SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Vilken säng är bäst tror ni?

Tjenare clockare!

Jag kan ingenting om sängar så jag ställer därmed kanske den dummaste frågan man kan ställa om en säng, vilken av dessa två sängar är "bäst" tror ni för en kille på 1,9 och 85kg Deffad, 100kg Bulk? Jag är ute efter en fast säng, gillar inte mjuka sängar och dessa två sängar är de enda jag kan välja mellan. Jag måste köpa en säng idag då kampanjerna utgår imorgon!

Båda sängarna slutar på exakt samma pris då den billiga sängen(jysk) måste jag köpa ben, skruvar och frakt som inte ingår.

http://www.sleepo.se/kinnabadden-virgo-ramsang-3-sangpaket.ht...

http://jysk.se/sovrum/madrasser/resarbottnar/plus/resarbotten...

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB | Gigabyte GA-870A-UD3 | Gigabyte Radeon HD7970 OC 3GB Windforce

Permalänk
Medlem

Enligt mig är det ett måste att prova sängen ordentligt först. Hade ett helvette här hemma att demontera en 180 säng dom vi efter första natten hatade, men tyckte var okej i butiken. Så åk och prova och ligg inte i 10 sek på vardera sida och säg sen "den blir nog bra".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Mina erfarenheter av jysk är riktigt dåliga...
Hur du kungsängen i närheten?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem

Jysk gör inte precis några bra sängar... imo

Permalänk
Medlem

Om du tvunget ska nyjja en rabatt samt har en tight budget, så kör på den färdiga. Annars vad Marticus säger, samt fizzdan om du råkar ha just kungsängen i närheten.
Annars, om du tänkt att köpa en säng i ditt liv och du har slantarna, Hästens. Har själv en årtionden gammal en och det är fortfarande en riktig säng som passar bl.a. mig som kräver en stadig och nästan hård en. Tjatigt, ja, Men de ska tydligen fortfarande hålla kvalitén.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.