Billiga hörlurar till Tv tittande ?

Permalänk
Avstängd

Billiga hörlurar till Tv tittande ?

Hejsan!

Skulle uppskatta lite tips på ett par hörlurar till Tv'n med volymkontroll!

Vad tror ni om denna billiga ifrån Philips, nåt att ha ?
http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/horlurar/tvhorlurar...

Bryr mig inte all för mycket om hur det låter, bara det inte är allt för illa

Då mina gamla gav upp igår så är det lite panik och jag kör allt via Pc'n med integrerat ljudkort (XBMC) för mitt filmtittande!

Mvh

Permalänk

Nog duger dom till vanligt tv tittande

Permalänk
Avstängd

Jepp, tror jag med så jag slår väl till då
Btw, tackar för svar Alligatorn

Permalänk
Medlem

Framförallt tror jag dom är väldigt sköna, har inte provat exakt den modellen men ett par liknande Philips och dom var väldigt behagliga att ha på sig även längre stunder.

Permalänk
Avstängd

Presis dem ser grymt bekväma ut och folk verkar gilla dessa, iaf rec på netonnet

Annars funderar jag på dessa - Sennheiser HD 65 TV, fast de kostar ju en hel del mer. Så jag kör nog på Philipsen om nu inte någon som läser detta har dessa Sennheiser och skriker, KÖP KÖP Sennen och inget annat

Tackar för svar grabbar!

Permalänk
Medlem

Jag har Philips SHP2000 som är likadana förutom att de är svarta och har endast 2 meter sladd.

Jag använder dom när jag kör spel eller lyssnar på musik och det är inga problem att ha dom på sig runt 5-6 timmar i sträck.

Visa signatur

ASUS ROG Strix X570-E Gaming...AMD Ryzen 7 5800X3D...Hyte Y60
Corsair Vengeance LPX 64GB (2x32GB) 3600MHz CL18...Sapphire Radeon RX 7900XT Nitro+
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM850x
Samsung 990 PRO 2TB M.2 + WD BLACK SN850X 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lord_Moridin:

Jag har Philips SHP2000 som är likadana förutom att de är svarta och har endast 2 meter sladd.

Jag använder dom när jag kör spel eller lyssnar på musik och det är inga problem att ha dom på sig runt 5-6 timmar i sträck.

Låter ju helt kanon och dem är nu beställda

Tackar för inputen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JnLoader:

Låter ju helt kanon och dem är nu beställda

Tackar för inputen!

Dela gärna med dig av dina erfarenheter, det är ett par hörlurar jag antagligen skulle rekommendera till andra, så vore bra att veta vad du tyckte om dom.