[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Medlem

Tjenare

Köpte spelet och det skulle vara kul om man kunde spela ihop med några svenskar med voice chat, kan bli lite "ensamt" ibland, när man springer runt i den enorma världen de skapat . Så jag skapade en steamgrupp med namnet : DayZ Groupz och tänkte prova och samla ihop alla glada "DayZ are" , då inte arma 2 modden förstås.

Bara sök efter gruppen : DayZ Groupz på steam eller skriv här så lägger jag till er

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3

Permalänk

Vill någon spela så är det bara att adda Dante.Fritsch på skype. Har spelat DayZ modden till arma i ungefär ett år tror jag.

Permalänk
Medlem

25 åring som är helt ny inom Dayz som är sugen på att ha lite skoj under julledigheten. Lägg till "Allecc" på steam om ni vill spela.

Permalänk
Medlem

http://steamcommunity.com/id/las3r om ni vill spela. Spelar med diverse människor sällan ensam!

Permalänk

M_A_Tias - adda så spelar vi.
Insåg rätt fort att man är väldigt utsatt när man är själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Antec P280, Noctua NF-P12 x2, Corsair HX650, Sabertooth 990FX, AMD Phenom II 965, Noctua NH-D14, Geforce 560TI, 2x 4GB Kingston HyperX, 2x 2GB Corsair Memory XMS3, Western Digital Caviar 500GB

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag köpte nyss dayz, och som personen ovanför mig insåg jag rätt fort att man är väldigt utsatt när man är själv.

Jag är 15 år och jag föredrar att spela med folk som är 14+. Jag bryr mig inte om man har någon erfarenhet av DayZ eller man är lika mycket nybörjare som mig.

Är någon intresserad av att spela med mig adda mig på skype eller Steam

Skype: patric.matsson@live.se
Steam: Mr Goat

Ha en fortsatt bra kväll

Permalänk
Medlem

Nån som är sugen på att lira squadplay?
27 år gammal.

Skype: bakpulver86
Steam: PFEFFE

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag brukade spela DayZ-modden men slutade för ett ganska bra tag sen, nu impulsköpte jag DayZ SA och söker nya medspelare!
Mitt steam id är Sacrum!

Permalänk

söker folk o spela dayz standalone. va gärna runt 24 år då jag är tjugofyra ^^ . ( spelar typ nätter o kvällar 21 - 4:/5:00)

steam: patte_man

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk
Medlem

Ny spelare, 30+ DayZ SA.
[SWEC] MAHO

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem.

Spelat sen början av alpha modden, och köpte precis SA. så vill någon lira adda Z3tterlund på Skype.

Visa signatur

3x24"LED - 2x670gtx OC 4GB - 120GB SSD - 3TB - 3820 i7 - 16GB L9 - x79 - 850AX - H100 - Fractal Define R3

90" Kingstone - Z2 - 7.1 QLN Custom - HarmanKardon Avr 355 - HTPC - E8600 4Ghz - 8Gb - 4Tb - 4870x3 - 690W - Antec Kuhler 620 - Antec 900

Permalänk

Någon som har koll på när nästa patch släpps?

Ser sjukt fram emot lite fler vapen samt fordon!:)

Permalänk
Medlem

Söker någon eller några sköna människor att spela dayZ standalone med! Tänkte lira hela natten typ.

Skiter fullständigt i om du har pipröst, är transexuell eller en skogshuggare från schweiziska alperna. Bara du är trevlig och svensktalande
Själv är jag 20 bast och rastlös då sambon är borta ett par dagar.

Skype: Tehsanta

Visa signatur

ZOTAC 3080 Trinity OC | 5800x3d | 32GB B-die 3800mhz@CL14 | LG B1 77" OLED

Permalänk

Söker fler spelare för Standalone, i dagsläget är vi cirka 3-8 personer aktiva varje dag. Em-Natt varje dag i stort sett.

Vi är 20+, du är vad du är, och accepterar alla nationaliteter och språk, förutsatt att du kan Svenska, Engelska, Danska eller Norska.

Skype: SixLittleEggs
Steam: muminen_se
Går under namnet giRaffN

Online nu den 14:e fram till den 16-17:e nästan 24/7 :3

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk

Precis införskaffat DayZ SA. Spelat 30 minuter, så verkligen så mycket nybörjare man kan bli. Vill gärna ha någon att spela med. Vilken nivå du är på spelar ingen större roll, men är du mer erfaren och duktig så kom ihåg att jag är nybörjare. bananplanta på Steam och Swec's Mumble. fredrik__a på Skype. Fredrik, 28 år.

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

Köpte DayZ modden med ArmA II och är helt ny, gärna på att joina nån sorts liten clan. Är 22 år och har precis haft tentor så har lite tid över. Skriv meddelande här på sweclockers så kan jag lägga till dig på skype/mumble/steam/teamspeak/whatever

Permalänk
Medlem
Skrivet av Votarg:

Köpte DayZ modden med ArmA II och är helt ny, gärna på att joina nån sorts liten clan. Är 22 år och har precis haft tentor så har lite tid över. Skriv meddelande här på sweclockers så kan jag lägga till dig på skype/mumble/steam/teamspeak/whatever

Jag har en egen Dayz Epoch-server där vi brukar lära upp nybörjare lite då och då. Tillhörande TS finns också för enklare kommunikation.

Servern är oftast tom förutom vi som brukar spela där så man får vara ifred och lära sig i sin egen takt, kanske inte så spännande för wannabe banditer men betydligt tryggare för dom som bara vill spela själv eller är nybörjare.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;14306846']

Kikade in på TS'en och verkar rätt tomt som du nämnde. Är ju fortfarande ganska tidigt förvisso.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Votarg:

Kikade in på TS'en och verkar rätt tomt som du nämnde. Är ju fortfarande ganska tidigt förvisso.

Menar du mig ?

Du som är costansin ??

Både Epoch- och TS-servern är mina egna så ja det är oftast tomt på bägge ställena förutom när man själv spelar

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Provade precis modden till Arma II. Jag dör nästan direkt, någon som kan hjälpa en nybörjare? DAoG på steam och jag ser helst att personen i fråga är över 20

Permalänk
Medlem

Tjena, vi brukar vara ett gäng på 3-5st och har bästa gear typ.. Vi hjälper folk med geara upp och skjuter dom "dumma"

adda mig på steam: hznhzn1

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

hallå eller!!

Nån som är sugen att spela lite med mig?

Är ny på detta spel och hade varit roligt med nån som kan lära mig hur livet i DayZ SA funkar + att jag märkte att det inte var lätt att vara ensam där ute i världen
Erfaren eller noob spelar ingen roll.

Steam: Proson86

Visa signatur

GAME-PC: CPU i9-12900KS OC 5.5GHz GPUs Asus 4090 TUF OC 3060MHz COOLING Custom EK Dual Water Loops on GPU/CPU MOBO Asus ROG z690 Hero RAM Dominator P RGB 64GB DDR5 6200MHz SSD 2x Seagate FireCuda 530 2TB CHASSI Lian-Li PC-V3000 PSU Corsair AX1600i DAC/AMP Topping DX7s/THX AAA 887 HEADPHONES Sennheiser HD 800S/660S MIC Shure MV7X MOUSE FM Starlight-12 KEYBOARD KBD Bella w/lubed Tealios V2/Zeal stabs MONITORS 2x Samsung G7 32" | Citera mig för svar.

Permalänk
Medlem

Tjena spelade Arma 2 dayzmod dvs inte standalone.
Spelade förut med två amerikanare vi var ju alla nybörjare och gick aldrig lysande, av dom 30-50 spelarna man såg/träffade var det endast tre stycken som inte "dödade oss" direkt dom såg oss. Dom som var nybörjare var oftast dom snälla.
Har inte spelat det på drygt ett halvår pga att dom jag spela med slutade med det så det är bara höra av dig om du typ vill spela så kan jag göra ett nytt försök, 17år Steam: mekkentalo

Själv upplevde jag det alltid frustrerande när jag var själv, dog alltid inom 1-3timmar

Permalänk

Hallå där alla DayZ SA-spelare!

Har ägt spelet i ett par dagar nu och är vad man kan säga....fast. Har hitills spelat ensam och allena. Nog för att man kan överleva ensam, men det vore mycket roligare om man hade folk att spela med, och snacka med. Adda mig gärna på Steam: Traktor©®™
Spelar ingen roll vem du är, vad du är, bara du är sjysst och har rena kalsonger

Och för övrigt är jag en 36(!!) år gammal räv som spelat spel så länge jag kan minnas.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i5 2500k @ 4,2GHz | Samsung EVO 512GB SSD | Coolermaster v8 | Corsair 16GB | MSI GTX970 G4 | Corsair TX750W | NZXT Phantom 410 RED | ASUS VG248QE | Steelseries APEX M800 | Roccat Kone Pure Red

Permalänk
Medlem

Adda hznhzn1 på steam. Är 29 år i år och lirat en del.
Har Skype/ts/mumble osv
Feel free to add me and have some fun.
Brukar vara full gearad största delen av tiden och rör mig lite överallt på kartan.

: Det är DayZ SA vi pratar om inget annat!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbotraktor:

Hallå där alla DayZ SA-spelare!

Har ägt spelet i ett par dagar nu och är vad man kan säga....fast. Har hitills spelat ensam och allena. Nog för att man kan överleva ensam, men det vore mycket roligare om man hade folk att spela med, och snacka med. Adda mig gärna på Steam: Traktor©®™
Spelar ingen roll vem du är, vad du är, bara du är sjysst och har rena kalsonger

Och för övrigt är jag en 36(!!) år gammal räv som spelat spel så länge jag kan minnas.

Försöker hitta dig utan lycka. Adda hznhzn1 ist

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proson86:

hallå eller!!

Nån som är sugen att spela lite med mig?

Är ny på detta spel och hade varit roligt med nån som kan lära mig hur livet i DayZ SA funkar + att jag märkte att det inte var lätt att vara ensam där ute i världen
Erfaren eller noob spelar ingen roll.

Steam: Proson86

Adda hznhzn1

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Adda hznhzn1

Kan jag lägga till dig med? Ska spela dayz strax då det är klart med nerladdningen men har aldrig spelat det förut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Kan jag lägga till dig med? Ska spela dayz strax då det är klart med nerladdningen men har aldrig spelat det förut

Adda på du!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk

Är sugen på att spela lite i modden med någon/några. Stand alone är kul men jag saknar fordon och grejer.

http://steamcommunity.com/id/sisterray/

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB