Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GreenSoap:

http://i43.tinypic.com/n2znlz.jpg

Megaman 2 i hyrfodral för 25:- på en loppmarknad

Vilket fynd

Skrivet av aka-tora:

Beskrivning är överflödig..

http://i.imgur.com/HaMu5BH.jpg

Nu får du ta och dela med dig

Permalänk

En ny klocka.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aka-tora:

Beskrivning är överflödig..

http://i.imgur.com/HaMu5BH.jpg

Köper du för ett år eller är du beroende a socker i stora mängder

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Köper du för ett år eller är du beroende a socker i stora mängder

Inget av det dessvärre. Jag ska ha ett litet lan snart, så jag bunkrar upp inför det ; )

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem

I onsdags när man var på gymmet så hittade jag inte gymbältet som de har där för allmänheten att använda, så betsämde mig för att köpa ett eget, sjukt bra att alltid ha ändå så. Vart även lite aminosyror i EAA form och en billig shake då de gåråt ibland.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Har redan betalt dem så frågan är om det gills som ett köp men licenserna på senaste pistolerna ramlade ner i lådan idag.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Ett styck GTX780!
Riktigt nöjd med prestandan!
Så nu får mitt GTX580 vila i HTPC burken sålänge.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Blev 2 exemplar av :

Missat att man bokat från en annan butik tidigare, så den kom den med
Blir att dumpa tbx den.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Vart ett gäng julkort från nätet, tänkte testa analoga julhälsningar för första gången någonsin i år

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av safarisoya:

Varifrån köpte du den? Den ser snygg ut

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Skrivet av sh4dy_05:

I onsdags när man var på gymmet så hittade jag inte gymbältet som de har där för allmänheten att använda, så betsämde mig för att köpa ett eget, sjukt bra att alltid ha ändå så. Vart även lite aminosyror i EAA form och en billig shake då de gåråt ibland.

http://i.picpar.com/Q50.jpg

Alltid bra med ett eget bälte, men får ja fråga varför du köpte eaa istället för bcaa? det är ju självklart bcaa i eaa men när det bara är bcaa får man ju sej mer av just L-leucin, L-valin och L-isoleucin som är det viktigaste

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

Alltid bra med ett eget bälte, men får ja fråga varför du köpte eaa istället för bcaa? det är ju självklart bcaa i eaa men när det bara är bcaa får man ju sej mer av just L-leucin, L-valin och L-isoleucin som är det viktigaste

Har en halv burk xtend bcaa kvar som skall konsumeras upp innan jag kör på denna. Hade tänkt prova båda för se om jag "märker" någon direkt skillnad med eaa istället för bcaa.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Skrivet av sh4dy_05:

Har en halv burk xtend bcaa kvar som skall konsumeras upp innan jag kör på denna. Hade tänkt prova båda för se om jag "märker" någon direkt skillnad med eaa istället för bcaa.

tror inte det blir någon märkbar skillnad men det är ju alltid bra med fler aminosyror
Men tror du kommer sakna xtend för jävlar va bra den skiten är

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Njae, han visste troligen inte vad det var värt bara

GRATTIS till rejält klipp. Skulle aldrig betalat för det priset, då det luktar "scam" på lång väg med det priset och att du vågade chansa.
Min första tanke skulle varit scam eller stöldgods med sånt lågt pris med varor som är flera gånger av värde.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Tjusig! från seriouswatches ?:) Har själv en orient, jäkla nöjd!

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

GRATTIS till rejält klipp. Skulle aldrig betalat för det priset, då det luktar "scam" på lång väg med det priset och att du vågade chansa.
Min första tanke skulle varit scam eller stöldgods med sånt lågt pris med varor som är flera gånger av värde.

Fick ju pröva datorn först, så scam tänkte jag aldrig. Självklart funderade jag på om det kunde vara stöldgods, men jag fick inte alls det intrycket när jag var där. Han hade massa personlig information på disken som han "raderade" (i den mån som en okunnig nu tror att han/hon raderar något). Självklart formaterade jag disken, men det hade inte varit svårt att hämta ut all info.

Fick även se tradera-auktionen där datorn köptes först, som säljaren sa. Så jag kunde inte se någon anledning att tro annat när jag var där. Ibland har man tur helt enkelt!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av Kloker:

Tjusig! från seriouswatches ?:) Har själv en orient, jäkla nöjd!

Skrivet av amanito:

Varifrån köpte du den? Den ser snygg ut

Köpte den på www.amazon.co.uk
Orient EV0S005W

Är nöjd med den men den var lite mindre än vad jag förväntade mig. Men en perfekt klocka att ha på sig varje dag

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Hedersmedlem

Beställde OTL-hörlursförstärkaren Bottlehead Crack för några dagar sedan.

Kommer i byggsats som man löder ihop. Blir en trevlig julklapp till mig själv.

Senare ska även Sennheiser HD650 inhandlas.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Hedersmedlem

En ny datorväska.

En Samsonite Pro-DLX 3 Expandable 16"
Samt även en ny dator eftersom det känns lite fel att ha en bärbar dator som är värd mindre än väskan.

En Asus N550JV-CN157H

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Blev ny telefon då den andra ''försvann spårlöst''.....
Dock inte jag som betalat men den va ju te mej så det borde väll räknas?
Dålig bild som togs med telefonen då jag inte orkade leta upp kameran...^^

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk

Bland annat denna >>> . Ni som inte har prövat den så smakar och luktar den som glögg :)! Otroligt god!

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Medlem

Lite prylar för att frigöra golvyta i lekrummet

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

findus ja e avunsjuk på ditt "lekrum" och dina hojjar!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Beverly Hills 90210 på elgiganten. 999:- för 71 DVD:s är inte så farligt sen om man säljer boxen nån gång på tradera brukar man få igen minst hälften så klart värt för "lite" nostalgi dom kommande mörka vinterkvällarna hehe. Försökte hitta den på nån streamingtjänst men verkar inte finnas (med bra kvalle och textning).

Jaja det inte den direkt manligaste serien att säga man skaffat men jämfört med allt skräp som sänds nuförtiden
Synd bara att den inte finns på Bluray som t.ex. Vänner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Beverly Hills 90210 på elgiganten. 999:- för 71 DVD:s är inte så farligt sen om man säljer boxen nån gång på tradera brukar man få igen minst hälften så klart värt för "lite" nostalgi dom kommande mörka vinterkvällarna hehe. Försökte hitta den på nån streamingtjänst men verkar inte finnas (med bra kvalle och textning).

Jaja det inte den direkt manligaste serien att säga man skaffat men jämfört med allt skräp som sänds nuförtiden
Synd bara att den inte finns på Bluray som t.ex. Vänner.

http://s3.pji.nu/product/standard/800/696538.jpg

Ska vi snacka om vad som är manligt så, det här är vad jag köpte tidigare i år!

Inte fan skäms jag

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av demon_speed:

Bland annat denna >>> . Ni som inte har prövat den så smakar och luktar den som glögg :)! Otroligt god!

http://i.imgur.com/NGP4Lut.jpg

http://www.snusbolaget.se/offroad-julesnus-portionssnus.html

Får verkligen inte förknippas med den som smakar ****************************** och lite värre. ^^

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av hoz:

trevligt me lite cyklar, tävlar du?

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk

Mario 3D World kommer förhoppningsvis imorgon/fredag!

Permalänk
Skrivet av Batman:

Ska vi snacka om vad som är manligt så, det här är vad jag köpte tidigare i år! http://i.imgur.com/582ldOc.jpg

Inte fan skäms jag

Lauren Graham är ju med och är ju ganska porrig, så du behöver inte förklara dig...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

trevligt me lite cyklar, tävlar du?

njä, motion/nöje/tidsfördriv bara

Skickades från m.sweclockers.com