Permalänk

Inför turnering..

Hej ska spela en turnering imorn (Online) och tänkte dra en tråd och fråga hur ni förbereder er inför en turnering/match!
Själv brukar jag flera veckor innan träna olika smokes och andra nades samt one taps och recoil. Sen när det är "gameday" så sover jag mycket och äter "nyttigt" (Mörkt bröd utan smör:P) och så dricker jag mycket vatten. Sen så 1 timme innan Turneringen/Matchen så kör jag 10 min FFA 128 tick server o sen 20 min retake server. Sen sista haltimen blir det taktik snack o.s.v + plus mera games på retake serverar ^^

Stavfel
Permalänk
Medlem

@Karivarcs:

Brukar bli o kränga en stor kebabrulle med cola och sen är det bara tuta o köra

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S GPU: MSI GeForce GTX 980 Gaming 4G MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 CPU: Skylake 6600K @4.5GHz RAM: Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 Black 2666MHz PSU: Cooler Master V750S 750W Storage: Samsung SSD EVO 850-series 250GB M.2

Permalänk
Medlem

Det heter turnering.

Permalänk
Skrivet av Tommy:

Det heter turnering.

Aj aj F på svenska för mig Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar en öl och pangar så gott det går

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

pizza cola godis. Vunnit flertalet också

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karivarcs:

Aj aj F på svenska för mig Tack!

"F i svenska"

Språkpolisande åsido, tror inte att det gör någon större skillnad vad du gör timmarna före du ska spela, ta en kaffe eller energidryck om du måste "toppa" innan.

Permalänk
Skrivet av Tommy:

"F i svenska"

Språkpolisande åsido, tror inte att det gör någon större skillnad vad du gör timmarna före du ska spela, ta en kaffe eller energidryck om du måste "toppa" innan.

Alltid har haft svårt med gramatik p.g.a språkstörning :/

Permalänk
Medlem

går oftast sämre för mig i turneringar när jag laddat under en lång tid än om jag kommer hem från landet dagen innan och inte lirat på kanske 3-5dagar. Har nog en del med att jag då är mer avslappnad och fysiskt utvilad vilket gör att jag oftast kan tänka bättre och inte bli frustrerad lika lätt. Att tänka på att man spelar för att ha kul kan också hjälpa en hel del

Visa signatur

<3

Permalänk

Mitt lag gick vidare Idag 20:00 Ska vi spela Http://www.Twitch.tv/Championone mitt lag heter Team KrigandeKoalorna! ❤️

Stavfel på Lag (Det stog öag)