Permalänk
Skrivet av FrozTiQ:

sorry för ett sent svar men jag var tvungen att skaffa ett skjutmått, mitt är 31 mm

Ingen fara!

Har skaffat hem ett eget chassi och håller på att mäta och så! Tack för att du mätt massa åt mig!

Permalänk
Medlem

ok

Visa signatur

Chassi: Hex Gear R80 CPU: i7 6950X RAM: Corsair Dominator Platinum 64GB DDR4 2800MHz Grafik: ASUS GTX 1080Ti ROG Poseidon SLI Moderkort: MSI X99A XPOWER GAMING TITANIUM Kylning: Custom loop SSD: Samsung 960 PRO 1TB Nätagg: Corsair AX1200i Ljudkort: ASUS Essence STX II Bildskärm: 55" LG OLED55B7V Keyboard: Ducky MIYA Pro Sakura

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Tjena Sweclockers!

Då var det dags för min första logg, men inte mitt första bygge.

Bygget kommer bestå av två "faser" fas ett är bara att få ihop det lite snyggt med luftkylning. Fas två kommer bli vattenkylning av hela datorn, och förhoppningsvis sleeve också, men MDPC-X verkar ha tagit semester, samt övergång till 100% SSD (trött på HDD surret.)
När jag går över till H2O lär det bli Oranget eller grönt tema, vad tycker folk?

Så under fas ett kommer det se lite kaotiskt ut med färgerna då det bara är ett "tillfälligt" stadie.

Eftersom det blir två faser samt vilket chassi jag valde tyckte jag Project Evolvd passa bra.

Specs i datorn.

Intel Core i7 5820k
Phanteks PH-TC14PE
ASRock X99M Killer mATX
G.Skill Ripjaws 4 16GB DDR4 2133MHz
ASUS GTX 780 TI Matrix Platinum
Corsair AX860 80PLUS Platinum
Phanteks Enthoo Evolv Satin Black
Samsung 830 256 GB

Projektloggen kan ni hitta här:
http://www.sweclockers.com/forum/143-projektloggar/1332677-project-evolvd/

Ber om ursäkt för den tråkiga bakgrunden.

Project Evolvd

Blev det någon vattenkylning?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Blev det någon vattenkylning?

Skickades från m.sweclockers.com

Inte än tyvärr, livet kom ivägen, som vanligt. xD

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.