Permalänk
Medlem

Need for Speed 2015

Postades nyss på Twitter, mer info kommer. The hype is real, om det är UG3!

Teaser! - Första Gameplay-trailern kommer 15:e juni, dvs på EAs presskonferens på E3.

Intervju med Marcus Nilsson from Ghost om varför det det blir en total remake av NFS:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-21-the-next-need-fo...

Gamescom-gameplay.

2015-09-03 Ny trailer, nya bilar, more awesome

Ny trailer där de visar vad som finns med lite av tuning, både visual och performance.

Billista

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

https://pbs.twimg.com/media/CFdUdZvWgAAU8Jo.jpg:large

Damn, bara att hoppas på UG3, och inget EA crap där man köper DLC osv. för nya bilar. Håller tummarna!

EDIT: Hoppas det innehåller customization, free-roam osv. som de gamla hade ^^

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Medlem

Om det är UG3, så kommer det bli årets hype för min del. Slår nog till och med battlefront isf.

Permalänk
Medlem

Det är samma gäng som gav oss hot pursuit och most wanted så för min del har jag inga höga förhoppningar men gillade man dom titlarna så...

Permalänk
Medlem

Most wanted är skoj men det slår inte UG2. Rice on!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluser:

Det är samma gäng som gav oss hot pursuit och most wanted så för min del har jag inga höga förhoppningar men gillade man dom titlarna så...

Menar du det senaste Most Wanted eller det som kom 2005?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

@kevve1:
Det senaste. Det från 2005 är EA black box samma gäng som The Run

Permalänk
Medlem

@aluser får dock säga att det senare Most Wanted är en klar lysande stjärna bland de senare spelen. Med det sagt så är det långt ifrån originalet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluser:

@kevve1:
Det senaste. Det från 2005 är EA black box samma gäng som The Run

The Run var ju också ett jävla skämt, låst till 30 fps om jag minns rätt.

Blir det ett NFS: Underground nu och EA sabbar det så kommer jag aldrig mer köpa något som släpps utav dom. Det skulle vara oförlåtligt.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluser:

Nej, det är det inte. HP och MW var från Criterion, Rivals och detta är ifrån svenska Ghost. Hot Pursuit var dessutom sjukt bra, MW var okey, men inte mer. Rivals däremot sög rätt hårt... Får hoppas att de kan briljera nu när de får ett år extra på sig. Släpps video från spelet imorgon!

Visa signatur

Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Hittade flera bilder som tyder på Underground eller Carbon.
Om det är Underground 3, HYPE!

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

The Run var ju också ett jävla skämt, låst till 30 fps om jag minns rätt.

Blir det ett NFS: Underground nu och EA sabbar det så kommer jag aldrig mer köpa något som släpps utav dom. Det skulle vara oförlåtligt.

Det var även Rivals, men gick att låsa upp även om det fungerade så där bra... The Run är däremot tveklöst det sämsta spelet, sålt överlägset sämst av alla NFS-titlar också.

Om det här NFS inte blir framgångsrikt så kommer EA lägga ner NFS. De var ganska nära att göra det redan efter Rivals men beslöt att ge det en sista chans. Man märkte att Ghost direkt, mer eller mindre, började jobba med nya NFS och helt lämnade Rivals åt sitt öde. Utöver det obligatoriska DLC-bilarna kom det i princip nästan inga patchar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArcticFire:

Hittade flera bilder som tyder på Underground eller Carbon.
Om det är Underground 3, HYPE!

Länka rå!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

Nej, det är det inte. HP och MW var från Criterion, Rivals och detta är ifrån svenska Ghost. Hot Pursuit var dessutom sjukt bra, MW var okey, men inte mer. Rivals däremot sög rätt hårt... Får hoppas att de kan briljera nu när de får ett år extra på sig. Släpps video från spelet imorgon!

Men det är väl så att stora delar av Criterion gick till Ghost-studion? Inte för att det bevisar något, men det tyder ju på att många personer bakom HP och MW även jobbar med UG3?

Permalänk
Medlem

Jag tror att den här är äkta.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem

Ser fram emot detta

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dubbelklabbe:

Men det är väl så att stora delar av Criterion gick till Ghost-studion? Inte för att det bevisar något, men det tyder ju på att många personer bakom HP och MW även jobbar med UG3?

Inte direkt, en del som var kvar i Guilford hade redan påbörjat Rivals när Ghost tog över, efter det så lades den studion ner helt. Detta är det första NFS som Ghost gör helt själva.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Texaco: Möjligen men långt från seriens höjdpunkter

Permalänk
Medlem

Hoppas på UG3!
Det bästa Need for Speed var helt klart Underground 2

Permalänk
Medlem

jag tycker need for speed most wanted 2005 är det bästa nfs såelet men har aldrig lyckas klara ut det för att dom datorenrna jag har spelat det på har lyckas dö

Permalänk
Medlem

uuh, Blir det ett UG3 så är det självklart köp!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bob_hop:

jag tycker need for speed most wanted 2005 är det bästa nfs såelet men har aldrig lyckas klara ut det för att dom datorenrna jag har spelat det på har lyckas dö

Haha, wut? Antingen spelar du det jävligt sällan eller satt du i duschen och spelade?

Skrivet av Xcym:

uuh, Blir det ett UG3 så är det självklart köp!

Det blir onekligen svårt att motstå då... MEN, det viktigaste, oavsett vad spelet heter är att det finns möjligheter att pilla med bilarna på så många sätt, både visuellt och prestandamässigt! Hade velat se en kombination av UG2 och NFS World

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Det blir onekligen svårt att motstå då... MEN, det viktigaste, oavsett vad spelet heter är att det finns möjligheter att pilla med bilarna på så många sätt, både visuellt och prestandamässigt! Hade velat se en kombination av UG2 och NFS World

Absolut, det är väl signumet i UG-serien? eller finns det fler NFS spel där man gör det? (har endast spelat HP och UG 1+2)

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Denna ska följas, alltid skoj med Need for Speed.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

det var det jag ville få sagt med

Skrivet av trickysaer:

Visa signatur

ASUS ROG STRIX X470-F Gaming,
Corsair Vengeance Black 64GB (4x16GB) 2666MHz DDR4 CL16,
AMD Ryzen 9 5950X, Corsair AX 1500i, GeForce ASUS TUF RTX 4080 oc edition ,
HyperX Savage SSD 480GB,
HyperX Savage SSD 240GB SATA, Win 10, Noctua NH-D15, Fractal Design Meshify 2XL.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

https://pbs.twimg.com/media/CFdUdZvWgAAU8Jo.jpg:large

Bakskärm på breddad porsche.. mums!

Ska bli kul att se vad de har hittat på denna gång.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CynXen:

Bakskärm på breddad porsche.. mums!

Ska bli kul att se vad de har hittat på denna gång.

Skulle gissa att det är en RUF iofs, men det är väl att vara petig

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Skulle gissa att det är en RUF iofs, men det är väl att vara petig

Nja det vet jag inte, EA satt ju på licensen för just porsche tidigare och bromsade både Forza (Turn10) och GT (Polyphony Digital) från att ha dem i sina spel.

Men det är nog ingen RUF iaf.. snarare en RWB om man kollar på breddningen

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

R&T NFS på Sega Saturn, det var grejor det. Med live action intro/trailer som känns taget ifrån någon 80tals TV show.

Dom enda spelen jag minns att jag spelade efter första NFS var nog High stakes(mest), och sedan även en del Underground. Sen har jag inte spelat något NFS efter det, ska bli kul och se vad dom visar. Vem vet, det kanske blir en återvändo till serien så småningom...

Visa signatur

"Rock's longest, strangest trip, the Grateful Dead."

Permalänk
Medlem

[quote postid="15424630" userid="8582" name="trickysaer"]
Haha, wut? Antingen spelar du det jävligt sällan eller satt du i duschen och spelade?

nope jag har bara haft rent av gammla skit datorer jag hade en bra dator men det höll på att bli en eldsvåda i datorn...