Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008
Skrivet av GreenSoap:

http://i43.tinypic.com/n2znlz.jpg

Megaman 2 i hyrfodral för 25:- på en loppmarknad

Vilket fynd

Skrivet av aka-tora:

Beskrivning är överflödig..

http://i.imgur.com/HaMu5BH.jpg

Nu får du ta och dela med dig

"There's no such thing as real life. Only AFK."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2005

En ny klocka.

Eeeeeeh.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2008
Skrivet av aka-tora:

Beskrivning är överflödig..

http://i.imgur.com/HaMu5BH.jpg

Köper du för ett år eller är du beroende a socker i stora mängder

R4 Titan, Core i2500k 3.3, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Altec Lansing högtalare, Ducky shine 3 tangentbord svart, Nvidia 1060, Samsung 840 basic 250 GB
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bengtsfors
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av bAkewelle:

Köper du för ett år eller är du beroende a socker i stora mängder

Inget av det dessvärre. Jag ska ha ett litet lan snart, så jag bunkrar upp inför det ; )

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Dec 2008

I onsdags när man var på gymmet så hittade jag inte gymbältet som de har där för allmänheten att använda, så betsämde mig för att köpa ett eget, sjukt bra att alltid ha ändå så. Vart även lite aminosyror i EAA form och en billig shake då de gåråt ibland.

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Aug 2004

Har redan betalt dem så frågan är om det gills som ett köp men licenserna på senaste pistolerna ramlade ner i lådan idag.

[Desk] 4670K (@ 4.2) : MSI 780 OC : VENGEANCE 16GB RAM : Samsung 840 Evo 250GB+2x4TB HDD
[Server] Prodigy - Xeon E3-1260L - Asus P8H67-I B3 : 8GB RAM : Win 2012 Server
[Gallerier]: M-ITX HTPC - M-ITX Server(Bitfenix Prodigy) - M-ITX Desktop - Old: Server / HTPC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Aug 2008

Ett styck GTX780!
Riktigt nöjd med prestandan!
Så nu får mitt GTX580 vila i HTPC burken sålänge.

/Asus P8P67 PRO B3/Intel i7 2600K@4.6ghz/Noctua NH-D14/Asus GTX1080 Strix/Samsung 830/16 gb Corsair vengeance 1600mhz/Fractal Design Define R5/Corsair AX850/Kringutrustning: /Ducky G2pro Mx Green/Ducky YOTHMx Green/M-Audio AV40 MK2/MX Master/HyperXCloudII

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskoga
Registrerad
Feb 2005

Blev 2 exemplar av :

Missat att man bokat från en annan butik tidigare, så den kom den med
Blir att dumpa tbx den.

| Asus ROG G752VY | Intel i7 6700 HQ | 16 GB DDR4 | GTX 980m 4GB | m.2 - 256GB SSD + 950 PRO m.2 - 256 GB + 2.5" - 1 TB HDD |
| Steam - Toivo |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södra norrland
Registrerad
Jul 2003

Vart ett gäng julkort från nätet, tänkte testa analoga julhälsningar för första gången någonsin i år

Stationär: i5 750@3.8GHz kylt av H80 P'n'P| Asus DC2 7970 | 8GB RAM | 750GB SSD + 2.5TB HDD | FD Define R2 | beQuiet Dark Power 850W |
Bärbar: 13" rMBP | i5 2.4GHz | 8GB RAM | 256GB SSD | Intel Iris |

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
galaxen
Registrerad
Feb 2007
Skrivet av Soyish:

Varifrån köpte du den? Den ser snygg ut

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av sh4dy_05:

I onsdags när man var på gymmet så hittade jag inte gymbältet som de har där för allmänheten att använda, så betsämde mig för att köpa ett eget, sjukt bra att alltid ha ändå så. Vart även lite aminosyror i EAA form och en billig shake då de gåråt ibland.

