är jag normal?
Går väl direkt på sak helt enkelt.
Har på senare tid eller ja senaste 2-3åren haft problem med att jag fått depp perioder när man bara känner sig helt utmattad och man inte orkar göra mer än typ jobba och sova.
Kan sova sådär 12-18h per dygn i veckorna när jag jobbar men känner mig ändå helt slut varenda dag när man kommer hem efter jobbet trots att man borde fått sömn så det räcker.
Hade en tjejkompis här igår natt och hon sa att ja pratar tydligen väääldigt mycket i sömnen och snarkar som en hel skara motorsågar.
Antar att det är för att jag drömmer ja pratar i sömnen men kommer aldrig ihåg något ja drömt. Inte äns om ja bara tvärvaknar mitt i så skulle ja kunna återberätta det för ja blir helt blank i huvet när jag vaknat och kommer inte ihåg något från vad jag drömt, kommer ihåg att jag drömt om nått men kan inte sätta fingret på vad.
Att ja snarkade lite det viste jag men trodde inte det va så farligt dock är det nog värre just nu då jag varit förkyld sen typ november med rinnig näsa och hosta till och från.
Har även märkt att min känsla för utmattning fått mig att lättare tappa humöret och har t.ex sulat iväg div saker i ren frustration så att de bara varit kaffeved av dessa och även detta var en av anledningen till att mitt ex lämnade mig.
Då de ofta kunde bli så att ja började härja och skälla på henne av minsta lilla oavsett om de var hennes fel eller inte.
Men när jag lugnat ner mig så insåg jag ju att ja kanske gått lite hårt mot henne för det mesta iaf.
Äter troligen för dåligt men brukar iaf få i mig nått mål mat om dagen minst även om man ja sällan är hungrig längre mer än direkt efter jobbet och då blir det att man kan slänga i sig 2 150gr burgare med stor pommes ungefär viktmässigt dvs mellan typ 500gr till ett kilo mat på en gång.
Känner mig även ganska ledsen över att bo själv i lägenheten och saknar ofta att ha nån här att bara göra mig sällskap.
Och om t.ex. nån frågar mig om varför jag inte har någon flickvän så känns de ungefär som att nån försöker knivhugga mig eller nått och det kan trugga detta konstiga sömnmönster och matmönster med att sova väääldigt länge och äta sällan men enorma måltider för man bara är hungrig en gång om dagen.
Har massor med både tjej och killkompisar även om jag känner mig mer hemma bland mina tjejkompisar än killarna för det mesta.
Har provat psykolog hjälpte föga va iofs mest mot mina vredesutbrott och humörsvängningar och led inte utav denna trotthetskänsla då.
Men de kunde inte se nån större anledning att öht fortsätta mötena med dem då de ansåg att det inte var nått att bry sig om och helt normalt att man kan bli arg ibland.
Sista året har varit värst och blivit möe värre både med sömn/mat störningarna och mina humörsvängningar men även känslan av ensamhet och att bara vilja ha nån i närheten har blivit värre än någonsin.
Och slutligen om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack ett rykte lär inte göra saken bättre och vill inte få konstiga frågor irl så om ni vill fråga eller komma med förslag gör det här där vi kan va "annonyma" typ.
ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows