[GW2] Välkomnar Sweclockare till vår Guild som vill testa spelet!

Permalänk
Medlem

[GW2] Välkomnar Sweclockare till vår Guild som vill testa spelet!

Edit 1: Nedanstående information är lite gammal men jag uppdaterar vårat forum kontinuerligt på http://gw2community.com/gc/11-mistforged-heroes/ ni kan registrera er där eller skicka mig ett meddelande in-game till KRUSSIDULL.6845

Hej,

Jag har startat en guild 28:e April och söker nya och vänliga medlemmar. Guilden är internationell och inte enbart svenskt men många i ledande positioner är svenskar. Vi närmar hos vid skrivande stund 200+ medlemmar och om du är intresserad att bli personal inom guilden så kan du fråga mig. Om någon är intresserad i att vara med läs vidare i spoilern! (Endast på Engelska)

About us

Mistforged Heroes is a brand new guild that just became a partnered guild with the GW2 Community. Our home server is Far Shiverpeaks but we welcome anyone from any server as long as you follow the Rules of Conduct set up by the GW2 Community and ArenaNet. The goal with the guild is gather friendly and helpful members and offer beneficial content for all all our members playing PvE, PvP and WvW. At the moment we are still in the structuring phase so we are recruiting both new members and staff for our guild. We are also upgrading so we can start playing guild missions and run permanent guild bonuses as soon as possible.

FAQ
Q: What kind of a guild are you?
A: We are an PvX guild that means we try to cover all parts of the game in PvE, PvP and WvW.

Q: Can you be more specific what you have to offer?
A: In PvE we like to play Dungeons, Fractals and open world content but we want people to play together more than once and by doing so the game will be more rewarding and fun. As soon we got a decent members count we also want to help in the more difficult open world bosses. In PvP and WvW we will be offering regular events such as tournaments and guild raids.

Q: I'm not sure if I should join a new guild how do I know the guild will fulfill their promises?
A: You don't but to help in your decision our leaders have been playing since release and are planing to stay for many more years to come. Whatever what will happen they will not let the guild die because of inactivity from leaders. The point of creating our own guild was just because of this. However we could always use help if you are interested in guild management.

Q: Do I need to register on a website or something to apply?
A: We do not have our own website or application form since in previous guilds we saw little interest with people checking the website regularly or interest in filling in a application.

Q: How will we know when you are running events?
A: We will post them on a daily basis on the "message of the day" within the guild and our guild chat/whisper channel. When we got our own forums on GW2C we post our events there weekly.

Q: Do I have to represent the guild?
A: You do not need to represent but if you do it will help out the guild with upgrades we are currently building. When the guild starts getting full we will first kick inactive players and then non-representing players. If you got kicked you are welcome to join again.

Our ranks
Leader - The founders of the guild have all their rights.
Co Leader - Not currently used but these are used for leaders from other guilds or people with leader experience. If you are interested in merging your guild with ours contact one of the leaders and we can discuss further.
Guild Manager - Are a helping hand and gets to invite, promote and kick members. They also have rights to edit message of the day and handle guild upgrades. Their task is to help members if they want to invite a friend or activate a guild upgrade. This is only assigned to trusted or verified members with reputation.
Commander - Guild event leaders for example guild missions or guild raids. Commanders have right to activate guild upgrades, start guild missions and claim objectives on WvW. You will be required to own a guild tag and be able to use Team Speak for this rank.
Multiple Members ranks - We got several ranks which depends on the length of membership, experience and participation in the guild. You will start of as a Recruit and then Veterean and so on...
Guest - New members are placed here. They may check out the guild if they choose to stay they may immediately become a recruit after representing the guild for the first time.
Champion - Unique rank for those who have won PvP tournaments or other events.

If you like to join contact KRUSSIDULL.6845 or LupusNinja.1587. If you are interested you can also ask one of our leaders how to become a Co Leader, Guild Manager or Commander in our guild, preferably you are already a member of GW2C.

Contact information
KRUSSIDULL.6845 - Guild Leader
GW2C TeamSpeak name: [HERO] KRUS

Dold text

Anledning till varför jag skriver detta på Sweclockers är för att jag tror många Sweclockare som troligtvis letar efter en guild när de börjar med Guild Wars 2 eller kommer tillbaks till spelet. Eftersom Sweclockers [SweC] guilden ej är aktiv längre så kan detta vara ett bra alternativ.

Vi ses i Tyria!

/Rickard

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Jag spelar väldigt, väldigt sällan. Måste man var en aktiv spelare för att få var kvar i guilden? Hur många får det plats i en guild?

Permalänk
Medlem

Har sett Mistforged Heroes söka efter spelare in-game, verkar vara en dedikerad guild. Kan inget annat än rekommendera!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag spelar väldigt, väldigt sällan. Måste man var en aktiv spelare för att få var kvar i guilden? Hur många får det plats i en guild?

Nej det behöver du inte! Vi kommer möjligtvis kicka folk som varit inaktiva i 1 månad framöver men just nu behöver vi inte kicka några. En guild kan ha max 500 medlemmar. Om du är intresserad skicka in-game mail med ett litet meddelande så svarar jag på det och bjuder in dig till guilden!

Skrivet av Fakkahe:

Har sett Mistforged Heroes söka efter spelare in-game, verkar vara en dedikerad guild. Kan inget annat än rekommendera!

Tack! Vi har recruitat på ganska hårt nu i början för att få folk och uppgradera guilden så snabbt som möjligt!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Jag vill uppdatera tråden lite för att visa att vi fortfarande lever. Vi är just nu över 400+ medlemmar och det är ofta 40-70 inloggade och spelar samtidigt. Vi kör guild missions, pvp, dungeons, fractals och mer med varandra så länge man vill. Så klart har vi även nytt forum som man kan skriva av sig i och TeamSpeak.

TeamSpeak. ts.gw2community.com (Community server öppen för alla 1024-slot server vi har våran channel hittar man här)
Forum: http://gw2community.com/gc/11-mistforged-heroes/

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Medlem

Välkommna till Guild Wars

Jag vill välkommna alla nya spelare till Mistforged Heroes som vill testa spelet nu när det blir gratis att spela. Som sagt ser jag gärna till att Mistforged Heroes och Far Shiverpeaks är där alla vi Sweclockers spelare kan samlas för att spela tillsammans.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear