Kan inte använda compare list på Asus webbsida

Permalänk
Inaktiv

Kan inte använda compare list på Asus webbsida

Försöker jämföra moderkort men den fungerar inte. Prövat både på IE och Firefox.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon114264:

Försöker jämföra moderkort men den fungerar inte. Prövat både på IE och Firefox.

Jo, den funktionen verkar ganska pajj just nu. Jag hör med webmastern om vad som hänt. Tack!

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon114264:

Om du väljer Privat Surfing i Firefox, fungerar jämförelsefunktionen då?

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ASUS_Caroline:

Om du väljer Privat Surfing i Firefox, fungerar jämförelsefunktionen då?

Nej tyvärr.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon114264:

Nej tyvärr.

Prova Private-läget i IE också, och Incognito i Chrome om du har den webbläsaren ocskå. När jag testade igår och idag så fungerade det i de "hemliga"-lägena med Chrome, IE och Firefox.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon114264:

Nej tyvärr.

Hej igen,

Det kan vara någon cookie som blockar funktionen. Rensa cache och cookies från din webbläsare.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Hej igen,

Det kan vara någon cookie som blockar funktionen. Rensa cache och cookies från din webbläsare.

Nej jag har även prövat med rena profiler både på firefox och ie. Fungerar det för dig?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon114264:

Nej jag har även prövat med rena profiler både på firefox och ie. Fungerar det för dig?

För mig fungerade det efter jag rensade cache och cookies, både hemma och på jobbet.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

För mig fungerade det efter jag rensade cache och cookies, både hemma och på jobbet.

Okej det var aldrig något fel. Jag visste inte att man skulle trycka på ikonen längst upp med fyra prickar i sig. Väldigt otydligt tycker jag. Men i vilket fall så var det aldrig något fel.

Jämförelselistan är dock väldigt otydlig. Den är alldeles för rörig tycker jag!