The Crew - Släppdatum 2014-12-02

Permalänk
Medlem

Köpte spelet på steam när de hade ett erbjudande för någon vecka sedan, gillar det starkt, klart värt de €29 eller vad jag gav.

Hursom, det händer med jämna mellanrum att spelet hänger sig 5-10 sekunder, bilden är fryst men tiden på uppdragen tickar ner - rätt irriterande om man har ett bra race på gång.

Någon som upplever samma problem? Jag har ett GTX 970 som jag spelar på.

Visa signatur

AMD Ryzen 7900 | 64 GB | RTX 4070 FE | Open Air DA6

Permalänk
Medlem

Börjar bli sjukt less på allt dom sabbar nu med varje uppdatering. Inte nog med att man försöker få Throphy(PS4) för 100000RP och när man kommit upp i ~74000RP tar ett par veckors paus och loggar in senare är dom borta får börja om på noll......

Sen att dom nu tydligen sabbat AP(Award points) så att en hel hög inte alls funkar är ju kul när man försöker få throphys. Sen nu när månadens "crew war" var över så "vargarna" fick några extra att köra så ger INGA faction missions RP längre.....

Sen att dom ändrat utbetalning av faction missions när man skickar vänner att köra så det "bara" finns 5st istället för som tidigare 10st som ger 16000"bucks" bara för att försöka få folk att köpa deras kära crew credits känns ju lite surt.

Kul att man måste spendera ytterligare minst 139:- för att få en svensk nummerplåt, den enda nummerplåten i hela spelet som kostar "riktiga" pengar......är alla Svenskar utom jag så jävla rika eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Börjar bli sjukt less på allt dom sabbar nu med varje uppdatering. Inte nog med att man försöker få Throphy(PS4) för 100000RP och när man kommit upp i ~74000RP tar ett par veckors paus och loggar in senare är dom borta får börja om på noll......

Sen att dom nu tydligen sabbat AP(Award points) så att en hel hög inte alls funkar är ju kul när man försöker få throphys. Sen nu när månadens "crew war" var över så "vargarna" fick några extra att köra så ger INGA faction missions RP längre.....

Sen att dom ändrat utbetalning av faction missions när man skickar vänner att köra så det "bara" finns 5st istället för som tidigare 10st som ger 16000"bucks" bara för att försöka få folk att köpa deras kära crew credits känns ju lite surt.

Kul att man måste spendera ytterligare minst 139:- för att få en svensk nummerplåt, den enda nummerplåten i hela spelet som kostar "riktiga" pengar......är alla Svenskar utom jag så jävla rika eller?

Inte så konstigt egentligen eftersom det alltid varit en reset vid varje månad, inget nytt. När det är tre dagar kvar av månaden eller liknande så slutar man tjäna rp. Det finns fortfarande 10st missions att välja på, men fem av dessa har istället blivit 32000 för 16... MEN, de tar 12h istället för 3h att slutföra. De har ändrat payouten för PvP också, mindre deg nu. Är i relation till hur lång banan är.

Well, händer inte så mycket med det här spelet. Ryktena säger att det är en del som lämnat Ivory Tower också. Kommer inte få så mycket uppmärksamhet av mig framöver. Kikar väl in när sista season pass-bilarna kommer.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd

Glömt av att jag hade spelet installerat. Inte för att det är dåligt men har inte känt för det.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Inaktiv

Även jag har kommit av mig helt. Har så mycket annat att spela att de spel jag egentligen gärna vill lägga mina speltimmar på prioriteras ner för att istället beta av den där oändliga backloggen man samlat på sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Inte så konstigt egentligen eftersom det alltid varit en reset vid varje månad, inget nytt. När det är tre dagar kvar av månaden eller liknande så slutar man tjäna rp. Det finns fortfarande 10st missions att välja på, men fem av dessa har istället blivit 32000 för 16... MEN, de tar 12h istället för 3h att slutföra. De har ändrat payouten för PvP också, mindre deg nu. Är i relation till hur lång banan är.

Well, händer inte så mycket med det här spelet. Ryktena säger att det är en del som lämnat Ivory Tower också. Kommer inte få så mycket uppmärksamhet av mig framöver. Kikar väl in när sista season pass-bilarna kommer.

Har inte blivit reset sedan "day one" för mig tidigare så det måste vara något nytt......

Jag har 5st 16000 och 5st 8000 ingen som ger 32000 dock får man mer RP för varje......men du har rätt alla dessa 10 faction missions tar 12 timmar istället, så även här är det mindre RP utdelning totalt inte bara pengar.......suck blir bara värre

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Har inte blivit reset sedan "day one" för mig tidigare så det måste vara något nytt......

Jag har 5st 16000 och 5st 8000 ingen som ger 32000 dock får man mer RP för varje......men du har rätt alla dessa 10 faction missions tar 12 timmar istället, så även här är det mindre RP utdelning totalt inte bara pengar.......suck blir bara värre

Då är du en av de som har blivit "buggade". Den ska ha resettat för alla varje månad sedan årsskiftet Hmm okey, de kanske ändrat ytterligare en gång då... bryr mig inte om detta längre så har inte kollat om de ändrat igen PvP är fortfarande bästa sättet att få pengar och rp på snabbaste och roligaste vis

Visa signatur

Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Då är du en av de som har blivit "buggade". Den ska ha resettat för alla varje månad sedan årsskiftet Hmm okey, de kanske ändrat ytterligare en gång då... bryr mig inte om detta längre så har inte kollat om de ändrat igen PvP är fortfarande bästa sättet att få pengar och rp på snabbaste och roligaste vis

Förutom att bara åka runt för skojs skulle (vilket man kan bränna många timmar på) så är väl pvp typ poängen med spelet känns det som. För mig iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oolllee:

Förutom att bara åka runt för skojs skulle (vilket man kan bränna många timmar på) så är väl pvp typ poängen med spelet känns det som. För mig iaf.

Mja, för mig är det rätt ointressant. Jag tycker PvP är det enda som är kul

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Skrivet av oolllee:

Skrivet av trickysaer:

Mja, för mig är det rätt ointressant. Jag tycker PvP är det enda som är kul

Ingen aning om hur reset funkar men på PS4 var rp helt resettade efter pausen på drygt 4 veckor och på PC hade jag 10000RP kvar? :/

PvP är inte alls intressant för mig då jag för det första är totalt värdelös på att racea och för det andra inte gillar PvP helt enkelt intresserar mig inte ett dugg. Jag kör ju bara PvP för awards och achievements och då brukar jag lägga mig sist så man slipper alla jävla rammare som verkar svämma över sådana här spel

Detta spel är som TDU2 för mig, ett rent cruisingspel å inget annat.

Permalänk
Medlem

THE CREW – APRIL PATCH NOTES
04/16/2015 12:00 AM
Today, we’d like to give you a look at the main changes that will be applied to The Crew in our next major patch, coming on April 22nd.

New features:
Perks can now be bought in the Headquarters with both Crew Credits and Bucks.
The new “Raid Car Pack” is being added to the game, containing the following vehicles:
CADILLAC ESCALADE 2012 available in: Full stock/Street/Perf/Dirt/Raid/Circuit
McLaren F1 available in: Full stock/Perf
VOLKSWAGEN TOUAREG NF 2011 available in: Full stock/Dirt/Raid

4 new faction missions are being added to the game:
Treasure Hunt: Raid (West)
Jurassic Raid: Raid (South)
Blacklisted: Dirt (Midwest)
Let it Snow: Raid (Mountain States)

7 new specs are being added to the game:
Chevrolet Camaro RS 69 - RAID
Ford F150 - RAID
Nissan SKYLINE GT-R (R34) - RAID
Hummer H1 Alpha - STREET
RUF 3400K - CIRCUIT
Ford F-150 - CIRCUIT
Dodge Ram SRT 10 – CIRCUIT

Chrome colors as well as lacquered interiors are being added to the customization options.

Connection Detection Tool:
This new feature will give players the possibility to troubleshoot their network settings directly from the game UI.
The tool will also be recommending some changes to improve the quality of sessions in the game.

New UI options:
It’s now possible to "Show/Hide” player names and cop car tags in Free ride from the Smartphone menu.
It’s now possible to “Show/Hide” the Police Unit (top center) & Geographical Names Unit (top center) with the “Display Mini Map in Free ride” option.

PvP Changes:
Merged PVP lobbies: players will now be able to access all PvP missions from all zones in one lobby.
Some PvP missions have had their checkpoints and distances redesigned in order to offer a better diversity in the pool of PvP events. The updated races are the following:
Race for Liberty - Shortened
Desert Rally - Shortened
Down the Drain (sprint) - Shortened
Vegas Descent - Shortened
Dallas Showdown - Extended
Battle of Black Mount - Extended
Rushmore - Extended
On the Waterfront - Extended
Coastal Clash - Extended
Raiding the fair - Extended
Battle at the bay - Extended
Death Valley Drive-by - Extended
Hill Climb Havoc - Extended
Down the Drain - Extended
Golden Gate City - Extended
Air Base Assault - Extended
Sprint of Saint Louis - Extended
Mazda Raceway Laguna Seca - Extended
Lakeside loop - Extended
Strike it Rich - Extended
From the Valley - Extended
Reckless Rally – Extended

All these PvP missions have also had their rewards rescaled to better match their length.

TrackIR compatibility: TrackIR is now compatible with The Crew and allows players to control the car camera with head movements.

Bug fixing
Fixed a bug related to functionality issues of Thrustmaster T300 and T80 driving wheels on PS4.
Fixed an issue related to the progression of certain Awards and Achievements.
For some Awards and Achievements, the progression was not correctly tracked and the Awards were not correctly completed.
Fixed an issue where some Faction Missions didn’t display the proper duration.
Example: the Faction Mission “The Fugitive” that was considered as a long mission (over an hour) has been changed to a medium mission (10-60 min), accordingly it has had its reward rescaled to the new duration.
Fixed some issues that were encountered when using text chat on PC.
Improved camera stability at 60 frames per second.
General stability improvements.
Fixed an issue with the 6th gear on NISSAN Skyline GT-R (R34) Full stock.
Fixed an issue with the Chevrolet Silverado Circuit's flying into the air on some bumps.

Known issues:
Using the rear view camera in Cockpit View will not be working properly: this bug is being worked on and should be fixed in the coming weeks.

#NeverDriveAlone
The Crew Team

Länk: http://bit.ly/1E5zMmo

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den nya patchen är helt ok om man blundar för missarna
Instabiliteten kanske är värst, har inte drabbats själv men det ser ut som en del är det riktigt illa för. Gissar dock att det handlar om mindre bra konfigurerade hemnätverk då det blev känsligare efter denna patch.
"Rear view" i cockpit cam är väl kanske inte värst men fan så irriterande, dock verkar PC har klarat sig från det i alla fall

PS4

Xbox One

Permalänk
Medlem

April patchen är ett stort skämt.

Förutom att UPnP inte har fungerat OK sedan patch 3 eller 4.
Och nu den så kallade port kollen, vilket skämt. Den kollar enligt GUI port 3001 men det spelar ingen roll om den är korrekt konfigurerad genom brandväggar/routrar. På sin höjd får man Moderate, men för att få fullt ös måste man även öppna upp spannet 50000-65535 för UDP då trafiken läggs på någon av dessa portar. Olika från session till session. Detta span klarar inte The Crew att konfigurera via UPnP. Vilket inte omnämns någon stans. Hade inga problem alls med detta under Beta tiden samt dom första skarpa. Det har sedan bara blivit sämre. Det har inte med dålig konfiguration av brandväggar/routrar. The Crew är det ända som inte klara sig själv längre via UPnP.

Stänga spelet, nja det går inte efter april patchen den hamnar i Not Responding loop samt visar en svart skärm med Loading. Måste logga ur Windows/Shut Down/Restart eller looga in som lokal admin och döda The Crew hårt.

UBISoft har ännu en gång visat vilken dålig QA dom har innan dom släpper en patch.
SUCK.

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Medlem

Någon som vet i fall detta spelet kommer att släppas en gång till med alla DLC inkluderade?

Var nära på att köpa det vid släppet men det blev inget, och nu känns det som det har kommit så mycket extra att man lika gärna kan vänta på ett sådant och få allt i ett

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Hej någon som har fått TrackIR att fungera? Hittar inte inställningar för det. Skulle va sjukt härligt att kunna titta runt med sin fina IR-sensor.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Obolla:

Hej någon som har fått TrackIR att fungera? Hittar inte inställningar för det. Skulle va sjukt härligt att kunna titta runt med sin fina IR-sensor.

Enligt detta inlägg i officiella TrackIR-forumet så ska stöd finnas med senaste uppdateringen: https://forums.naturalpoint.com/viewtopic.php?f=14&t=12016&si...

Enligt http://forums.ubi.com/showthread.php/1076668-How-to-turn-on-T... så ska det räcka med att ha TrackIR-mjukvaran startad innan spelet startas, den bör förmodligen fungera automatiskt.

Jag har också en (som används väldigt lite på senare år tyvärr), får se om jag gör ett test nästa gång jag känner för att dra igång detta spel igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LazySoft:

April patchen är ett stort skämt.

Förutom att UPnP inte har fungerat OK sedan patch 3 eller 4.
Och nu den så kallade port kollen, vilket skämt. Den kollar enligt GUI port 3001 men det spelar ingen roll om den är korrekt konfigurerad genom brandväggar/routrar. På sin höjd får man Moderate, men för att få fullt ös måste man även öppna upp spannet 50000-65535 för UDP då trafiken läggs på någon av dessa portar. Olika från session till session. Detta span klarar inte The Crew att konfigurera via UPnP. Vilket inte omnämns någon stans. Hade inga problem alls med detta under Beta tiden samt dom första skarpa. Det har sedan bara blivit sämre. Det har inte med dålig konfiguration av brandväggar/routrar. The Crew är det ända som inte klara sig själv längre via UPnP.

Stänga spelet, nja det går inte efter april patchen den hamnar i Not Responding loop samt visar en svart skärm med Loading. Måste logga ur Windows/Shut Down/Restart eller looga in som lokal admin och döda The Crew hårt.

UBISoft har ännu en gång visat vilken dålig QA dom har innan dom släpper en patch.
SUCK.

The Crew Multiplayer ports

UDP: 3000, 3001, 3002, 3003 Incoming / Outgoing

Uplay Launcher

TCP: 80, 443, 13000, 14000, 14008

Dessa är portarna som ska användas. Det vanligaste problemet för folk är att de inte fattar att man måste forwarda portarna, de tror att det räcker med att öppna dom bara. För mig har uPnP fungerat som det ska, men spelar inte så mycket längre eftersom jag tröttnat på att de aldrig fixar de mest grundläggande problemen.

Rykten gör gällande att det är många som flytt IT också vilket förklarar varför det går så långsamt och händer så lite med spelet. En patch i månaden är inte acceptabelt med tanke på hur spelet är just nu. Känns lite märkligt kanske att gnälla på Ubi när det är IT som är boven i dramat med inkompetenta medarbetare.

Skrivet av Mega-Dark:

Någon som vet i fall detta spelet kommer att släppas en gång till med alla DLC inkluderade?

Var nära på att köpa det vid släppet men det blev inget, och nu känns det som det har kommit så mycket extra att man lika gärna kan vänta på ett sådant och få allt i ett

Det kommer det garanterat att göra, om en månad kanske skulle jag gissa. DLC ger dig 12 nya bilar, men det är väl kanske 3-4 som ens är intressanta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Rykten gör gällande att det är många som flytt IT också vilket förklarar varför det går så långsamt och händer så lite med spelet. En patch i månaden är inte acceptabelt med tanke på hur spelet är just nu. Känns lite märkligt kanske att gnälla på Ubi när det är IT som är boven i dramat med inkompetenta medarbetare.

