Reaper of souls date 25/3-2014 Set in stone!

Permalänk
Medlem

Sådär http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/189905-diablo_3-reaper... nu har nog collector edition fått sitt riktiga pris 899kr var på 1295kr förut. Bara boka vad jag minns rätt så blev D3 Collector fullbokad rätt fort

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Svagt intresse för diablo 3 ros på swec alltså.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDiddler:

Absolut inte, har bokat CE i butik!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TheDiddler:

Svagt intresse överlag känns det som, klent med folk på PTR också som jag förstått. Kanske delvis för att det känns så avlägset eller helt enkelt för att folk har totalt tappat intresset för spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon146897:

Svagt intresse överlag känns det som, klent med folk på PTR också som jag förstått. Kanske delvis för att det känns så avlägset eller helt enkelt för att folk har totalt tappat intresset för spelet.

Jo, det finns ingenting att göra på PTRen så det är nog därför. Hela nya lootsystemet känns baserat på bounties så det enda man får när man är på PTRen är känslan att man måste köpa RoS. Finns inget att göra alls där. Sjukligt tråkigt på PTRen.

Permalänk
Avstängd

trevligt spel, lite enformigt så hoppas de löser drops och dess stats med expansionen.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)