Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zed':

Såg inte att tråden var så gammal hehe.. Kul att liva upp iaf Helt underbar dryck faktisk, tror att den bara finns för en begränsad tid dock Hittade det på Amazon, lite billigare iaf Amazon
Sen fick jag möjligheten att gå in i en hel läskaffär när jag var i Nashville för några veckor sedan. Hittade några minst sagt intressanta smaker och etiketter.

http://i.imgur.com/IGgnGNX.jpg

Och mitt köp..
http://i.imgur.com/qDlFWuV.jpg

haha dom gör vad fan dom vill i usa xD hade vi sålt läsk med dom etiketterna i Sverige så vet man inte riktigt vad som hade hänt!

var läsken god, några speciella smaker på diktatorn och terroristen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

haha dom gör vad fan dom vill i usa xD hade vi sålt läsk med dom etiketterna i Sverige så vet man inte riktigt vad som hade hänt!

var läsken god, några speciella smaker på diktatorn och terroristen?

Haha exakt, mycket annat skumt i den affären. Den var rätt gog, terroristerna hade lite vaniljsmak faktiskt, och var gjord på riktiga sockerrör^^

Diktatorn var sådär, avslagen Fanta med inslag av rootbeer haha

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om någon har sagt det här redan, men Dr Pepper är inte körsbärssmak. (där av att man kan göra en med speciell Cherry-smak) Enligt Dr Pepper själva så är den en odefinierad frukt- och mandelsmak och namnet Pepper kommer från "Pepp" - Upplivad.

Visa signatur

Nya Datorn:M/B:ASUS B550-F|CPU:AMD Ryzen 9|RAM 64GB|Disk:2x1TB M.2|GPU:Radeon 5500xt 8GB|Chassie:Fractal Design Define R7|Skärm:48"4K LG|
Server:M/B:Asus M4N78 SE|GPU:GF8600GT|CPU:AMD Phenom2 X4 2.8Ghz|RAM:8Gb|B]SSD[/B]:Corsair Force 3 120GB|Chassie:Fractal Design Define R2|
HTPC:M/B:MSI 880gma-e45|GPU:ASUS Radeon HD 7770|CPU:AMD Athlon2 X6 3,2Ghz|RAM:Corsair XMS3 12GB|SSD:OCZ 64gb|OD:Samsung Bluray|Chassie:Chieftec Hi-Fi HM-02SL

Permalänk
Medlem

Om du har smak för energidryck så kan jag föreslå Sweet Shop på Emporia i malmö. De har en jävla massa importerade drycker.

Visa signatur

MacBook Air | iPhone

Permalänk

Någon som testat Dr.Pepper energidryck?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haloringen:

Någon som testat Dr.Pepper energidryck?

Ja, som Dr. Pepper-älskare blev jag oerhört besviken. Smakar mycket illa p.g.a taurin ger en vidrig bismak. Orginalsmaken försvinner och det blir något annat, det klassiska söta är också borta. Doften är bra, tydlig körsbär och färgen är mörk och fin.

Jag ger den en halv gurka i betyg.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Alltid velat testa.
Dock finns det en viss ironi i att du säger att Coca Cola classicen där är mer "som den ska smaka" då den innehåller majssirap istället för socker. Socker innehöll originalet, vilket sätter den svenska varianten närmare originalet.

Dock alltid själv velat testa amerikansk läsk. Eller utländsk läsk i allmänhet! Vore kul att testa själv faktiskt!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär