Muskampen 2025: Segraren korad!

ASUS M4A785-M AM3 med 4Gb RAM och CPU

Permalänk

ASUS M4A785-M AM3 med 4Gb RAM och CPU

Hej,

Info
Säljer ett äldre, men bra paket med moderkort, processor inkl. kylare samt RAM. Detta blev över från en tidigare uppgradering och kan säkerligen fungera kanon som en HTPC eller dylikt.

Produkt
Moderkortet är ett ASUS M4A785-M med AM2, AM2+ samt AM3-stöd. Det går att proppa i 16Gb DDR2 RAM och ett grafikkort om så önskas. Det finns integrerad grafik med VGA, DVI och HDMI. 6 st SATA-portar finns också. Mer info kan ni se här: https://www.asus.com/Motherboards/M4A785M/
Drivrutiner på CD och bruksanvisning saknas. Dessa finns hur som helst att tillgå här: https://www.asus.com/Motherboards/M4A785M/HelpDesk/

I/O-panel, SATA-kabel samt ESD-påse (naturligtvis) följer dock med.

RAM-minnet är 4 st 1Gb stickor som är klockade i 555 mhz från tillverkaren Hynix (moderkortet stödjer naturligtvis snabbare minnen).

Processorn är en AMD Athlon 64 X2 4600+ 2,4Ghz med stockkylare.

Kan eventuellt tänka mig att sälja i delar.

Betalning
Betalning sker helst via Swish i förskott. Jag accepterar dock banköverföring (i förskott) samt blocketpaketet. Om affär görs mellan 4 ögon fungerar kontanter också bra.

Köpsätt
Jag skickar gärna grejerna, köparen står dock för fraktkostnaden. Affär kan också ske mellan 4 ögon hemma hos mig här i Lerum. Åker inte någonstans med paketet för att sälja det såvida inte köpare står för transportkostnader.

Frågor?
Om det är några frågor, tveka inte att skriva i tråden eller skicka ett PM. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Pris
200kr eller högstbjudande.

Mvh, David

Läs hela annonsen här

Visa signatur

3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO
S22 | iPad Pro 12.9'' 3rd Gen (som agerar laptop)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Skybalotte:

Hej,

Info
Säljer ett äldre, men bra paket med moderkort, processor inkl. kylare samt RAM. Detta blev över från en tidigare uppgradering och kan säkerligen fungera kanon som en HTPC eller dylikt.

Produkt
Moderkortet är ett ASUS M4A785-M med AM2, AM2+ samt AM3-stöd. Det går att proppa i 16Gb DDR2 RAM och ett grafikkort om så önskas. Det finns integrerad grafik med VGA, DVI och HDMI. 6 st SATA-portar finns också. Mer info kan ni se här: https://www.asus.com/Motherboards/M4A785M/
Drivrutiner på CD och bruksanvisning saknas. Dessa finns hur som helst att tillgå här: https://www.asus.com/Motherboards/M4A785M/HelpDesk/

I/O-panel, SATA-kabel samt ESD-påse (naturligtvis) följer dock med.

RAM-minnet är 4 st 1Gb stickor som är klockade i 555 mhz från tillverkaren Hynix (moderkortet stödjer naturligtvis snabbare minnen).

Processorn är en AMD Athlon 64 X2 4600+ 2,4Ghz med stockkylare.

Kan eventuellt tänka mig att sälja i delar.

Betalning
Betalning sker helst via Swish i förskott. Jag accepterar dock banköverföring (i förskott) samt blocketpaketet. Om affär görs mellan 4 ögon fungerar kontanter också bra.

Köpsätt
Jag skickar gärna grejerna, köparen står dock för fraktkostnaden. Affär kan också ske mellan 4 ögon hemma hos mig här i Lerum. Åker inte någonstans med paketet för att sälja det såvida inte köpare står för transportkostnader.

Frågor?
Om det är några frågor, tveka inte att skriva i tråden eller skicka ett PM. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Pris
200kr eller högstbjudande.

Mvh, David

Läs hela annonsen här

Bjuder 200 kr inkl frakt.

Mvh

Permalänk
Skrivet av Kelzzor:

Mvh

Ok, noterat!
Mvh

Visa signatur

3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 300:- inkl frakt då

Visa signatur

Phanteks Evo pro M, Intel I7 2600K @ 4,5 Ghz, 16 Gb Corsair dominator 16000 Mhz, MSI Radeon R9 390 Gaming stock, Corsair HX 650M nätagg.

Permalänk
Skrivet av Twilight:

Noterat.
Mvh

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Kelzzor:

Mvh

Skrivet av Twilight:

Hej igen,

Avslutar budgivningen den 26:te kl. 21.

Mvh, David

Visa signatur