Ingen Windows 10 ikon

Permalänk

Ingen Windows 10 ikon

Börjar bli smått galen nu..

Har en dator Win7 SP1 och en laptop Win8.2. Båda har alla uppdateringar från Windows Update och har kört batch scriptet som man hittar här (alla alternativen). Ändå så syns inte ikonen.. Vet inte riktigt vad jag ska göra längre för att få det och fungera

Har till och med kollat manuellt att alla uppdateringar som behövs är installerade

Någon som har någon idé om hur jag löser det?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Vila i frid

Var lugn, du kommer att få Windows 10 inom det närmsta året. Själv väntar jag till efter nyår så andra får slåss med buggarna.

Permalänk
Skrivet av hasenfrasen:

Var lugn, du kommer att få Windows 10 inom det närmsta året. Själv väntar jag till efter nyår så andra får slåss med buggarna.

Jag tror inte att det finns så mycket buggar att slåss med. Alla mina spel fungerar felfritt med en genomsnittlig ökning på 10-20% i prestanda jämfört med windows 7. Har kört det hela dagen nu utan att ha stött på några buggar, det är riktigt stabilt för mig.

Permalänk
Skrivet av hasenfrasen:

Var lugn, du kommer att få Windows 10 inom det närmsta året. Själv väntar jag till efter nyår så andra får slåss med buggarna.

Joo, visst kan jag vara lugn. Kommer nog ändå vänta lite innan jag installerar det på min stationära, men jag stör mig väldigt på att jag borde ha den där men inte fan är den där

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR