Permalänk
Avstängd

Kommer äntligen in på servrar utan problem, men istället har spelet börjat krascha till den grad att datorn måste startas om.
Har inte lyckats köra färdigt en hel match än.

Permalänk
Avstängd

sämsta gameplay jag varit med om på länge
patrick bach borde avgå

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk

Funkar perfoverlay.drawfps 1? jag hörde rykten om "banns" om man använde console commands.

Permalänk
Medlem

Någon mer som får https://gyazo.com/189c30bbd6d8acf46297bab95b21cb61 ?

Går inte att installera VC++ för att det står att en annan installation pågår hela tiden också. Sjukt irriterande. Hjälp uppskattas!

Permalänk
Medlem

Hade ganska höga förhoppningar, men blev besviken Kanske är som att svära i kyrkan, men jag hade velat ha ett Battlefield-liknande Battlefront. (Don't kill me)

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk

Efter att ha spelat Hoth i 4h så känner jag att Imperial har sjukt ett sjukt övertag jämfört med rebells.
Att springa runt rebellerna och sno åt sig en kanon o skjuta folk i ryggen när dem spawnar in kan vara bland det sämre jag upplevt än så länge, vet inte riktigt hur de tänkte....
Och vad är det med spawnlocations som rebeller???? jag spawnar in 70% av gångerna bland fiender.....

Permalänk
Medlem

Riktigt besviken på detta spel. Går utför med Battlefield spelen :/

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

Hej! När jag skulle spela idag så fick jag en pop up

Undrar om man kan lura sig fram ? för jag kan inte uppgradera till 355.60, bara 341.81 pga gammal GPU

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mikeyland:

Funkar perfoverlay.drawfps 1? jag hörde rykten om "banns" om man använde console commands.

kan inte uttala mig om banns, men vore ju minst sagt idiotiskt för dom som vill kolla hur spelet flyter på riggen. perfoverlays.drawfps 1 fungerar utmärkt.

Permalänk
Medlem

MÅSTE man ha 2gb grafikkort? Verkar inte som att jag kan starta spelet med 1gb?

Permalänk
Medlem

Måste ställa mig i ledet, inte alls imponerad.
Känns som att det är samma sak om och om igen

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av el30:

Vad händer då? Får du något felmeddelande, eller står det bara stilla när du klickar ikonen?

Permalänk
Medlem

Inte heller imponerad. Det känns bara rörigt.

Permalänk
Medlem

100+ fps med dator i sign på High med senaste nvidia drivar och AA avstängt.

Inte så illa som jag uppfattade att det skulle vara tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el30:

Mitt 580 har 1.5gb och det funkar fint för mig, medium inställningar i 1080p.

Sen så ge fan att pilla i console och grejer, jag lirade några timmar och jag måste sett 100 pers blivit bannade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el30:

Gick utmärkt för mig att köra spelet på en dator långt under specen.
Har i3 550@3.2GHz, 12GB RAM, ATI Mobility Radeon HD 5730 512MB (iMac Mid 2010)

Permalänk
Medlem

Är det någon av er som har problem att spela överhuvudtaget? Jag kommer in till menyn och allt är laggit, kommer inte framåt överhuvudtaget... Står dessutom att jag är offline.

Testat att installera om spelet via origin och bytt tills nyaste drivrutiner till grafikkortet.

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaffeMedKotlett:

Vad händer då? Får du något felmeddelande, eller står det bara stilla när du klickar ikonen?

Jag kommer in i spelet. Kan trycka enter vid första bilden. Sedan kraschar det / Slutar svara och jag får detta felmeddelande.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av el30:

Jag kommer in i spelet. Kan trycka enter vid första bilden. Sedan kraschar det / Slutar svara och jag får detta felmeddelande.

https://www.n0.se/f/f/857df_123123.png

Klurigt. Du har dom senaste drivrutinerna till ditt kort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Riktigt besviken på detta spel. Går utför med Battlefield spelen :/

Det är inte ett Battlefield utan det är ett Battlefront.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el30:

Jag har precis samma problem som dig.

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Gevorg:

Hej! När jag skulle spela idag så fick jag en pop up

http://i.imgur.com/Wdi30K2.png

Undrar om man kan lura sig fram ? för jag kan inte uppgradera till 355.60, bara 341.81 pga gammal GPU

Skrivet av el30:

Skrivet av el30:

Tydligen så har det göra med att man inte får starta spelet i fullscreen, askonstigt men så är det. Så använd bara alt+enter så funkar det

Btw, google is your friend ;* https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/3ny4qs/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellemanify:

Tydligen så har det göra med att man inte får starta spelet i fullscreen, askonstigt men så är det. Så använd bara alt+enter så funkar det

Btw, google is your friend ;* https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/3ny4qs/...

Japp, det fungerade. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikeyland:

Jodå det funkar

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk

Flöt på MISSTÄNKT bra på min budgetgaming-PC Spelade igenom Survival, och det tog ju ingen tid. Mäktigt seg laddning innan banan kommer fram dock, trots splitter ny SSD. Hade inga problem att installera det. Vi får se om det kommer lite spännande missions.

Jag förstår inte varför vissa jämför med Battlefield, detta är inte en warfare-simulator och det är knappast samma publik. Det heter liksom inte Star Wars Battlefield utan det är uppföljaren till det gamla Star Wars Battlefront II från 2005...

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Medlem

Va? Så mycket hat. Jag gillar det starkt! Hoppas de gör som i BF3 där de släpper 1 till game mode sista dagen men tvekar. kommer köpa detta.
17 games och redan 3 k/d. avslutar matcher med 36-4 osv utan att campa i fordon. är mer infanterist !

får snitt 100 fps med mitt rig som ni ser. sjukt nöjd

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Flöt på bra på systemet i sign, allt på ultra i 1080p men AA avstängt ~70fps med nån enstaka dipp under 60.
Förstår inte dom som menar att det inte alls är som Battlefield, tycker det känns exakt som BF rush mode med rymdskins.
Spelade ca en timme men hade inte roligt alls, tyckte hyfsat bra om BF3, gillade inte BF4 och gillar inte detta heller.

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Ascor:

Flyter på rätt bra, nån bug här och där bara. Känns verkligen inte som BF. Grymt snyggt spel. Jävligt obalanserat dock, men det löser sig väl till release får man hoppas.

Vad är det som är obalanserat?

Skrivet av nojdh:

"Konsol skräp" om jag får be.

Nej, "konsolskräp".

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Ganska kul det här, rätt shysst Star Wars känsla också. Sen är det förvånansvärt stabilt, har spelat många timmar nu och det har bara krashat en gång. Jämför man med BF3/4 vid launch så verkar det riktigt stabilt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Vad är det som är obalanserat?

Hoth är extremt svår som rebell att vinna. Körde 6-7 rundor med i stort sett intakta lag på båda sidor och Imperial dominerade alla rundor.