Hur spelar man Diablo 3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Startades det inte en SweC-clan i någon annan tråd?

Känns som att det hade varit roligt att köra med lite hjälpsamt folk istället för massa randoms som bara springer runt helt knäpptysta.

Jo men den är tyvärr full.

http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1282673-swec-...

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Keeper of Traditions

Ahh synd, hade hoppats på att någon kunde "boostat" upp min lvl 7 wizard

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Fast glöm inte att det finns ett Swec community också som inte har gräns på mängden användare, joina chatten där

Permalänk

Hur hittar man den communityn? Sitter på jobbet så jag har inte spelet framför mig och kan testa.

Permalänk
Medlem

Kort, tryck på communities knappen, välj sök, välj språk English (GB) om det inte redan är default och sen sök efter "sweclockers" så hittar du den

Permalänk
Skrivet av Subzero299:

Hej,

jag har haft Diablo 3 sen launch men spelade bara igenom normal och tröttnade ganska omgående. Men nu började jag i förrgår igen och tyckte det var riktigt roligt.

Men hur spelar man, jag läser i forumet att folk kör massa "Cursed chest" och "d1" och hit och dit?

Jag trodde man körde kampanjen från a-ö, sen började man om men med högre svårighetsgrad.

Har jag missuppfattat något?

Spela inte ett spel du inte tycker är kul. Pröva andra spel, typ Path of Exile eller något annat.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Mekarawr:

Kort, tryck på communities knappen, välj sök, välj språk English (GB) om det inte redan är default och sen sök efter "sweclockers" så hittar du den

1 person i chatten, inte jätteaktiv direkt ^^,

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Oj, du hade dubbelt så bra gear Grattis.
Skall försöka crafta lite. Sen hade jag faktiskt Hellfire ring ju

Jo jag såg att du har en hellfire ring, men efter patchen så rullar de automatiskt 300-329 på den stat du väljer att crafta dvs chansen att du får en uppgradering är rätt stor då det räcker med att du får en låg crit roll så har du en hyffsad uppgradering mot den du redan har.
Ringen jag själv har t.ex är inte jättebra men det är den första och enda jag craftat efter patchen och den är helt klart duglig.

Poängen var mest att det bara är att spela så kommer du få drops
Min gear när den införskaffades hade ett värde på en sisådär 6-7 miljarder guld, sen patchen kom har jag bytt ut hälften av den gearen via drops och crafts.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.