Permalänk
Medlem

Logitech G710+

Hej

Har kollat in Logitech G710+ tangentbord. Hittar två stycken olika versioner av det och kan inte riktigt förstå vad det är för skillnad på dom?
Någon som har bättre koll?

Hittat ett som kostar ~1500 och ett som kostar ~1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av ic3man:

Hej

Har kollat in Logitech G710+ tangentbord. Hittar två stycken olika versioner av det och kan inte riktigt förstå vad det är för skillnad på dom?
Någon som har bättre koll?

Hittat ett som kostar ~1500 och ett som kostar ~1200

De ska inte va nån skillnad förutom priset finns bara ett G710+ - äger ett och haft det ett bra tag nu och kan rekomendera det starkt

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk

Hämtade ut mitt i dag och är också supernöjd
Dock skulle jag vilja ha WASD tangenterna svarta som dem andra och inte gråa, finns det köpa keycaps som passar
någonstans??

Permalänk
Medlem
Skrivet av peckapecan:

Hämtade ut mitt i dag och är också supernöjd
Dock skulle jag vilja ha WASD tangenterna svarta som dem andra och inte gråa, finns det köpa keycaps som passar
någonstans??

tror dessa ska funka dock så e jag kass på detta med custom keycaps så du får nog läsa dig till vilka du behöver beställa.

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av ic3man:

Hej

Har kollat in Logitech G710+ tangentbord. Hittar två stycken olika versioner av det och kan inte riktigt förstå vad det är för skillnad på dom?
Någon som har bättre koll?

Hittat ett som kostar ~1500 och ett som kostar ~1200

Upptäckte också detta idag då jag kollar efter G710+ på netonnet. På den "billiga" versionens
sida står det att det är en utgående modell. Såg att de iaf har olika artikelnr, produktbild mm.
Ska leta vidare och se om jag kan hitta info om en eventuell revision.