Permalänk

Kyocera FS-600

Någon som känner till den laser skrivaren.

Funderar på att köpa en sådan för 1500:- begnad.

Är den bra. Går den att koppla till ett nätverk utan skrivarserver?

Permalänk
Medlem

Googlade:

"Kyocera Keeps Trying
Kyocera's fs-600 has the makings of a Top 10 printer. At 5.2 pages per minute on text, it keeps up with most other monochrome laser printers. Its 1.5-ppm graphics speed is relatively slow, but it nearly matches the performance of the fifth-ranked Lexmark Optra E+.

The Kyocera's print quality is mixed. We liked the way it prints text: a strong, solid black, with attractive, delicate letters. But fine graphics tend to fill in and look fuzzy, making the FS-600 a poorer choice for heavy-duty graphics use.

At $449, it costs half again as much as our monochrome Best Buy. But if lifetime cost of ownership is more important to you, the FS-600 is worth considering: It comes with a $200 long-life imaging drum designed to live through dozens of toner refills, making it more affordable than its price tag suggests."

Skrivet -98... det har hänt väldigt mycket på skrivarfronten sedan dess. Jag skulle nog inte ge mer än en femhundring, högst.

Permalänk
Medlem

Har hört av en Admin att Kyocera är mycket driftsäkra och det gäller sådana som stårt på en skola, kanske inte bästa miljön...
"De bara går o går o går o går..."

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Om du nu ändå funderar på att lägga ut så där mkt pengar så tycker jag att du ska satsa på valfri HP LaserJet. Det är stabila saker som är både snabba och skriver snyggt.

Min HP LaserJet III från 1989 fungerar felfritt än :), den har aldrig krånglat. Har bytt toner 3 ggr. Med sina ~25kg är den dock inte lika smidig som dagens LaserJets

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]