http://i.picpar.com/Q50.jpg

Alltid bra med ett eget bälte, men får ja fråga varför du köpte eaa istället för bcaa? det är ju självklart bcaa i eaa men när det bara är bcaa får man ju sej mer av just L-leucin, L-valin och L-isoleucin som är det viktigaste

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Dec 2008
Skrivet av jackeek_the_bull:

Alltid bra med ett eget bälte, men får ja fråga varför du köpte eaa istället för bcaa? det är ju självklart bcaa i eaa men när det bara är bcaa får man ju sej mer av just L-leucin, L-valin och L-isoleucin som är det viktigaste

Har en halv burk xtend bcaa kvar som skall konsumeras upp innan jag kör på denna. Hade tänkt prova båda för se om jag "märker" någon direkt skillnad med eaa istället för bcaa.

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av sh4dy_05:

Har en halv burk xtend bcaa kvar som skall konsumeras upp innan jag kör på denna. Hade tänkt prova båda för se om jag "märker" någon direkt skillnad med eaa istället för bcaa.

tror inte det blir någon märkbar skillnad men det är ju alltid bra med fler aminosyror
Men tror du kommer sakna xtend för jävlar va bra den skiten är

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jorden
Registrerad
Feb 2002
Skrivet av scienta:

Njae, han visste troligen inte vad det var värt bara

GRATTIS till rejält klipp. Skulle aldrig betalat för det priset, då det luktar "scam" på lång väg med det priset och att du vågade chansa.
Min första tanke skulle varit scam eller stöldgods med sånt lågt pris med varor som är flera gånger av värde.

1:i5-4670K|ASUS Z87 Pro|Corsair DDR3 16GB|CM 212 EVO|EVGA GTX1080 FTW|Samsung SH-203B|Samsung 850 EVO 500GB + Seagate 7200.10 2x320GB + Samsung T166 2x500GB + F2 1,5TB|Corsair AX760|Fractal Design Define R4|Dell 24" 2408WFP|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
skåne
Registrerad
Aug 2006
Skrivet av Soyish:

Tjusig! från seriouswatches ?:) Har själv en orient, jäkla nöjd!

Keep the flow

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Osynliga Universitetet
Registrerad
Dec 2007
Skrivet av XPerion:

GRATTIS till rejält klipp. Skulle aldrig betalat för det priset, då det luktar "scam" på lång väg med det priset och att du vågade chansa.
Min första tanke skulle varit scam eller stöldgods med sånt lågt pris med varor som är flera gånger av värde.

Fick ju pröva datorn först, så scam tänkte jag aldrig. Självklart funderade jag på om det kunde vara stöldgods, men jag fick inte alls det intrycket när jag var där. Han hade massa personlig information på disken som han "raderade" (i den mån som en okunnig nu tror att han/hon raderar något). Självklart formaterade jag disken, men det hade inte varit svårt att hämta ut all info.

Fick även se tradera-auktionen där datorn köptes först, som säljaren sa. Så jag kunde inte se någon anledning att tro annat när jag var där. Ibland har man tur helt enkelt!

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2005
Skrivet av Kloker:

Tjusig! från seriouswatches ?:) Har själv en orient, jäkla nöjd!

Skrivet av amanito:

Varifrån köpte du den? Den ser snygg ut

Köpte den på www.amazon.co.uk
Orient EV0S005W

Är nöjd med den men den var lite mindre än vad jag förväntade mig. Men en perfekt klocka att ha på sig varje dag

Eeeeeeh.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Aug 2004

Beställde OTL-hörlursförstärkaren Bottlehead Crack för några dagar sedan.

Kommer i byggsats som man löder ihop. Blir en trevlig julklapp till mig själv.

Senare ska även Sennheiser HD650 inhandlas.

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Sep 2008

En ny datorväska.

En Samsonite Pro-DLX 3 Expandable 16"
Samt även en ny dator eftersom det känns lite fel att ha en bärbar dator som är värd mindre än väskan.

En Asus N550JV-CN157H

Nya Projektet!
Snowy Winter Min flickr
FRAKTFRITT: inet.se FRAKTFRITT: alina.se
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012

Blev ny telefon då den andra ''försvann spårlöst''.....
Dock inte jag som betalat men den va ju te mej så det borde väll räknas?
Dålig bild som togs med telefonen då jag inte orkade leta upp kameran...^^

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Apr 2011

Bland annat denna >>> . Ni som inte har prövat den så smakar och luktar den som glögg :)! Otroligt god!

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W, Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB, LG BH10LS30, BenQ M2700HD, Samsung HD204UI 32MB 2TB, Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB, Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB, Seagate ST3320833AS 320GB, OCZ Agility2 40GB, Yamaha RX-V365, Corsair Vengeance K90, Steelseries Rival, Bitfenix Colossus, Zalman CNPS9700 LED. Adata USB DashDrive Classic C008 16GB, LG G4 H815, Linksys WRT1900ACS V2, Google Chromecast 2nd Gen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
blubb
Registrerad
Mar 2004

Lite prylar för att frigöra golvyta i lekrummet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karleby
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av hoz:

findus ja e avunsjuk på ditt "lekrum" och dina hojjar!!

Skickades från m.sweclockers.com

Feministers ideologi bottnar i att män är svin och kvinnor ska vara lika bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Storstan
Registrerad
Dec 2003

Beverly Hills 90210 på elgiganten. 999:- för 71 DVD:s är inte så farligt sen om man säljer boxen nån gång på tradera brukar man få igen minst hälften så klart värt för "lite" nostalgi dom kommande mörka vinterkvällarna hehe. Försökte hitta den på nån streamingtjänst men verkar inte finnas (med bra kvalle och textning).

Jaja det inte den direkt manligaste serien att säga man skaffat men jämfört med allt skräp som sänds nuförtiden
Synd bara att den inte finns på Bluray som t.ex. Vänner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Some Days, You Just Can't Get Rid of a Bomb!
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av Myllerman:

Beverly Hills 90210 på elgiganten. 999:- för 71 DVD:s är inte så farligt sen om man säljer boxen nån gång på tradera brukar man få igen minst hälften så klart värt för "lite" nostalgi dom kommande mörka vinterkvällarna hehe. Försökte hitta den på nån streamingtjänst men verkar inte finnas (med bra kvalle och textning).

Jaja det inte den direkt manligaste serien att säga man skaffat men jämfört med allt skräp som sänds nuförtiden
Synd bara att den inte finns på Bluray som t.ex. Vänner.

http://s3.pji.nu/product/standard/800/696538.jpg

Ska vi snacka om vad som är manligt så, det här är vad jag köpte tidigare i år!

Inte fan skäms jag

Some Days, You Just Can't Get Rid of a Bomb!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Diö
Registrerad
Dec 2008
Skrivet av demon_speed:

Bland annat denna >>> . Ni som inte har prövat den så smakar och luktar den som glögg :)! Otroligt god!

http://i.imgur.com/NGP4Lut.jpg

http://www.snusbolaget.se/offroad-julesnus-portionssnus.html

Får verkligen inte förknippas med den som smakar ****************************** och lite värre. ^^

- Xbox One X -
- Lenovo Yoga 700 -
- iPhone X -
Vem behöver stationär rigg? =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av hoz:

trevligt me lite cyklar, tävlar du?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fifth circle of hell
Registrerad
Sep 2007

Mario 3D World kommer förhoppningsvis imorgon/fredag!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm/Tumba
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av Batman:

Ska vi snacka om vad som är manligt så, det här är vad jag köpte tidigare i år! http://i.imgur.com/582ldOc.jpg

Inte fan skäms jag

Lauren Graham är ju med och är ju ganska porrig, så du behöver inte förklara dig...

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
blubb
Registrerad
Mar 2004
Skrivet av jackeek_the_bull:

trevligt me lite cyklar, tävlar du?

njä, motion/nöje/tidsfördriv bara

Skickades från m.sweclockers.com