Vad säger ni om den nya COD Ghost?

Permalänk
Medlem

Vad säger ni om den nya COD Ghost?

Jag tycker det ser as snyggt ut! dessa händer,djur,skogen OMG!

Är det värd att förhandsbeställa?

Vill ni köpa spelet?

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk

Call of Dogfish

Permalänk
Avstängd

Ser ganska kul ut, må jag säga. Grafiken var inte den bästa, men det ser underhållande ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derpina:

Ser ganska kul ut, må jag säga. Grafiken var inte den bästa, men det ser underhållande ut.

tycker jag med! grafiken på spelet var så bra att man verkligen satt där i stolen och ba

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

AUFAN

Självklart, men tror det blir till PC om inte den nya xboxen presterar bättre

Permalänk
Medlem

Crysis 3 såg bättre ut tycker jag. Och att lean out, sliding och att hoppa över objekt utan att tappa fart var nån form av features i ett spel 2013 är rätt kul. Vad kommer de med härnäst, crouching?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Call of Doodie, Crysis ser bättre ut och det spelet släpptes 2007.

Permalänk

Tyvärr inte så intresserad men i BF4 längtar jag till

Visa signatur

Intel core i7 4770k 4.4ghz|Msi 780 Lightning bios (skyn3t)|Msi Mpower Z87|16Gb,kingston hyperX predator,2400 MhZ| windows 8.1 Pro|H100 crosshair|Cooler Master HAF X|Antec High Current Gamer 900W 80+Bronze|smartPhone Lg g2 32Gb
Headset| logitech g430

Permalänk
Medlem

COD som sagt, inte ett spel jag direkt skulle spendera pengar på.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

Självklart, Infinity Ward äger, blir PC versionen om datorn orkar vill säga:D

Permalänk
Medlem

Förhandsbeställer aldrig. Idiotiskt. Varför slänga iväg pengar innan jag vet om det äns är bra eller inte. Lägger i så fall undan pengar så jag kan köpa det ifall det blir bra, och ifall det inte är bra så har jag fortfarande de pengarna

Visa signatur

Desktop: i5 2500K, 32GB RAM, Intel 330 60GB SSD, 1TB HDD, GTX 670, Fractal Design Arc, Arch Linux
Laptop: Asus U32u, Intel 330 60GB SSD, 8GB RAM, Arch Linux

Permalänk

Tror dom kan vara på väg åt rätt håll. Men dom är inte riktigt där än.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Avstängd

Jag säger som i den andra Ghost tråden:
Stängde ner reveal-trailern efter att jag såg att hundarna var armerade med någon slags j*vla special-ops utrustning, bomber eller kevlar eller vad det nu skulle likna... Hatade alltid hundarna i tidigare COD spel - varför skulle jag vilja slåss mot en hund som nu, antagligen, skjuter tillbaka..

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

Jag tycker det ser as snyggt ut! dessa händer,djur,skogen OMG!

Är det värd att förhandsbeställa?

Vill ni köpa spelet?

Kan du lägga till kanske i pollen? Såg inte trailer. Och Blops2 och MW3 sööög dase så itne helt 100

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Kan du lägga till kanske i pollen? Såg inte trailer. Och Blops2 och MW3 sööög dase så itne helt 100

http://www.youtube.com/watch?v=9JFxPKze3Wk

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem

Samma som visades på xbox eventet?

Såg trailern..... dåligt troll.se/norowner

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

Samma som visades på xbox eventet?

nej

tog det ifrån youtube

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

nej

tog det ifrån youtube

Haha ok ;D Försökte hitta något på tuben men hitta inget

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Det var ju inte ens snyggare än BF3 och jag antar att cod fortsätter med multiplayer som endast kräver reflexer, så nej

Visa signatur

I have come here to chew bubblegum and kick ass....... and i´m all out of bubblegum

Permalänk
Medlem

Tveksamt nu när jag tänker efter. BF3.5 verkar inte bättre det heller men eftersom de flesta polare verkar sålda på BF3.5 så lär jag nog vara tvungen att köra det jag också.

Borde funnits ett val som heter "Osäker/Kanske" eller något sådant.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Call of duty var en riktig spelserie. Det var CoD4 som var det sista bra spelet. Tyvärr ser man en liknande utveckling i BF-serien. Battlefield 2 kommer nog aldrig få sig en ersättare i min hylla.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av norowner:

tycker jag med! grafiken på spelet var så bra att man verkligen satt där i stolen och ba

Tyvärr lär det ju inte se ut sådär när man spelar, allra minst på en konsol. Men tech är minst sagt ögongodis, precis som nvidia, ue4 och liknande...kommer ta ett decennier innan det funkar att köra ordentligt -och då finns det något nytt. :/

Kul att dom valt att uppgradera grafiken från övriga CoD-spel, fanimej på tiden!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

tycker jag med! grafiken på spelet var så bra att man verkligen satt där i stolen och ba

Va ju dock inget gameplay, bara scriptade videoklipp som inte säger ett skit om hur grafiken är. Ett filmklipp kan man göra hur snyggt som helst.

Samma sak med forza som dom visade lite av på eventet, bara scriptade sekvenser som inte speglar ett spel för 5 öre!

Men vissa går ju på de tydligen...

Permalänk
Medlem

Jag har förlikat mig med mitt intresse för CoD serien och kommer således att köpa Ghost. BO2, och dess senaste DLC är riktigt bra, en remake på den gamla Bo1 Shootingrange med där.

Så, som anhängare av cassual fast fps är Ghost ett givet val. Kul med lite mera putsad grafik, kanske till och med kan bli bättre optimerat från start.

ps. givetvis snackar jag PC

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Har redan Nintendogs ser inte behövet av en till simulator.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

"trailern" eller visningen av cod:ghost kan man se från streamen som var igår, bara några nyheter längre ner här på swec http://www.sweclockers.com/nyhet/17048-kvallsvaka-lanseringen...
hoppa till 53:50 i klippet. samt lite bilder...

inget som förövrigt intresserar mig dock, men får väl se, verkar ju som att dom äntligen fixat ny grafikmotor

Visa signatur

Dator: MSI Z77A-G45, i7 3770k, Crosair 24GB, MSI 970 4G, Samsung 840 250GB, Crucial MX500 1TB, WD Green 2TB, Phanteks Evolv ATX, Be-Quiet P7 550W skärm: Asus PB238Q, Acer p193w kringutrustning: Corsair k70 RGB, Logitech 603, SMSL SA 300 + Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem

Förhandsboka är ju tveksamt, gäller alla spel enl. mig. SP i dessa spel brukar ju vara rätt tröttsamt. Kan vara intressant att köpa Ghost för att snabbt fördriva en timma eller så i MP.

Det jag saknar/vill ha är ett Battlefield 1942 med den nya spelmotorn

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem

Såg inte speciellt lockande ut.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

tycker jag med! grafiken på spelet var så bra att man verkligen satt där i stolen och ba

Haha grafiken var ju skit?

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)