När släpps 300 serien i butiker?

Permalänk

När släpps 300 serien i butiker?

Kommer AMD 300-serien släppas i butik i juni eller kommer de bara släppa information?

Permalänk
Medlem

Som det står i nyheten, de presenterar 300-serien under E3. När de släpps kommer väl antagligen nämnas då ?

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem

Jadu, det blir väll som vanligt en papperslansering sen dröjer det väll ett par månader 2-6st innan korten börjar komma ut i större volymer och enkelt går att fåtag i beroende på hur stor efterfrågan det är.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Hedersmedlem

Om jag inte minns fel så var väl det senaste budet från AMD att lansering skulle ske i augusti. Men det är väl inte direkt skrivet i sten. Som sagt så får vi väl reda på mer under E3mässan i juni.

Visa signatur

💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled
🎮 → Steamdeck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Om jag inte minns fel så var väl det senaste budet från AMD att lansering skulle ske i augusti. Men det är väl inte direkt skrivet i sten. Som sagt så får vi väl reda på mer under E3mässan i juni.

E3 var väll i juli? Orkar inte dubbelkolla då jag sitter på mobil telefon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.