vill ha hjälp med ett assigment på BFH snälla?

Permalänk
Avstängd

vill ha hjälp med ett assigment på BFH snälla?

Tjena jag håller på å låser upp Operator Syndicate på Battlefield hardline då man får ARM assault riffle och tänkte höra vad som menas med att jag ska låsa upp detta "Unlock the Operator's tier 4 Reputation track in different matches 0 / 10" vad menas att man ska göra då? jag har bara det uppdraget och Revive Coins 3 / 15 kvar att göra. uppskattar till hjälp Mvh gamerFX

Operator Syndicate Assignment
Award requirements

Assault Rifle kills 200 / 200
Unlock the Operator's tier 4 Reputation track in different matches 0 / 10
First Aid Pack Coins 15 / 15
Revive Coins 3 / 15

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Medlem

Fick fram detta när jag googlade.

"As you earn points without dying you have different level 'perks' you unlock and choose via Q or R1 or RB, depending on what system, tier 4 is filling the bar to the max 4 times. Going to multiplayer -> My Agent -> Assignments, you can see all your progress in every challenge thus far."

Gissar därför att du får ta och fixa lite killstreaks för att att få till det.
Jag har bara spelat några minuter men när jag låg på kanske 4-5 kills utan att dö så fick jag den där perk-grejjen en gång. Så du kanske måste upp i 10+kills för att maxa?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av GamerFX:

Tjena jag håller på å låser upp Operator Syndicate på Battlefield hardline då man får ARM assault riffle och tänkte höra vad som menas med att jag ska låsa upp detta "Unlock the Operator's tier 4 Reputation track in different matches 0 / 10" vad menas att man ska göra då? jag har bara det uppdraget och Revive Coins 3 / 15 kvar att göra. uppskattar till hjälp Mvh gamerFX

Award requirements

Revive Coins 3 / 15

Tjena , det är dom 4 sakerna du kan välja under spelets gång " 4 tomma rutor nere till höger " . Det kommer upp nått på skärmen sen kan du trycka på Q och välja mellan 2 alternativ , sen måste du klara det 10 gånger i 10 olika matcher. Drygt så in i helvete
Var hitta du Award requirements?
Med vänlig hälsning / Mange

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mange75:

Tjena , det är dom 4 sakerna du kan välja under spelets gång " 4 tomma rutor nere till höger " . Det kommer upp nått på skärmen sen kan du trycka på Q och välja mellan 2 alternativ , sen måste du klara det 10 gånger i 10 olika matcher. Drygt så in i helvete
Var hitta du Award requirements?

Okej menar du award requirements inne i spelet? Eller ute i Windows på battlelog? Jag har klarat rep tier 4 3/10 gånger. Adda mig på battlelog med swesoldier86 och kolla mitt assignment på operator syndicate. Hur som helst så hade vårat team en hacker och då körde jag conquest large och sprang efter där hackern hade markerat target. Sen så tog jag flaggor där det stod att hackern har markerat flaggan. Vet du om man måste ha hacker i vårat team överhuvudtaget för att klara tier 4 reputation? Mvh Nicklas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av GamerFX:

Okej menar du award requirements inne i spelet? Eller ute i Windows på battlelog? Jag har klarat rep tier 4 3/10 gånger. Adda mig på battlelog med swesoldier86 och kolla mitt assignment på operator syndicate. Hur som helst så hade vårat team en hacker och då körde jag conquest large och sprang efter där hackern hade markerat target. Sen så tog jag flaggor där det stod att hackern har markerat flaggan. Vet du om man måste ha hacker i vårat team överhuvudtaget för att klara tier 4 reputation? Mvh Nicklas.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är ju med i Sweclockers pluton " 1LOKE " den trötta skånepågen

Men vart hittar du detta?

Award requirements

Revive Coins 3 / 15

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mange75:

Jag är ju med i Sweclockers pluton " 1LOKE " den trötta skånepågen

Men vart hittar du detta?

Award requirements

Revive Coins 3 / 15

Du går in på AWARDS och sen assignments okej just det

Visa signatur