Permalänk
Medlem

WNR3500L v2 torrent problem

Hejsan!

Jag har en nyligen inköpt Netgear WNR 3500Lv2 där jag har kopplat på en usb 2.0 disk.
När jag väl startar en torrent och sparar direkt på usb disk kopplad via routern så avstannar nedladdningen totalt.
Internet funkar i övrigt väl.

Kan tilläggas att jag kör Windows 7 och routern är ej flashad till DD-WRT eller dylikt.

Någon som vet vad det är för fel ?

/M3rnel

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Har du tittat på Netgears sidor om det finns nyare firmware att hämta hem och i så fall ditt problem
finns med bland uppdateringarna ?
QUOTE=m3rnel;13735842]Hejsan!

Jag har en nyligen inköpt Netgear WNR 3500Lv2 där jag har kopplat på en usb 2.0 disk.
När jag väl startar en torrent och sparar direkt på usb disk kopplad via routern så avstannar nedladdningen totalt.
Internet funkar i övrigt väl.

Kan tilläggas att jag kör Windows 7 och routern är ej flashad till DD-WRT eller dylikt.

Någon som vet vad det är för fel ?

/M3rnel[/QUOTE]

Permalänk
Medlem

Jag har den senaste firmware.

Kan tillägga att nedladdningen återupptas ändå efter sisådär 15 min utan omstart av router en tvångstart i torrentklient.

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem
Skrivet av m3rnel:

Jag har den senaste firmware.

Kan tillägga att nedladdningen återupptas ändå efter sisådär 15 min utan omstart av router en tvångstart i torrentklient.

Torrentklinter brukar vara sega på NAS/Routers men brukar komma igång efter ett tag. En timme är inte ovanligt på en stackars slö router men det är väl olika där med

Visa signatur

Baaahh