Neverwinter glitch som har förstört för många

Permalänk
Medlem

Neverwinter glitch som har förstört för många

Hejsan, jag såg denna video: http://www.youtube.com/watch?v=sWJJU4uHKYM , Folk har gångrat sina diamanter via AH och har fåt ZEN gratis! Vad tycker ni att dom borde göra?

Visa signatur

Ryzen 9800x3d | MSI Pro B850-S | Arctic Liquid Freezer III 280 | MSI 4080 | 32 GIG ram | Corsair 850W | Phanteks XT

Permalänk
Medlem

Vad har Modern Warfare med Neverwinter att göra? Försöker du få fler views på din video bara eller?

EDIT: Sitter på jobbet utan ljud på datorn...kanske pratades om Neverwinter?

Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeeJay1:

Vad har Modern Warfare med Neverwinter att göra? Försöker du få fler views på din video bara eller?

Japp det gör han!

Visa signatur

Ryzen 9800x3d | MSI Pro B850-S | Arctic Liquid Freezer III 280 | MSI 4080 | 32 GIG ram | Corsair 850W | Phanteks XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeeJay1:

Jag tror knappast ts är Zybak

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Foerhaexxaren:

Vet, men har tittat runt på forumet och har sett att folk säger att det fortfarande funkar

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av adillboy:

Vet, men har tittat runt på forumet och har sett att folk säger att det fortfarande funkar

Det visste jag ju dock inte om. Hoppas att dom får problemet löst (om det nu inte redan är det) så man slipper mer rollbacks osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foerhaexxaren:

Det visste jag ju dock inte om. Hoppas att dom får problemet löst (om det nu inte redan är det) så man slipper mer rollbacks osv.

ahhh fast det är ju lite orättvisst för oss om det inte unkar för, dom fick ju gratis ZEN:( vilket alla isåfall borde få igentligen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur svårt är det att fixa egentligen? Känns som man borde kunna styra att negativa värden inte fungerar i AH. Har inte riktigt kommit in i spelprogrammering och sånt än, men känns som if och else är hyfsat universellt