Presskonferenser på spelmässan E3

Permalänk
Medlem

UBI Soft visade Rainbow Six: Siege som sitt sista spel. Shooter i något som verkar vara 5vs5 polis vs bad guys multiplayer.

Permalänk
Medlem

Rainbow six: Siege Såg galet bra ut!

Visa signatur

MSI X370 GAMING PRO CARBON | AMD Ryzen 7 1800X 4.0 GHz| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Corsair Vengeance C70 Military Green | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Windows 10 64 |
CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Assassin's Creed Unity under franska revolutionen känns som helt rätt plats för ett spel. Min personliga dröm vore dock om någon jäkligt duktig spelutvecklare tog sig an Neal Stephensons magiskt bra The Baroque Cycle och lät en spela som Jack Shaftoe, det vore mer än episkt!

Vill man se den trailern i bästa kvalite finns den här:
http://www.gamersyde.com/news_e3_ac_unity_gameplay-15399_en.h...

Grymt snyggt är det (sen får man väl se till release).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spokig:

Rainbow six: Siege Såg galet bra ut!

UBI Soft har redan lagt upp trailern online. Här finns den:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

UBI Soft har redan lagt upp trailern online. Här finns den:

https://www.youtube.com/watch?v=6wlvYh0h63k

Såg inte att den fanns förrens efter konferansen men det ändrar inte min åsikt om saken

Visa signatur

MSI X370 GAMING PRO CARBON | AMD Ryzen 7 1800X 4.0 GHz| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Corsair Vengeance C70 Military Green | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Windows 10 64 |
CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Jag såg den precis själv. Men UBI hade skickat ut pressex av sina trailers innan så diverse sajter kunde vara förberedda på att trycka ut deras trailers direkt inklusive deras egen youtube.

På Gamersyde finns t.ex. högkvalitetsversioner för nerladdning (rekommenderar torrenten, gick snabbare för min del):

Far Cry 3
http://www.gamersyde.com/news_e3_far_cry_4_introduction-15420...

Assassin's Creed Unity
http://www.gamersyde.com/news_e3_more_assassin_s_creed_unity-...

Rainbow Six: Siege
http://www.gamersyde.com/download_tom_clancy_s_rainbow_six_si...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

UBI Soft har redan lagt upp trailern online. Här finns den:

https://www.youtube.com/watch?v=6wlvYh0h63k

Ser ut som PAYDAY + Watch Dogs fast med poliser.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Far Cry 4 riktig gameplay (med risk att videon försvinner, verkar som den läckt lite för tidigt)

Edit: Ny länk för gameplay-videon. Ser riktigt bra ut!
http://www.gamestar.de/videos/action,9/far-cry-4,75408.html

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Ser ut som PAYDAY + Watch Dogs fast med poliser.

Ursäkta men va? Jag kan inte se någon likhet med dem spelen alls? Förutom att de är shooters och har poliser och "bad guys".

Permalänk
Medlem

Kräks på sony's ustream stream, någon sitter och leker mellan höger och vänsterkanalerna, generella volymen samtidigt som det bufferlaggar typ 0.25s var 4e sekund.. i 320p samtidigt som twitch klarar av att streamas i "source" på de flesta kanalerna.

Permalänk
Medlem

Klockan slår 3:00 nu snart, uppe sittar kväll, är man ensam om det?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Klockan slår 3:00 nu snart, uppe sittar kväll, är man ensam om det?

Nej nej inte e du själv, Här är de kaffe och trötta ögon

Visa signatur

MSI X370 GAMING PRO CARBON | AMD Ryzen 7 1800X 4.0 GHz| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Corsair Vengeance C70 Military Green | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Windows 10 64 |
CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Klockan slår 3:00 nu snart, uppe sittar kväll, är man ensam om det?

Det är Stanley Cup final. LA har allt flyt just nu, allt går deras väg så att säga.

Kombinerar det med E3.

Permalänk
Medlem

VITT PS4!!

Permalänk
Medlem

Bara för mig sonys stream inte funkar? Spelar ingen rll vilken kvalitet jag ställer in det buffrar konstant ändå...

Permalänk
Medlem
Skrivet av TraxMate:

Bara för mig sonys stream inte funkar? Spelar ingen rll vilken kvalitet jag ställer in det buffrar konstant ändå...

Samma här, gick hur bra som helst i försnacket, sedan när konferensen väl startade, började problem. Lyckades se en kort snutt ur något spel sedan dog den igen.

EDIT: Kul, fick igång streamen på English 6, sedan tyckte de att det var en bra idé att flytta över mig till English 4 och nu fungerar den inte igen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av TraxMate:

Bara för mig sonys stream inte funkar? Spelar ingen rll vilken kvalitet jag ställer in det buffrar konstant ändå...

Skrivet av FERGUS:

Samma här, gick hur bra som helst i försnacket, sedan när konferensen väl startade, började problem. Lyckades se en kort snutt ur något spel sedan dog den igen.

EDIT: Kul, fick igång streamen på English 6, sedan tyckte de att det var en bra idé att flytta över mig till English 4 och nu fungerar den inte igen...

Funkar perfekt för mig förutom att ljudkillen är full eller något, för ljudet går upp och ner nästa hela tiden.

Permalänk
Medlem

GTA V till PC, PS4 och Xbox One i höst.

Officiell trailer:

Man kan även ladda ner filmen här (genom att klicka på + knappen i flashspelaren och välja download).
http://www.rockstargames.com/videos/video/11144

Permalänk
Medlem

Sonys var ju överlägset bäst ikväll. Dock undrar jag, var tog Valve vägen? De skulle ju visa något på Sonys presskonferens.

Permalänk
Medlem

Intresserad av FarCry4, men det får vara bättre än 3:an. Ett exempel det jag inte gillade i 3:an var ett misslyckat uppdrag startar om. Ett misslyckat uppdrag ska vara misslyckat, precis som i Skyrim. Lite bättre texturer skulle inte heller vara fel. Det är lite för lågupplöst i närbild

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Intresserad av FarCry4, men det får vara bättre än 3:an. Ett exempel det jag inte gillade i 3:an var ett misslyckat uppdrag startar om. Ett misslyckat uppdrag ska vara misslyckat, precis som i Skyrim. Lite bättre texturer skulle inte heller vara fel. Det är lite för lågupplöst i närbild

Pratar vi story eller sidemissons? Grafiken kan det alltid klagas på.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Jag tycker att E3 har varit starkt hittills! Jag är så otroligt kluven om jag ska köpa Xbone, ps4 eller uppgradera min PC... Skulle vilja veta hur ME 4 releasen ser ut, om det bara kommer till Xbone och senare till PC eller hur. Hmm hmm hmm!

Visa signatur

MSI P67A-G45 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3.8GHz | Geforce GTX 1060 6GB DUAL | Corsair HX 750W 80+ | Corsair SSD Force 3 Series 120GB | Samsung SSD 850 EVO 500GB | 1TB Seagate Barracuda 7200rpm | Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 | Fractal Design Define R3, Titanium

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Pratar vi story eller sidemissons? Grafiken kan det alltid klagas på.

Där man ska döda bossen med kniv eller leverera medicpack till en station på fyrhjuling. Jag råkade skjuta bossen istället för att döda med kniven och då blev det mission fail och då laddade spelet om uppdraget utan att fråga mig. Hatar sånt

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Ok, nu blev jag riktigt kluven. Ska jag behålla min PS4 även om de enda exklusiva spelen jag är det minsta intresserad av är Driveclub, Bloodborne och Uncharted? Eller, ska jag hoppa över till andra skeppet och skaffa mig en Xbone för Halo Master Chief Collection, Halo 5, Quantum Break, Fable Legends och Scalebound? Bah! Jag älskar både Halo och Xbox, hade en 360 som är den bästa konsol jag haft, men blev så förbannad över Halo 4 och all skit som Microsoft försökte sig på när det släppte Xbone. En nackdel jag ser om jag nu skulle byta konsoll är ju en (mindre) nedgraderingen av grafik från PS4, men samtidigt är det ju inte så värst farligt och så kan man ju alltid skaffa tredjepartsspel till PCn istället.

Permalänk
Medlem

Tycker det är lite tråkigt att det inte kommer mer JRPGs till PS4:an :/

Bara massa action och FPS spel...så jäkla tråkigt. LBP 3 var väll ett av få som itne var det.

Störst jubel fick Grim Fandango remaken

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem

Dålig aktivitet här, det verkar inte vara många här på Sweclockers om är intresserade av spel :/

Sweclockers: Varför skriver ni att Nintendo's presskonferens börjar kl 18:00. På Twitch står det ju att den börjar 02:35 Eastern Time, vilket borde vara kl 20:35 Svensk tid.

Permalänk
Konsolgrävare

Nintendo E3 Videos:

Dold text
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |