler Master Elite 120 | Be quiet 530w | 2tb hdd | 8gb Corsair Vengeance LP | Samsung 47"

Permalänk
Medlem

Testade det när Steam körde nån free weekend, men fastnade inte riktigt Inte ett dåligt spel alls, men nånting är mer tilltalande med Wotr Dessutom så har ju Wotr nu fixat Siegemode vilket var det jag saknade som CMW var bättre på
Tror det har att göra med att jag älskar Mount&Blade och Wotr påminner mycket om det (själva combat sekvensen alltså)

Permalänk
Medlem

Jag har spelat det tidigare men det var ett tag sen nu. har testat både det och chivalry, föredrar WotR över Chivalry, men avskyr bågskyttar lika mycket i båda.

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem

WotR e skönt, har väl wn sisådär 100h i det. Nyckeln är avståndsbedömningen för vapnen, vilken del av vapnet som faktiskt ger skada (hatar 2h-svärds spammarna).

För bågskyttar så föredrar jag den perk som ger just snabbare passive reload, för xbowman kör på perk för snabb active reload samt modda xbow med samma, push lever tror jag den heter. Sen så kör jag zoom perken på båda.

Permalänk
Medlem

Ah, så det är passive reload som är bäst för bågar? Förklarar en del. Är så bra på att misstolka allt. haha

Permalänk
Medlem

Fast iofs ska man kanske köra perken som gör att pilarna går rakare med just en bågskytt (istället för eagle eye zoom), pilarna faller ganska mycket i jämförelse med xbow. Svår avvägning...roligt egentligen, mer taktiskt.

Permalänk

Jag kör Chivalry, det är det roligaste spelet jag haft. Jäkla nice att hugga av kroppsdelar.

Permalänk

Jag kör Chivalry, det är det roligaste spelet jag haft. Jäkla nice att hugga av kroppsdelar. Skaffa Chivalry istället, och spela tillsammans

Permalänk
Medlem

Om det kommer en ny stor rea på det så är det inte omöjligt att det införskaffas Men just nu är jag så jäkla inne i Wotr

Permalänk

har lirat det en hel del:) tyvärr var jag inte så förtjust i nyaste patchen och förändringarna dom gjorde med armborsten tyvärr:S

Permalänk
Medlem
Skrivet av panzerthrash:

har lirat det en hel del:) tyvärr var jag inte så förtjust i nyaste patchen och förändringarna dom gjorde med armborsten tyvärr:S

Håller helt med faktiskt. Det känns som att de inte riktigt tester patcherna innan de släpper dem. Balansen i spelet diffar så sjukt mycket varje update. Men jag ser på helheten och då är det bra haha