Permalänk
Medlem

Corsair Force SSD rma?

Hej Johan, fick för ca 2.5 timmar sedan dödsdomen för min Corsair Force 120GB ssd med kernel data error och den hittas inte ens i bios eller något så den är toast. Jag köpte den Aug 2012 och enligt hemsidan står det 3 års garanti och undrar nu hur jag ska gå till väga.

Köpte produkten på inet kontant så kvitto finnes inte längre då dom endast sparar kvitton när man handlar med kort eller uppger kundnummer.

Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CASE: Corsair 5000D Airflow Vit MOBO: AORUS X570S PRO AX
CPU: AMD Ryzen 5800X CPU Cooler: Corsair H100i PRO RGB
RAM: 32GB Corsair Dominator Platinum 3200MHz (4x8GB) GPU: MSI Ventus 3X RTX 3070Ti
PSU: Corsair HX1000i SSD: Samsung 980 PRO M.2 500GB, Samsung 970 EVO M.2 500GB, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung 870 QVO 1TB, 2 x Gigabyte 1TB

Permalänk
Medlem

Har du kvar order bekräftelse eller något bevis för köp känns det som det borde gå bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haellgren:

Har du kvar order bekräftelse eller något bevis för köp känns det som det borde gå bra

Det har jag inte, men jag tänkte när jag kommer hem att skriva av serienumret eller något och det skulle fungera?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CASE: Corsair 5000D Airflow Vit MOBO: AORUS X570S PRO AX
CPU: AMD Ryzen 5800X CPU Cooler: Corsair H100i PRO RGB
RAM: 32GB Corsair Dominator Platinum 3200MHz (4x8GB) GPU: MSI Ventus 3X RTX 3070Ti
PSU: Corsair HX1000i SSD: Samsung 980 PRO M.2 500GB, Samsung 970 EVO M.2 500GB, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung 870 QVO 1TB, 2 x Gigabyte 1TB

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av AsakuroX:

Hej Johan, fick för ca 2.5 timmar sedan dödsdomen för min Corsair Force 120GB ssd med kernel data error och den hittas inte ens i bios eller något så den är toast. Jag köpte den Aug 2012 och enligt hemsidan står det 3 års garanti och undrar nu hur jag ska gå till väga.

Köpte produkten på inet kontant så kvitto finnes inte längre då dom endast sparar kvitton när man handlar med kort eller uppger kundnummer.

Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,

Skapa en ticket på våran support-sida så tar vi de därifrån.

http://corsair.force.com/