Permalänk
Medlem

jag har inte tillgång till facebook på jobbet, men kommer ni uppdatera oss här på forumet med? finns det någon spikad tid när ni går ut med informationen ang prisfesten?

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem

Har inte heller tillgång till Facebook då jag aldrig har varit medlem där, så skulle också önska information om prisfesten även här på forumet

Facebook booo - Sweclockers yeaaaah!

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem

ni kan fortfarande se info där.

Har inte heller FB

https://www.facebook.com/inet.se

Visa signatur

Dator 1: i7 5960X | ASUS X99-E WS | EVGA Titan X + MSI Titan X SLI | 3x Qnix 2710| 1.2TB PCI-E SSD+120gb SSD | 64gb RAM | Seasonic X-1250
Dator 2: i5 4670k | 1x 780 | 256gb SSD | 16gb RAM | BeQuiet L8 650w
Laptop: Asus G551jm | GTX 860m | i7 4710HQ | 8gb RAM

Permalänk
Medlem

fast Facebook är helt blockat på jobbet och jag har inte listat ut hur jag kommer förbi untangle... därför jag frågade om dem postar här.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mightybjorn:

fast Facebook är helt blockat på jobbet och jag har inte listat ut hur jag kommer förbi untangle... därför jag frågade om dem postar här.

Kanske denna? http://browse.unblock-facebookproxy.com/browse.php?u=dMBQxEF3...

Visa signatur

Intel i7 5930k 4.5Ghz @ 1.2V ][ SLI Gigabyte GTX 980 Ti Gaming G1 1560/8366
Phantek Enthoo Primo ][ Fractal Design Newton R3 1000W ][ Asus X99-A ][ 32GB DDR4 Crucial Ballistix 2400Mhz

Permalänk
Medlem

funkade inte det heller

får fram detta:
"Host: browse.unblock-facebookproxy.com
URL: http://browse.unblock-facebookproxy.com/
Reason: Anonymizer - Web pages that promote proxies and anonymizers for surfing websites with the intent of circumventing filters."

Visa signatur

Permalänk
Medlem

https://www.facebook.com/inet.se/posts/10152015672598260

" Vi har felsökt, optimerat och stresstestat hela dagen samt uppgraderat servrarna så förhoppningsvis klarar vi av trycket nästa gång.

Vi har en del jobb kvar att göra men vår intention är att köra Prisfest Del 2 imorgon TORSDAG (12/12) kväll igen.

PS, vi har fyllt på med lite extra produkter som plåster på såren:) "

Permalänk
Medlem

Så i morgon torsdag alltså! Vilken tid drog kampanjen igång sist, kl 18 eller?

Visa signatur

| Ryzen 7 5700X3D | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wibart:

Så i morgon torsdag alltså! Vilken tid drog kampanjen igång sist, kl 18 eller?

Jepp 18.00.
Kommer hänga på F5 på facebook imorgon, fick tag i ett keyboard igår men dom nämnde några nya produkter så måste ju hålla koll

Permalänk
Medlem

Jag blir riktigt ledsen om jag inte hinner få en nexus 7 !!

Permalänk
Medlem

Om man lyckades beställa 2 produkter + lite pingvinstänger kan man fortfarande beställa något under del 2 imorgon eller räknas dessa med då?

Permalänk
Medlem

Trist att man sitter på ett flyg imorgon till 18:05. När man väl landat och får igång datorn lär allt redan vara slut Så kan det vara, surt att jag lyckades lägga till varor i kundvagnen igår men inte kom till kassan. Life I guess...

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem

Jävla surt att man satt hela kvällen igår och försökte shoppa lite, och imorrn när ni är tillbaka med prisfesten så är jag inte hemma

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem

Är det någon annan än jag som inte fått sina produkter som beställdes i tisdags under prisfesten? Mitt paket är skickat från Inet sen igår förmiddag men har inte ens sorterats av posten i Göteborg ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevvs:

Är det någon annan än jag som inte fått sina produkter som beställdes i tisdags under prisfesten? Mitt paket är skickat från Inet sen igår förmiddag men har inte ens sorterats av posten i Göteborg ännu.

Du vet att det är juletider va? Räkna med att Posten har mer än fullt upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevvs:

Gått två dagar. Ha tålamod!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Blir ingen ny prisfest idag utan vi kommer gå ut med information om nästa prisfest ikväll.

När kör ni igång? sitter redo! jobbat natten och sitter upp för att jag inte vill missa detta!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

När kör ni igång? sitter redo! jobbat natten och sitter upp för att jag inte vill missa detta!

18:00 sägs det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Divil:

Du vet att det är juletider va? Räkna med att Posten har mer än fullt upp.

Enligt informationen jag citerar nedan så skall jag få försändelsen idag då den lämnades in vid 10-tiden igår. Men när jag spårar försändelsen så ser jag att den inte ens sorterats i Göteborg än.

Skrivet av Posten.se:

Posten Varubrev 1:a-klass är det bästa valet när snabbheten är det viktiga. Varubrev inom Sverige delas ut till mottagarna redan vardagen efter inlämningsdagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevvs:

Enligt informationen jag citerar nedan så skall jag få försändelsen idag då den lämnades in vid 10-tiden igår. Men när jag spårar försändelsen så ser jag att den inte ens sorterats i Göteborg än.

fast dom är väldigt sega, sådär brukar det kunna vara på posten sen samma dag så har jag det i kista. så antingen idag eller imorgon så har du grejerna tror jag iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

I want my func ! Less på mitt blackwidow med blåa switchar nu !

Visa signatur

NZXT S340 | Newton R2M 650w | EVGA GTX970 SC ACX 2.0 | 16gb Vengeance PRO | I5 4690K @ 4.7/1.35 | z97 Krait | Corsair H100i | Samsung Evo 128 | Corsair GT 120 | 3Tb Lagring | Func KB-460 | DT770 80 Ohm | SS Rival | Benq XL2720T |

Permalänk
Medlem

Någon mer som har problem på inet.se? Får fram ett felmeddelande varje gång jag försöker använda kundvagnen eller något som har med "Min sida eller konto" att göra. Pågått ett tag nu.

"Sidan kan tyvärr inte visas för närvarande, vänligen försök igen senare.
Felet har rapporterats automatiskt till vår webbmaster. Vi beklagar det inträffade."

EDIT: Verkar vara fixat nu, dags att ladda för kampanjen ikväll.

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk
Medlem

Tja Inet !

När får ni in cooler masters nya fläktar Jetflo 120mm med led, jag är på jakt efter dem vita ?
Komplett har dom hemma men är trogen kund till er då fler saker skall beställas.
Och vilken prissättning kommer ni köra på ?

Visa signatur

NZXT S340 | Newton R2M 650w | EVGA GTX970 SC ACX 2.0 | 16gb Vengeance PRO | I5 4690K @ 4.7/1.35 | z97 Krait | Corsair H100i | Samsung Evo 128 | Corsair GT 120 | 3Tb Lagring | Func KB-460 | DT770 80 Ohm | SS Rival | Benq XL2720T |

Permalänk
Medlem
Skrivet av seigmenn:

Någon mer som har problem på inet.se? Får fram ett felmeddelande varje gång jag försöker använda kundvagnen eller något som har med "Min sida eller konto" att göra. Pågått ett tag nu.

"Sidan kan tyvärr inte visas för närvarande, vänligen försök igen senare.
Felet har rapporterats automatiskt till vår webbmaster. Vi beklagar det inträffade."

EDIT: Verkar vara fixat nu, dags att ladda för kampanjen ikväll.

fungerar bra för mig

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jhedlof:

Vet inte

Nej, samma konto!

Nej nej, inga troll här inte! https://dl.dropboxusercontent.com/u/11438538/inet1.png

Ja

5 pingvinstångar för 9 kr!? Fan att jag missade det...

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

5 pingvinstångar för 9 kr!? Fan att jag missade det...

Du missade inget, kommer idag igen

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

hmm, man ska ju på julbord idag.. Det här bådar inte gott.. Får ta och surfa via mobilen för att försöka få tag i några bra deals!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

hmm, man ska ju på julbord idag.. Det här bådar inte gott.. Får ta och surfa via mobilen för att försöka få tag i några bra deals!

Här gjort många köp via mobilen de går allt!0

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Får se om det blir en repris på tiden och denna gången är jag redan inloggad och förberedd.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Får se om det blir en repris på tiden och denna gången är jag redan inloggad och förberedd.

samma här ! jag har dessutom en nexus 7 i kundvagnen men vettefan om den går från utgått till att finnas så jag bara kan trycka KÖÖÖP!!!