Permalänk
Medlem

Skillnad mellan G19 och G510s?

Tjena, nu är det så att jag klantat mig och spillt PWO (Pre-Workout) över tangentbordet. Mitt trogna G15 (sen 8 år) verkade funka bra men efter lite torkande med en torr trasa fick den spel och börja öppna lite roliga rutor hur som helst och inga knappar funkar i princip.

Så min fråga är, vad är fördelarna med G19/G19s gentemot G510s. Det jag främst vill ha med displayen är klockan/mediaspelarvisaren. Ingår det i G510 eller vad exakt visas på skärmen? Är det någon som testat båda tangentborden och kan berätta om det är värt att lägga 900 spänn extra på ett G19 t.ex.?

Sen undrar jag även om det är någon som vet ifall G15 fortfarande finns att köpa, eftersom det bör vara billigare om det nu skulle ligga kvar ett exemplar i någon affärs gamla lager. Jag har sökt runt lite på nätet men förgäves.

Tack på förhand! /talleN^

Permalänk
Avstängd

G510 = 18 G-knappar, svartvit skärm.
G19s = 12 G-knappar, färgskärm.

Fast vill du ha ett bra tangentbord så skall du nog satsa på mekaniskt.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk

Det som ingår på 510 är
Klocka
Nedräkning
Prestandaövervakare
Pop3-övervakare
Mediaspelare

Sen är man ju inte låst till medföljande program heller

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*