Det kommer det garanterat att göra, om en månad kanske skulle jag gissa. DLC ger dig 12 nya bilar, men det är väl kanske 3-4 som ens är intressanta.

Man kan ju undra om det är samma "gäng" som lämnade Eden Games ett tag efter första TDU släpptes, visst nu består ju IT av fler än dom som gick från Eden Games men misstanke finns ju

Eller så köper man nu å satsar på att vinna ett season pass i någon av community challenge
Tyvärr en hel del svårare att vinna på PC, man kan ju hoppas att det bara är leaderboardsen som är hackade där.......

Sen för att återvända till den "saboterande" sista patchen, det är ju faktiskt lite synd om PS4 som bör koppla ur ALLA USB-enheter för att få ett stabilare spel. En del klarar sig bättre än andra, kul för dom med ratt om man inte kan spela med den längre. Själv sitter ju headsetet risigt till om krasherna börjar komma för mig......

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

The Crew Multiplayer ports

UDP: 3000, 3001, 3002, 3003 Incoming / Outgoing

Uplay Launcher

TCP: 80, 443, 13000, 14000, 14008

Dessa är portarna som ska användas. Det vanligaste problemet för folk är att de inte fattar att man måste forwarda portarna, de tror att det räcker med att öppna dom bara. För mig har uPnP fungerat som det ska, men spelar inte så mycket längre eftersom jag tröttnat på att de aldrig fixar de mest grundläggande problemen.

Och kollar man vilka portar The Crew använder så är det endast 3001 samt någon/några random på spannet 50000 - 65535.
Enklast kan man kolla det genom Task Manager i Windows och sedan gå in i Performance/Resource Monitor så kan man se vilka portar som The Crew kör på.
Eller så kan man köra Wireshark och ta ut en pcap och jag har gjort både och.
Efter april patchen så kör den enbart 3001 samt en eller flera på spannet 50000 - 65535 vilka fler än jag har upptäckt.
UBISoft egna support rekommenderar att man skall stänga UPnP helt i sin router vilket även skall råda bot på problemet att The Crew inte avslutar korrekt.
Har inte testat det, då lösningen att stänga av UPnP är inte den vägen jag vill gå. Allt annat än The Crew fungerar så det blir väl att vänta in en riktig lösning även på detta. Har just nu 6 olika supporttickets öppna hos UBISoft rörande The Crew och hittills ingen lösning på någon av dom.

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Man kan ju undra om det är samma "gäng" som lämnade Eden Games ett tag efter första TDU släpptes, visst nu består ju IT av fler än dom som gick från Eden Games men misstanke finns ju

Eller så köper man nu å satsar på att vinna ett season pass i någon av community challenge
Tyvärr en hel del svårare att vinna på PC, man kan ju hoppas att det bara är leaderboardsen som är hackade där.......

Sen för att återvända till den "saboterande" sista patchen, det är ju faktiskt lite synd om PS4 som bör koppla ur ALLA USB-enheter för att få ett stabilare spel. En del klarar sig bättre än andra, kul för dom med ratt om man inte kan spela med den längre. Själv sitter ju headsetet risigt till om krasherna börjar komma för mig......

Mja, det är väl en naturlig del att folk lämnar. Det krävs mer folk för att utveckla spelet än att hålla det vid liv men det är också helt klart att folk lämnat för andra anledningar. Fransmän ska tydligen vara väldigt svåra att jobba med om du inte pratar franska själv. Ingen aning om hur det är med svårighetsnivån på PC kontra konsol, men jättesvårt är det väl inte att vinna om man bara lägger lite tid på det. Tävlade en gång, blev ju inget försapris direkt men vann iaf 45k CC eller vad det nu var

Jo, det är ju just det som är problemet. Just nu verkar de som jobbar kvar vara mer eller mindre inkompetenta. De senaste två patcharna har ställt till med mer problem än vad de gjort nytta, främst på PC och PS4 medans XB1 verkar vara rätt odrabbat av någon anledning. Kanske har kvar de kompetenta personerna som suttit med den delen, vad vet jag.

Skrivet av LazySoft:

Och kollar man vilka portar The Crew använder så är det endast 3001 samt någon/några random på spannet 50000 - 65535.
Enklast kan man kolla det genom Task Manager i Windows och sedan gå in i Performance/Resource Monitor så kan man se vilka portar som The Crew kör på.
Eller så kan man köra Wireshark och ta ut en pcap och jag har gjort både och.
Efter april patchen så kör den enbart 3001 samt en eller flera på spannet 50000 - 65535 vilka fler än jag har upptäckt.
UBISoft egna support rekommenderar att man skall stänga UPnP helt i sin router vilket även skall råda bot på problemet att The Crew inte avslutar korrekt.
Har inte testat det, då lösningen att stänga av UPnP är inte den vägen jag vill gå. Allt annat än The Crew fungerar så det blir väl att vänta in en riktig lösning även på detta. Har just nu 6 olika supporttickets öppna hos UBISoft rörande The Crew och hittills ingen lösning på någon av dom.

Det är för att de inte vet vad de själva pysslar med... Never drive alone - å så använder man sig av P2P med specifika portar. Så idiotiskt att det är skrattretande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Mja, det är väl en naturlig del att folk lämnar. Det krävs mer folk för att utveckla spelet än att hålla det vid liv men det är också helt klart att folk lämnat för andra anledningar. Fransmän ska tydligen vara väldigt svåra att jobba med om du inte pratar franska själv. Ingen aning om hur det är med svårighetsnivån på PC kontra konsol, men jättesvårt är det väl inte att vinna om man bara lägger lite tid på det. Tävlade en gång, blev ju inget försapris direkt men vann iaf 45k CC eller vad det nu var

Jo, det är ju just det som är problemet. Just nu verkar de som jobbar kvar vara mer eller mindre inkompetenta. De senaste två patcharna har ställt till med mer problem än vad de gjort nytta, främst på PC och PS4 medans XB1 verkar vara rätt odrabbat av någon anledning. Kanske har kvar de kompetenta personerna som suttit med den delen, vad vet jag.

Det är för att de inte vet vad de själva pysslar med... Never drive alone - å så använder man sig av P2P med specifika portar. Så idiotiskt att det är skrattretande.

Jag har ju spelet på alla tre plattformar(PC, PS4 och XB1) och jag körde history in making. Hade absolut bäst tid på PC med flera sekunder snabbare än PS4 och XB1. På PC vann jag 45k CC på PS4 vann jag 100k CC och på XB1 blev det ett season pass

Men eftersom varenda leaderboard är hackad på PC så kan man aldrig veta säkert att ingen har fuskat i en challenge

Permalänk
Medlem

tjo tjo , the crew(pc) har inte split-screen va ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rex1:

nej. men det är bara att kolla upp det

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rex1:

PGA den extra kraften som krävs för dubbla kameravinklar rör sig spelmarknaden ifrån splitscreen...

Permalänk
Medlem

okey va tråkigt :/

Permalänk
Medlem

Efter att det varit tyst ganska länge så händer det lite nya saker med spelet igen.

Två nya bilar för de som redan har season pass:

http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-GB/newslist/details.asp...

Patch notes inför 3/6

http://forums.ubi.com/showthread.php/1136144-The-Crew-%E2%80%...

Nytt rankingsystem för PvP
http://thecrew-game.ubi.com/portal/en-GB/newslist/details.asp...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Postades igår med texten "Ready to go wild?". Vem vet, kanske annonseras ut något i midnatt under Ubisofts presskonferens som får spelet intressant igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/905631_405819376283770_6147764287025379757_o.jpg

Postades igår med texten "Ready to go wild?". Vem vet, kanske annonseras ut något i midnatt under Ubisofts presskonferens som får spelet intressant igen.

Man kan hoppas för spelet blev rätt trist efter man klarat det mesta..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Man kan hoppas för spelet blev rätt trist efter man klarat det mesta..

Mmm, vi får se på Ubisofts presskonferens. Kommer mer info då.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Jag hade gillat om Oahu och Ibiza tillkom(/återvänder).