Betan till Reaper of Souls har börjat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuzul:

De streams jag kollat så verkar folk som nyligen dingat 70 ha ca 400k dps minst. Så 1m dps från en legendary proc är rätt dugligt

Innan den senaste patchen sprang ju folk runt med 4.5m dps men nu verkar de ha nerfat både 1h och 2h dmg av de streamers jag sett, inget är ju skrivet i sten såklart men mkt som tyder på detta iaf.

hur är det med Beta keys här i sverige har bara sett 2 personer som streamat RoS från sverige är det så sällsynt ännu?

Vanilla betan fullständigt regnade ju över skandinavien i ett väldigt tidigt skede dessutom.

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Avstängd

Vi delade ut 225 keys till betan av Diablo 3. I skrivande stund är tillgången till betan väldigt begränsad och endast ett fåtal av våra användare har fått tillgång till den.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hade tur och fick från opt-in. Dock gick det inte att logga in igår, ens på vanliga d3.

Permalänk

Jag hoppas verkligen innerligt att man får en RoS key i mailen som julklapp snart! Finns inte ett ända spel som jag hellre spelar.
Får väl så om Jultomten dyker upp i år

Permalänk
Medlem

De skickar inte ut några nycklar över huvudtage till RoS betan, de flaggar ditt konto om du får tillgång. Sen så ifall nu fansidor skulle få ha tävlingar om access så är det med största sannolighet de som vinner som får skicka in sin email för att sedan fansidan ska forwarda till Blizzard som kan flagga det vunna kontot.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MiLeS:

De skickar inte ut några nycklar över huvudtage till RoS betan, de flaggar ditt konto om du får tillgång. Sen så ifall nu fansidor skulle få ha tävlingar om access så är det med största sannolighet de som vinner som får skicka in sin email för att sedan fansidan ska forwarda till Blizzard som kan flagga det vunna kontot.

Exakt såhär brukar det gå till. Vi brukar skicka in excell-listor till Blizzard där vi angett vilka av våra besökare/läsare/medlemmar ska få sitt konto flaggat för beta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

25e mars release date!
40€ för digitala versionen
60€ för digital deluxe (transmog hjälmar + vapen samt 15 character slots ist för 12)

Skön tajming att man börjar jobba den 24e haha!

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

Fett tråkigt att man alltid lyckas bli utan till de spel man verkligen vill ha.

Permalänk

Något som har testat lot 2.0?

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av CebitZeros:

Något som har testat lot 2.0?

Yes har testat och verkar rätt sådär. Men då får man ju bara lvl 60 items har jag för mig. Lvl 70 items är ju såklart mycket bättre men det får man bara om man blivit inbjuden till RoS.

Men ladda ner PTR och testa själv?

Permalänk
Skrivet av Dassh:

Yes har testat och verkar rätt sådär. Men då får man ju bara lvl 60 items har jag för mig. Lvl 70 items är ju såklart mycket bättre men det får man bara om man blivit inbjuden till RoS.

Men ladda ner PTR och testa själv?

Så de har redan kört igång loot 2.0 på PTR? Allt annat roligt också?

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av CebitZeros:

Så de har redan kört igång loot 2.0 på PTR? Allt annat roligt också?

Allt man får utan att köpa RoS ska nog vara igång på ptr.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.